Kom op Pietje!! Morbide humor bestaat ook in het echte leven dus waarom hier niet??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.
En dat in jouw situatie.
En dus zit iedereen zo in elkaar? En dus moet je die maar kunnen maken, tegen iedereen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Coos het volgende:
Kom op Pietje!! Morbide humor bestaat ook in het echte leven dus waarom hier niet??
Ik kan een boek schrijven over de morbide grapjes die rechtstreeks tegen mij gemaakt zijn over mijn gebreken.![]()
En zelfs in de slechtste dagen van mijn leven kon ik juist dáár om lachen!!!
Jij wel, een ander misschien niet. Ik vind het wel ok dat daar rekening mee wordt gehouden en dat niet alles maar moet kunnen. Veel, maar niet alles.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Kom op Pietje!! Morbide humor bestaat ook in het echte leven dus waarom hier niet??
Ik kan een boek schrijven over de morbide grapjes die rechtstreeks tegen mij gemaakt zijn over mijn gebreken.![]()
En zelfs in de slechtste dagen van mijn leven kon ik juist dáár om lachen!!!
wat dit soort dingen betreft ben ik het wel vaker eens met Pietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Moe nie gekker worden maar ik ben het een keer met Pietje eens.
Dan moet diegene dat ZELF aangeven Pietje jij bent niet mijn broeders hoeder.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dus zit iedereen zo in elkaar? En dus moet je die maar kunnen maken, tegen iedereen?. Dat diegene gekwetst wordt is zijn / haar probleem dan maar?
Het gaat allang niet meer over Fann...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Volgens mij had Fann helemaal niets kwaads in de zin, ik vind het jammer dat zij als de boosdoener wordt afgeschilderd.
Kom op mensen, het is Fánn .
Precies!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Volgens mij had Fann helemaal niets kwaads in de zin, ik vind het jammer dat zij als de boosdoener wordt afgeschilderd.
Dat Disana zelf op die lugubere grapjes van WJ moet reageren? Sadistquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:36 schreef Coos het volgende:
Dan moet diegene dat ZELF aangeven Pietje jij bent niet mijn broeders hoeder.![]()
Je moet je nick veranderen in in Pietje censuur.
Volgens mij was nu WJ de boze man!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Pietje ik zal dit onthouden en als één van je medemodjes ongepast uit de hoek komt wat nogal vaak voorkomt zal ik je er op aanspreken!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat Disana zelf op die lugubere grapjes van WJ moet reageren? Sadist
En dus? Dat geeft een vrijbrief tot het maken van domme opmerkingen? Staat WJ wel eens stil bij hoeveel notes Teun er nu bij krijgt?quote:
Soms zijn de relaties hier in de sc dat je dat juist wel kan doen. Omdat we elkaar wel gewend zijn ondertussen. WJ heeft een grote bek maar iedereen kent hem ondertussen. Als een newbee het zou doen zou ik ook anders reageren. Beetje pesten en plagen, verder zie ik er geen kwaad in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dus zit iedereen zo in elkaar? En dus moet je die maar kunnen maken, tegen iedereen?. Dat diegene gekwetst wordt is zijn / haar probleem dan maar?
Ze gaan naar Soury hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dus? Dat geeft een vrijbrief tot het maken van domme opmerkingen? Staat WJ wel eens stil bij hoeveel notes Teun er nu bij krijgt?
Kan je dat niet gewoon tegen hem zeggen?quote:
"luguber" doe ff normaal met je olie op het vuur, gekquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik doe dubbelop...dan weet hij het zekerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je dat niet gewoon tegen hem zeggen?
Pietje heeft het liefste juist een extra autobahn! Kan ie overal 130 km/uur!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:41 schreef BobdeStreamer het volgende:
Strakke moderatie Piet scheelt weer een autoban
haha, lekkere stokerd. je edit was pas errugquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij was nu WJ de boze man!
Nou ja, mijn gezondheid is ook verre van goed en ik kan sommige grapjes erover wel waarderen, maar ook niet altijd en ook niet op elk moment.
dat smileytje ook. jezus manquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat had je anders gedacht van een katholiek? Ik zou zelfs mijn eigen tante op de brandstapel zetten, gewoon omdat het kon!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, lekkere stokerd. je edit was pas errug
Ja ik dacht laten we eens aardig doen...wie weet geeft het afquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef Coos het volgende:
Wel leuk voor je Soury. Eindelijk eens een naamtopic.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:48 schreef Coos het volgende:
Wel leuk voor je Soury. Eindelijk eens een naamtopic.![]()
Zwartgallig kan ook humor zijn. Het leven is niet altijd een feestje dat hoef ik jou niet te vertellen. Humorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:42 schreef Laysa het volgende:
Grappig...we hebben het er hier ook net over...zelf boeit het me niet omdat ik meestal die ander wel kan toppen als het mezelf betreft....Ik zeg hier ook heel vaak niets...maar denk daarintegen wel een hoop...Ik probeer op zeker rekening te houden met anderen die niet zo zwartgallig zijn
Ja ...doe eens normaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwartgallig kan ook humor zijn. Het leven is niet altijd een feestje dat hoef ik jou niet te vertellen. Humor
maakt het leven een stuk dragelijker . Sjee wat ben ik serieus !!
doe normaal. ik ben laatst een waterpomptang verloren en dat wist je.. doe-fucking-normaalquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef Laysa het volgende:
Zo dadelijk echte meisjes in de jungle bij BLVRD...
Zitten de 2 tangsnollen van DGK in
*brakke stem:quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe normaal. ik ben laatst een waterpomptang verloren en dat wist je.. doe-fucking-normaal
nou, zo kan ie wel weer. ga ff koken![]()
fijne avond!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
*brakke stem:
H E T V E R M O E D E N I S J U I S T![]()
"Daarmee heeft Laysa de inhoud van de kluis van W-J gewonnen"
Amanda en ???quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef Laysa het volgende:
Ben jij echt een halve neger btw ? Ik zie je altijd voor me als je ava.quote:
ik ook, mede door zijn stemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij echt een halve neger btw ? Ik zie je altijd voor me als je ava.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij echt een halve neger btw ? Ik zie je altijd voor me als je ava.
Huidquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Gaan we het nu weer over orgaantransplantaties hebben?
is pas de 24e staat er toch??/quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef Laysa het volgende:
Amanda heeft zwart haarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is pas de 24e staat er toch??/
Vanaf 24 maart. Ex DGK bewoners in "Echte meisjes in de jungle"
heeft ze der vginahaar niet geschoren dan???quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft ze der vginahaar niet geschoren dan???
Het is van nature een donker meisje. Het staat haar stukken beter. Nu nog echt haar !! Ben wel benieuwd hoe die troela's dat doen in de jungle. De meeste hadden de stijltang al in de tasquote:
Ik zag haar voorbij flitsen....dr stem klonk ook heel andersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is van nature een donker meisje. Het staat haar stukken beter. Nu nog echt haar !! Ben wel benieuwd hoe die troela's dat doen in de jungle. De meeste hadden de stijltang al in de tas
Ze rookt niet meer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zag haar voorbij flitsen....dr stem klonk ook heel anders
Ik zal het even aan mjn nichtje vragen, die is een paar weken geleden verrot gescholden door Amandaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zag haar voorbij flitsen....dr stem klonk ook heel anders
Wat jammer ik hoopte dat ze nog ergens in een boom hingquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal het even aan mjn nichtje vragen, die is een paar weken geleden verrot gescholden door Amanda
Helaas, ze hebben haar weer los gelaten in de bewoonde wereld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat jammer ik hoopte dat ze nog ergens in een boom hing
Gezellig dat je er weer bent !quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:44 schreef Marrije het volgende:
Waarom jij erbij moest zetten dat het niet persoonlojk bedoeld was is me nog steeds een raadsel.
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat had ik er bij gezet omdat in mij kan voorstellen dat Disana dit eventueel persoonlijk
zou kunnen opvatten.
Waarom jij dit dan toch nog even zo wil omdraaien dat zij dat door deze opmerking van
jou alsnog zou kunnen doen is mij persoonlijk dan weer een raadsel.
Ook Goedemorgen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:14 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het vooral een nutteloze opmerking, ik kan me totaal niet voorstellen dat iemand dat persoonlijk zou opvatten. En stel dat ik me dat wel kan voorstellen, dan nog, je kent elkaar verder toch helemaal niet. De overweging wel of geen donor gaat wel wat verder lijkt me.
Pfff, had ze al bij Jensen gezien en dat was eerst wel weer even genoeg. Althans, daar zaten Amanda, ene Britt en ..........? naam vergeten dus. Maar ga donderdag wel kijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:50 schreef Laysa het volgende:
ach.. de note heb ik hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dus? Dat geeft een vrijbrief tot het maken van domme opmerkingen? Staat WJ wel eens stil bij hoeveel notes Teun er nu bij krijgt?
Dan kan ik je eindelijk toevoegenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
De nieuwe versie van de hyves-app kan contacten synchroniseren.
Jij maakt wat botte opmerkingen en dan heb ik het gedaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gezellig dat je er weer bent !
Ik wilde je nog even feliciteren met het feit dat het je gelukt is om het vuurtje
op te stoken, toch wederom weer een knap stukkie werk
Tv gids heb ik ook en ik heb een noodverlichting app, zodat ik altijd licht bij me heb en ringdroid, dat is om zelf muziekjes te knippen voor ringtonesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef Marrije het volgende:
Ik zag die enorme lijst met apps van jou.
I kheb alleen nu.nl die androidalert van dees, whatsapp...nah dat was het wel.
die noodverlichting doet het als je batterij op is. . .?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tv gids heb ik ook en ik heb een noodverlichting app, zodat ik altijd licht bij me heb en ringdroid, dat is om zelf muziekjes te knippen voor ringtones
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
die noodverlichting doet het als je batterij op is. . .?
ik denk van niet, maar dan begrijp ik de functie niet helemaal, dat ding geeft toch altijd licht zolang de accu niet leeg isquote:
Maar dan gaat ie steeds na een paar sec uitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk van niet, maar dan begrijp ik de functie niet helemaal, dat ding geeft toch altijd licht zolang de accu niet leeg is
ah, ja, dan druk je gewoon weer op een knop, maar dat is natuurlijk onhandigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar dan gaat ie steeds na een paar sec uit.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
die noodverlichting doet het als je batterij op is. . .?
.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah, ja, dan druk je gewoon weer op een knop, maar dat is natuurlijk onhandig
Als het gezellig is Y:quote:
Wat is het dan voor iets?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
De air horn is ook leuk. Doet precies wat je verwacht dat ie doet, maar blijft leuk.
Nou ja...deze SC is een lichtend voorbeeld voor als het niet gezellig is...ook dan vliegt de tijd..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het gezellig is Y:
Of bedoelde je dat niet?
Ik moest ook 3x lezen voordat ik het snapte xquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ja...deze SC is een lichtend voorbeeld voor als het niet gezellig is...ook dan vliegt de tijd..
beetje vreemd lopende zin dit
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest ook 3x lezen voordat ik het snapte x
Dat krijg je van fokken em whatsappen tegelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest ook 3x lezen voordat ik het snapte x
Kan je die ook als wekker instellen? Ik heb nu een luchtalarm dat het redelijk doet, maar wil wel weer eens iets andersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Download 'm maar.
https://market.android.com/details?id=com.foncannoninc.airhorn
't Is lente hè?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:03 schreef Laysa het volgende:
1 van de katten draait door....aan het rauzen op een deken op de bank...
Het gekkenuurtje!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:03 schreef Laysa het volgende:
1 van de katten draait door....aan het rauzen op een deken op de bank...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |