Euh, nee?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vol gas blijven geven en bij remmen.
Dan is die auto best te handelen.
Euh, ja.quote:
Ik heb met een G25 de Nurnburgring kunnen rijden met dat ding.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:13 schreef RiKe het volgende:
@Netsplitter
Ik rij met een stuur en pedalen (DFGT) en de auto trilt gewoon te veel om je ogen fatsoenlijk af te stellen op de weg.
Geen idee, marktplaats?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe duur is zo'n G25 nu eigenlijk? Want die is best wel
Je mag die van mij voor 350 euro, je hoeft marktplaats dan niet eens te bezoekenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik zal eens ff rondneuzen
Dalijk naar huis om mijn Bobs ff te tjekken
350 euro voor een 2de hands G25???quote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef woessie het volgende:
[..]
Je mag die van mij voor 350 euro, je hoeft marktplaats dan niet eens te bezoeken
Mooie prijsquote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef woessie het volgende:
[..]
Je mag die van mij voor 350 euro, je hoeft marktplaats dan niet eens te bezoeken
Dat je er iets aan over wilt houden begrijp ik, maar dit is overkill.quote:
Ik neem hem voor 400quote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef woessie het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er loos in Japan dan?quote:Op maandag 18 april 2011 07:46 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik denk dat ze in Japan momenteel wel iets beters te doen hebben als GT5-updates in elkaar te knutselen...
quote:Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef RiKe het volgende:
Ik heb gewoon m'n online drivers laten grinden tot level 35 b-spec en zo kreeg ik dat kreng haha
Heel vreemd maar die Loebs races vond ik behoorlijk eenvoudig. Binnen een paar keer alles op goud. Die redbull wagen kan me gestolen worden overigens, te leip om mee te rijden (lees ik kan niet rijdenquote:Op maandag 18 april 2011 16:38 schreef RiKe het volgende:
Die Loeb challenge is inderdaad ook een pittige.
Heb ik ook een paar keer over gedaan, tot ik ineens een lucky skill break kreeg ofzo en ik hem versloeg met 8sec
Wat is je setup van die loeb challenge? Ik heb dan traction control op 0 en abs op 1. Maar ik heb gewoon te weinig snelheid in de bochten. En met Traction control op 1 of hoger dan kan ik niet driften en ben ik helemaal langzaam.quote:Op maandag 18 april 2011 20:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Heel vreemd maar die Loebs races vond ik behoorlijk eenvoudig. Binnen een paar keer alles op goud. Die redbull wagen kan me gestolen worden overigens, te leip om mee te rijden (lees ik kan niet rijden)
Ik drift juist bijna niet met die rally challenges, driften ziet er gaaf uit, maar je gaat er langzamer door.quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Wat is je setup van die loeb challenge? Ik heb dan traction control op 0 en abs op 1. Maar ik heb gewoon te weinig snelheid in de bochten. En met Traction control op 1 of hoger dan kan ik niet driften en ben ik helemaal langzaam.
Het is al een paar maandjes terug dat ik hem reed maar ik weet nog dat je TC uit moet zetten. Ik drift alleen wanneer het echt nodig is, voor de rest probeer ik zoveel mogelijk snelheid te houden (klinkt logisch ik weet et). Vooral veel en lang je gas erop houden nadat je eerst ff flink aanremt voor een bocht.quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Wat is je setup van die loeb challenge? Ik heb dan traction control op 0 en abs op 1. Maar ik heb gewoon te weinig snelheid in de bochten. En met Traction control op 1 of hoger dan kan ik niet driften en ben ik helemaal langzaam.
Met bumpercam was het voor mij niet te doen, ik deed die op Monza vrij gemakkelijk naar brons met de roofcam, dat scheelt heel veel in snelheidsgevoel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is al een paar maandjes terug dat ik hem reed maar ik weet nog dat je TC uit moet zetten. Ik drift alleen wanneer het echt nodig is, voor de rest probeer ik zoveel mogelijk snelheid te houden (klinkt logisch ik weet et). Vooral veel en lang je gas erop houden nadat je eerst ff flink aanremt voor een bocht.
Maar troost je, die Loeb handel rij ik onder het afwassen op goud maar die formule 1 en redbull handel heb ik maar uit mijn hoofd gezet. Rij zelf met bumpercam en dan is mijn reactietijd vaak niet toereikend.
Dat vraag ik mijzelf ook nog steeds af?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:21 schreef DeeBee het volgende:
Wat is nu die 'prize' bij je B-Spec drivers?
Hij is lastig, maar Bronze zal voor iedereen haalbaar moeten zijn. Goud is een ander verhaal, met name Suzukaquote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef CamelNLD het volgende:
Die Vettel challenge is echt onmogelijk!!
Waarschijnlijk skid force recovery aan. Dan is ie idd easy..quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
0 bolletjes = 0 creditsquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:54 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Die bolletjes geven aan hoeveel geld ze hebben staan. Exacte bedragen weet ik ook niet eigenlijk
Is 20miljoen echt het maximum bedrag wat je kan hebben in het spel?quote:Op maandag 25 april 2011 20:08 schreef trance_fan het volgende:
[..]
0 bolletjes = 0 credits
1 bolletje = 1 t/m 49.999 credits
2 bolletjes = 50.000 t/m 199.999 credits
3 bolletjes - 200.000 en daarboven.
Er zit nog geen limiet aan maar als je drivers boven de 20 miljoen hebben kun je ze beter laten uitbetalen. je eigen bank heeft namelijk een limiet van 20 miljoen. alles wat je dan er boven laat uitbetalen raak je kwijt.
20 mil is het max wat je op je bank mag hebben. daarnaast kun je je 6 drivers ook nog allemaal 20 mil dus in principe kun je 140 mil hebben. maar je kunt deze dan niet allemaal tegelijk uitbetalen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef RiKe het volgende:
[..]
Is 20miljoen echt het maximum bedrag wat je kan hebben in het spel?
Lijkt me vrij sterk....
Voor GT5 boeit het me niet zoveel maar voor andere games is het toch wel ergggg matig.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Dan maar lekker rondjes draaien op de Nordschleife
Mijn CC-gegevens zitten ook aan mijn PSN gekoppeld maar maak me niet te druk. Onrechtmatige afschrijven spreken in 99% van de gevallen voor zich dus daar heb je weinig last van. Worden per direct ongedaan gemaakt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef JJH het volgende:
Indringers Playstation Network aan de haal met creditcardgegevens
Ik heb er geen fuck verstand van, maar het lijkt me vreemd dat je PSN te maken heeft met het uitvallen van je console.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef MeMenno het volgende:
Owkeej dan,
Is het omdat PSN plat ligt, of heb ik sinds ~ 1 week een koelings probleem...
Na een klein uurtje racen knalt zonder pardon het systeem uit.
Komt dit nou door het niet kunnen checken via PSN of heb ik een overlijdende console staan?
M.V.B.
Menno
Volgens mij is hij dat al.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:50 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb er geen fuck verstand van, maar het lijkt me vreemd dat je PSN te maken heeft met het uitvallen van je console.
Ik zou zeggen, ga eens offline en dan gamen, valt ie dan ook uit?
Welke Jag? Die oude '66 race car kan je winnen he?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:02 schreef ScarFace- het volgende:
Ik wil die Jaguar...nog ff doorsparen.
Hoe exporteer je je foto's ?!?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:53 schreef laucas het volgende:
Gaaf spel zeg, sinds deze week in bezit en gelijk maar even wat foto's geschoten. Die foto-mode is echt tof gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Af en toe.... Langzaam aan richting lvl 32 om de 4uur van de nurburgring te gaan rijden. Daar heb ik nog wel zin in!quote:
Seasonevent update met franse kaasauto's.... Verder echt nieuwe content niet nee.quote:
Ké, hoef ik 'm nog niet op te starten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Seasonevent update met franse kaasauto's.... Verder echt nieuwe content niet nee.
Tijdens de downtime beetje die Vettel challenges zitten doen (1x gold, 1x silver (Nurburgring, 0.2 boven goud, dus die lukt binnenkort wel) en Suzuka moet ik nog oefenenquote:
Als je niets koopt niet nee, ik neem aan dat je ook nog een paar Lupo's hebt?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:21 schreef FalleNk810i het volgende:
Ben level 17, maar heb bij Volkswagen alleen nog maar die swimmwagen, kubelwagen, sambabus, mkiv GTI en de Mkv gti...
Komt hier niks meer bij?
Hoe bedoel je niks koopt?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je niets koopt niet nee, ik neem aan dat je ook nog een paar Lupo's hebt?
Deadmau5, wat een ontzettende koning blijft dat zeg. Legendarische held en draaide toen tijden één van zijn eerste producties: faxin berlin. Kende nog niemand hemquote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef bjanaan het volgende:
GT5 spelen met een lekker muziekje van Dodemuis aka Deadmau5 (a).
Precies zoals ik het zeg, dit zijn alle volkswagen in het spel:quote:Op zondag 29 mei 2011 22:05 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niks koopt?
Meen dat ik ooit een lijstje had gezien met alle auto's die in GT 5 zouden komen, maar dit zijn toch belachelijk weinig vw's?
Ook maar een paar Audi's enzo.
Een aantal daarvan kun je winnen, de rest kun je kopen bij de dealer of used car dealer.quote:Volkswagen Beetle 1100 Standard (Type-11) '49
Volkswagen Bora V6 4MOTION '01
Volkswagen Golf I GTI '76
Volkswagen Golf IV GTI '01
Volkswagen Golf IV GTI RM '01
Volkswagen Golf IV R32 '03
Volkswagen Golf V GTI '05
Volkswagen Karmann Ghia Coupe (Type-1) '68
Volkswagen Kubelwagen typ82 '44
Volkswagen Lupo Cup Car '00
Volkswagen Lupo GTI '01
Volkswagen Lupo GTI Cup Car (J) '03
Volkswagen Lupo1.4 '02
Volkswagen New Beetle 2.0 '00
Volkswagen New Beetle Cup Car '00
Volkswagen New Beetle RSi '00
Volkswagen Polo GTI '01
Volkswagen Schwimmwagen typ166 '42
Volkswagen typ2(T1) SambaBus '62
Volkswagen W12 Nardo Concept '01
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weinig zijn dat er toch niet?
haha leuk je reactie ik heb nu een discography van onze koning binnengehaald.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Deadmau5, wat een ontzettende koning blijft dat zeg. Legendarische held en draaide toen tijden één van zijn eerste producties: faxin berlin. Kende nog niemand hem.
Tot zo ver mijn liefde voor muziek....
Dat klopt, zoals je ziet ook een lijst 5 jaar voordat de game uitkwam. Actuele lijst (met nog vele handige weetjes vind je hier:quote:Op zondag 29 mei 2011 22:58 schreef FalleNk810i het volgende:
Thanks Dennis![]()
Dan is deze lijst dus gewoon bullshit?
http://volksforum.com/for(...)affcce08edaa&t=76502
Daarom viel het aantal mij zo tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |