En toch past het er uitstekend bij.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:02 schreef Soury het volgende:
Dat Hoerendag stukje heb ik ook maar meegescand. Gewoon zomaar![]()
Bron: Veronica tv gids
Ik dacht aan de Tinaquote:Op zondag 20 maart 2011 19:21 schreef Dementor het volgende:
Het lijkt wel een brief aan de Donald Duck.
Lijkt me leuk !! Ik dus ookquote:
De fotosjoets gingen niet zo lekker blijkbaarquote:
Ze zoekt nog een vent zag ikquote:
Stempel broodquote:
take me outquote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef spuitje het volgende:
Heb toch even Jensen gekeken, maar jee die Britt zeg.........Is ze echt zo dom of speelt ze het? En waar moeten we het kind van kennen?
Is dat geen typfout?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:39 schreef Soury het volgende:
Ze zijn opvallend, goedgebekt en bekend uit eerdere reality-programma’s van RTL 5. Maar daarmee houden alle vergelijkingen op. De tien totaal verschillende meisjes Pauline en Leslie (‘Echte Gooische Meisjes’), Amanda en Nadia (‘De Gouden Kooi’), Britt en Ymke (‘Take Me Out’), Anna en Michella (‘Dames in de Dop’) en Adinda en Jaëlle (‘Benelux’ Next Topmodel’) maken in het nieuwe RTL 5-programma ‘Echte Meisjes In De Jungle’ vier weken een tocht door de rimboe van Suriname. Aan de hand van spannende, humoristische en soms loodzware opdrachten wordt bepaald wie van de meisjes het beste is opgewassen tegen de jungle en de hoofdprijs van maximaal 50.000 euro mee naar huis neemt. De tiendelige reality-reeks gaat op donderdag 24 maart van start.
Goedgebekt ja tis maar hoe je het bekijkt !! Amanda zit er ook bij.
En wat dames uit de dop![]()
Bron : http://www.rtl.nl/service/rtlnederland/pressroom/home/
En toch ben ik benieuwd hoe je deze (prachtige) slang los gaat krijgen. Hij is al heerlijk aan het verwurgen geslagen en als ik het een beetje goed inschat is het een anaconda en die krijg je met 5 paarden nog niet los...quote:
een flinke boa toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:30 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En toch ben ik benieuwd hoe je deze (prachtige) slang los gaat krijgen. Hij is al heerlijk aan het verwurgen geslagen en als ik het een beetje goed inschat is het een anaconda en die krijg je met 5 paarden nog niet los...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |