Kom op Pietje!! Morbide humor bestaat ook in het echte leven dus waarom hier niet??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.
En dat in jouw situatie.
En dus zit iedereen zo in elkaar? En dus moet je die maar kunnen maken, tegen iedereen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Coos het volgende:
Kom op Pietje!! Morbide humor bestaat ook in het echte leven dus waarom hier niet??
Ik kan een boek schrijven over de morbide grapjes die rechtstreeks tegen mij gemaakt zijn over mijn gebreken.![]()
En zelfs in de slechtste dagen van mijn leven kon ik juist dáár om lachen!!!
Jij wel, een ander misschien niet. Ik vind het wel ok dat daar rekening mee wordt gehouden en dat niet alles maar moet kunnen. Veel, maar niet alles.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Kom op Pietje!! Morbide humor bestaat ook in het echte leven dus waarom hier niet??
Ik kan een boek schrijven over de morbide grapjes die rechtstreeks tegen mij gemaakt zijn over mijn gebreken.![]()
En zelfs in de slechtste dagen van mijn leven kon ik juist dáár om lachen!!!
wat dit soort dingen betreft ben ik het wel vaker eens met Pietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Moe nie gekker worden maar ik ben het een keer met Pietje eens.
Dan moet diegene dat ZELF aangeven Pietje jij bent niet mijn broeders hoeder.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dus zit iedereen zo in elkaar? En dus moet je die maar kunnen maken, tegen iedereen?. Dat diegene gekwetst wordt is zijn / haar probleem dan maar?
Het gaat allang niet meer over Fann...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Volgens mij had Fann helemaal niets kwaads in de zin, ik vind het jammer dat zij als de boosdoener wordt afgeschilderd.
Kom op mensen, het is Fánn .
Precies!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Volgens mij had Fann helemaal niets kwaads in de zin, ik vind het jammer dat zij als de boosdoener wordt afgeschilderd.
Dat Disana zelf op die lugubere grapjes van WJ moet reageren? Sadistquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:36 schreef Coos het volgende:
Dan moet diegene dat ZELF aangeven Pietje jij bent niet mijn broeders hoeder.![]()
Je moet je nick veranderen in in Pietje censuur.
Volgens mij was nu WJ de boze man!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Pietje ik zal dit onthouden en als één van je medemodjes ongepast uit de hoek komt wat nogal vaak voorkomt zal ik je er op aanspreken!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat Disana zelf op die lugubere grapjes van WJ moet reageren? Sadist
En dus? Dat geeft een vrijbrief tot het maken van domme opmerkingen? Staat WJ wel eens stil bij hoeveel notes Teun er nu bij krijgt?quote:
Soms zijn de relaties hier in de sc dat je dat juist wel kan doen. Omdat we elkaar wel gewend zijn ondertussen. WJ heeft een grote bek maar iedereen kent hem ondertussen. Als een newbee het zou doen zou ik ook anders reageren. Beetje pesten en plagen, verder zie ik er geen kwaad in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dus zit iedereen zo in elkaar? En dus moet je die maar kunnen maken, tegen iedereen?. Dat diegene gekwetst wordt is zijn / haar probleem dan maar?
Ze gaan naar Soury hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dus? Dat geeft een vrijbrief tot het maken van domme opmerkingen? Staat WJ wel eens stil bij hoeveel notes Teun er nu bij krijgt?
Kan je dat niet gewoon tegen hem zeggen?quote:
"luguber" doe ff normaal met je olie op het vuur, gekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat Disana zelf op die lugubere grapjes van WJ moet reageren? Sadist
Ik doe dubbelop...dan weet hij het zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je dat niet gewoon tegen hem zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |