Voor GT5 boeit het me niet zoveel maar voor andere games is het toch wel ergggg matig.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Dan maar lekker rondjes draaien op de Nordschleife
Mijn CC-gegevens zitten ook aan mijn PSN gekoppeld maar maak me niet te druk. Onrechtmatige afschrijven spreken in 99% van de gevallen voor zich dus daar heb je weinig last van. Worden per direct ongedaan gemaakt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef JJH het volgende:
Indringers Playstation Network aan de haal met creditcardgegevens
Ik heb er geen fuck verstand van, maar het lijkt me vreemd dat je PSN te maken heeft met het uitvallen van je console.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef MeMenno het volgende:
Owkeej dan,
Is het omdat PSN plat ligt, of heb ik sinds ~ 1 week een koelings probleem...
Na een klein uurtje racen knalt zonder pardon het systeem uit.
Komt dit nou door het niet kunnen checken via PSN of heb ik een overlijdende console staan?
M.V.B.
Menno
Volgens mij is hij dat al.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:50 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb er geen fuck verstand van, maar het lijkt me vreemd dat je PSN te maken heeft met het uitvallen van je console.
Ik zou zeggen, ga eens offline en dan gamen, valt ie dan ook uit?
Welke Jag? Die oude '66 race car kan je winnen he?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:02 schreef ScarFace- het volgende:
Ik wil die Jaguar...nog ff doorsparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |