bron: Veronica magazinequote:De sportzender stelt z'n kanaal in april open voor iedereen die digitale televisie kijkt via Ziggo, UPC, Caiway of via KPN i-TV. Bij Sport1 zijn alle live wedstrijden uit de Engelse Premier League, de Spaanse Primera Devision, de Duitse Bundesliga en de Italiaanse Serie A te zien. Naast voetbal is er bij de zender aandacht voor tennis, golf, NBA, en de Moto GP
Eerste gedeelte van de halve finales valt ook nog binnen aprilquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:54 schreef Stienn het volgende:
Das mooi voor de kwartfinales van de CL.
Dat boeit niet, want die komen ook op de NOS.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Eerste gedeelte van de halve finales valt ook nog binnen april
True, maar een potentiële halve finale tussen Real en Barca kijk ik dus echt wel liever met commentaar van Sierd de Vos bij Sport1 dan bij die pannekoek Frank Snoeks bij de NOS.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat boeit niet, want die komen ook op de NOS.
Maar nu zonder Grueter en Snoeksquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat boeit niet, want die komen ook op de NOS.
6 seconden eerderquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
True, maar een potentiële halve finale tussen Real en Barca kijk ik dus echt wel liever met commentaar van Sierd de Vos bij Sport1 dan bij die pannekoek Frank Snoeks bij de NOS.
Maarja, is een persoonlijke mening natuurlijk.
Leef je in een stralingsbunker ofzo ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:15 schreef Yi-Long het volgende:
Awesome nieuws. Nu alleen nog zorgen dat ik boven eindelijk fatsoenlijk beeld heb, want er moet nog steeds een signaalversterker tussen, anders doet drie-kwart van de zenders het niet...
Barcaquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:07 schreef lebodhi het volgende:
Heb eredivisie live en sport 1 boeit me niet , kan toch alle wedstrijden van barca zie via een live stream.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |