Volgens mij ligt jouw drempel voor 'geweldig' een stuk lager dan die van mij...quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
FOK! kent zoveel geweldige users: Truepositive, Papierversnipperaar, JoepiePoepie, Penisbaard, Proletariaat, Dandyblue (wat een kanjer van een gozer gewoon), o.us, drinky, stokstaart, maikuul, tong80 natuurlijk etc etc etc (ik ga ze niet allemaal opnoemen, want dan heb ik RSI straks
)
Geweldig omdat ik creativiteit zo waardeer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Volgens mij ligt jouw drempel voor 'geweldig' een stuk lager dan die van mij...
Ik ken jou niet zo goed, niet zoveel posts van jou gelezen anders had ik je ongetwijfeld ook toegevoegd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:31 schreef Avey het volgende:
[..]
Volgens mij ligt jouw drempel voor 'geweldig' een stuk lager dan die van mij...
Niet er om heen draaien, gewoon duidelijk. Dat zien we graag!quote:
quote:
Ik moet wel echt iets aan die FOK! verslaving gaan doen, want ik zit al sinds zondag constant op dit forum, alleen val ik af en toe in slaap.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:37 schreef truepositive het volgende:
Geen RSI krijgen LB, ik hou ook van jou dus ik wens je dat niet toe
Cafeïne is ook maar een drugs, om Papier te quoten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:40 schreef truepositive het volgende:
Niks dat een beetje extra caffeine niet op kan lossen
Je verwart shmoopy met Yvonne, Yvonne wil niet neuken met mannen boven de 40.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch al met Yvonne, dan ga je vreemd.
![]()
Hoe weet je hoe paardenurine smaakt ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Cafeïne is ook maar een drugs, om Papier te quoten.![]()
Wij hebben een echt Italiaans espresso-apparaat thuis (dus absoluut niet te verwarren met Senseo, want dat is geen koffie, maar smaakt naar paardenurine)
Oh, dan maak ik nog wel een kans bij haar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je verwart shmoopy met Yvonne, Yvonne wil niet neuken met mannen boven de 40.![]()
Is een typisch Fries streekgerecht.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe weet je hoe paardenurine smaakt ?
Poll: Hoeveel heeft TS geblowt..?quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik merk het op. Zoveel lieve, aardige, intelligente en grappige mensen op FOK!![]()
Zijn wij nu de elite van Nederland?![]()
Vroeger was ik bang voor Yvonne, maar nu merk ik bijvoorbeeld dat Yvonne eigenlijk heel aardig, sympathiek en vooral erg grappig is. Heb je op andere fora vooral verzuurde kneuzen moderatoren, hier zijn zelfs de moderatoren grappig en leuk.
FOK! kent zoveel geweldige users: Truepositive, Papierversnipperaar, JoepiePoepie, Penisbaard, Proletariaat, Dandyblue (wat een kanjer van een gozer gewoon), o.us, drinky, stokstaart, maikuul, tong80 natuurlijk etc etc etc (ik ga ze niet allemaal opnoemen, want dan heb ik RSI straks
)
Wauw, dit forum is zoooo super. 't Is alleen wat verslavend, waardoor ik niet veel meer buiten kom.
![]()
Is er eigenlijk een forum dat überhaupt in onze schaduw kan staan?![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel bazen en bazinnen verzameld op een forum. Dat is uniek gewoon.![]()
![]()
![]()
Als heel Nederland was zoals FOK!, als heel Nederland uit FOK!kers bestond, dan was Nederland (en Fryslan) een paradijs geweest.![]()
Aight omdat je me aardig find ben jij nu ook tof. Zo sou TS dat ook willen. Liefde in sijn topicquote:Op woensdag 23 maart 2011 04:19 schreef truepositive het volgende:
Stokstaarten zijn fucking vet, dus vanhetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |