Voor GT5 boeit het me niet zoveel maar voor andere games is het toch wel ergggg matig.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Dan maar lekker rondjes draaien op de Nordschleife
Mijn CC-gegevens zitten ook aan mijn PSN gekoppeld maar maak me niet te druk. Onrechtmatige afschrijven spreken in 99% van de gevallen voor zich dus daar heb je weinig last van. Worden per direct ongedaan gemaakt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef JJH het volgende:
Indringers Playstation Network aan de haal met creditcardgegevens
Ik heb er geen fuck verstand van, maar het lijkt me vreemd dat je PSN te maken heeft met het uitvallen van je console.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef MeMenno het volgende:
Owkeej dan,
Is het omdat PSN plat ligt, of heb ik sinds ~ 1 week een koelings probleem...
Na een klein uurtje racen knalt zonder pardon het systeem uit.
Komt dit nou door het niet kunnen checken via PSN of heb ik een overlijdende console staan?
M.V.B.
Menno
Volgens mij is hij dat al.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:50 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb er geen fuck verstand van, maar het lijkt me vreemd dat je PSN te maken heeft met het uitvallen van je console.
Ik zou zeggen, ga eens offline en dan gamen, valt ie dan ook uit?
Welke Jag? Die oude '66 race car kan je winnen he?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:02 schreef ScarFace- het volgende:
Ik wil die Jaguar...nog ff doorsparen.
Hoe exporteer je je foto's ?!?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:53 schreef laucas het volgende:
Gaaf spel zeg, sinds deze week in bezit en gelijk maar even wat foto's geschoten. Die foto-mode is echt tof gemaakt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Af en toe.... Langzaam aan richting lvl 32 om de 4uur van de nurburgring te gaan rijden. Daar heb ik nog wel zin in!quote:
Seasonevent update met franse kaasauto's.... Verder echt nieuwe content niet nee.quote:
Ké, hoef ik 'm nog niet op te starten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Seasonevent update met franse kaasauto's.... Verder echt nieuwe content niet nee.
Tijdens de downtime beetje die Vettel challenges zitten doen (1x gold, 1x silver (Nurburgring, 0.2 boven goud, dus die lukt binnenkort wel) en Suzuka moet ik nog oefenenquote:
Als je niets koopt niet nee, ik neem aan dat je ook nog een paar Lupo's hebt?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:21 schreef FalleNk810i het volgende:
Ben level 17, maar heb bij Volkswagen alleen nog maar die swimmwagen, kubelwagen, sambabus, mkiv GTI en de Mkv gti...
Komt hier niks meer bij?
Hoe bedoel je niks koopt?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je niets koopt niet nee, ik neem aan dat je ook nog een paar Lupo's hebt?
Deadmau5, wat een ontzettende koning blijft dat zeg. Legendarische held en draaide toen tijden één van zijn eerste producties: faxin berlin. Kende nog niemand hemquote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef bjanaan het volgende:
GT5 spelen met een lekker muziekje van Dodemuis aka Deadmau5 (a).
Precies zoals ik het zeg, dit zijn alle volkswagen in het spel:quote:Op zondag 29 mei 2011 22:05 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niks koopt?
Meen dat ik ooit een lijstje had gezien met alle auto's die in GT 5 zouden komen, maar dit zijn toch belachelijk weinig vw's?
Ook maar een paar Audi's enzo.
Een aantal daarvan kun je winnen, de rest kun je kopen bij de dealer of used car dealer.quote:Volkswagen Beetle 1100 Standard (Type-11) '49
Volkswagen Bora V6 4MOTION '01
Volkswagen Golf I GTI '76
Volkswagen Golf IV GTI '01
Volkswagen Golf IV GTI RM '01
Volkswagen Golf IV R32 '03
Volkswagen Golf V GTI '05
Volkswagen Karmann Ghia Coupe (Type-1) '68
Volkswagen Kubelwagen typ82 '44
Volkswagen Lupo Cup Car '00
Volkswagen Lupo GTI '01
Volkswagen Lupo GTI Cup Car (J) '03
Volkswagen Lupo1.4 '02
Volkswagen New Beetle 2.0 '00
Volkswagen New Beetle Cup Car '00
Volkswagen New Beetle RSi '00
Volkswagen Polo GTI '01
Volkswagen Schwimmwagen typ166 '42
Volkswagen typ2(T1) SambaBus '62
Volkswagen W12 Nardo Concept '01
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weinig zijn dat er toch niet?
haha leuk je reactie ik heb nu een discography van onze koning binnengehaald.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Deadmau5, wat een ontzettende koning blijft dat zeg. Legendarische held en draaide toen tijden één van zijn eerste producties: faxin berlin. Kende nog niemand hem.
Tot zo ver mijn liefde voor muziek....
Dat klopt, zoals je ziet ook een lijst 5 jaar voordat de game uitkwam. Actuele lijst (met nog vele handige weetjes vind je hier:quote:Op zondag 29 mei 2011 22:58 schreef FalleNk810i het volgende:
Thanks Dennis![]()
Dan is deze lijst dus gewoon bullshit?
http://volksforum.com/for(...)affcce08edaa&t=76502
Daarom viel het aantal mij zo tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |