Euh, nee?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vol gas blijven geven en bij remmen.
Dan is die auto best te handelen.
Euh, ja.quote:
Ik heb met een G25 de Nurnburgring kunnen rijden met dat ding.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:13 schreef RiKe het volgende:
@Netsplitter
Ik rij met een stuur en pedalen (DFGT) en de auto trilt gewoon te veel om je ogen fatsoenlijk af te stellen op de weg.
Geen idee, marktplaats?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe duur is zo'n G25 nu eigenlijk? Want die is best wel
Je mag die van mij voor 350 euro, je hoeft marktplaats dan niet eens te bezoekenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik zal eens ff rondneuzen
Dalijk naar huis om mijn Bobs ff te tjekken
350 euro voor een 2de hands G25???quote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef woessie het volgende:
[..]
Je mag die van mij voor 350 euro, je hoeft marktplaats dan niet eens te bezoeken
Mooie prijsquote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef woessie het volgende:
[..]
Je mag die van mij voor 350 euro, je hoeft marktplaats dan niet eens te bezoeken
Dat je er iets aan over wilt houden begrijp ik, maar dit is overkill.quote:
Ik neem hem voor 400quote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef woessie het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er loos in Japan dan?quote:Op maandag 18 april 2011 07:46 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik denk dat ze in Japan momenteel wel iets beters te doen hebben als GT5-updates in elkaar te knutselen...
quote:Op maandag 18 april 2011 16:23 schreef RiKe het volgende:
Ik heb gewoon m'n online drivers laten grinden tot level 35 b-spec en zo kreeg ik dat kreng haha
Heel vreemd maar die Loebs races vond ik behoorlijk eenvoudig. Binnen een paar keer alles op goud. Die redbull wagen kan me gestolen worden overigens, te leip om mee te rijden (lees ik kan niet rijdenquote:Op maandag 18 april 2011 16:38 schreef RiKe het volgende:
Die Loeb challenge is inderdaad ook een pittige.
Heb ik ook een paar keer over gedaan, tot ik ineens een lucky skill break kreeg ofzo en ik hem versloeg met 8sec
Wat is je setup van die loeb challenge? Ik heb dan traction control op 0 en abs op 1. Maar ik heb gewoon te weinig snelheid in de bochten. En met Traction control op 1 of hoger dan kan ik niet driften en ben ik helemaal langzaam.quote:Op maandag 18 april 2011 20:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Heel vreemd maar die Loebs races vond ik behoorlijk eenvoudig. Binnen een paar keer alles op goud. Die redbull wagen kan me gestolen worden overigens, te leip om mee te rijden (lees ik kan niet rijden)
Ik drift juist bijna niet met die rally challenges, driften ziet er gaaf uit, maar je gaat er langzamer door.quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Wat is je setup van die loeb challenge? Ik heb dan traction control op 0 en abs op 1. Maar ik heb gewoon te weinig snelheid in de bochten. En met Traction control op 1 of hoger dan kan ik niet driften en ben ik helemaal langzaam.
Het is al een paar maandjes terug dat ik hem reed maar ik weet nog dat je TC uit moet zetten. Ik drift alleen wanneer het echt nodig is, voor de rest probeer ik zoveel mogelijk snelheid te houden (klinkt logisch ik weet et). Vooral veel en lang je gas erop houden nadat je eerst ff flink aanremt voor een bocht.quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Wat is je setup van die loeb challenge? Ik heb dan traction control op 0 en abs op 1. Maar ik heb gewoon te weinig snelheid in de bochten. En met Traction control op 1 of hoger dan kan ik niet driften en ben ik helemaal langzaam.
Met bumpercam was het voor mij niet te doen, ik deed die op Monza vrij gemakkelijk naar brons met de roofcam, dat scheelt heel veel in snelheidsgevoel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is al een paar maandjes terug dat ik hem reed maar ik weet nog dat je TC uit moet zetten. Ik drift alleen wanneer het echt nodig is, voor de rest probeer ik zoveel mogelijk snelheid te houden (klinkt logisch ik weet et). Vooral veel en lang je gas erop houden nadat je eerst ff flink aanremt voor een bocht.
Maar troost je, die Loeb handel rij ik onder het afwassen op goud maar die formule 1 en redbull handel heb ik maar uit mijn hoofd gezet. Rij zelf met bumpercam en dan is mijn reactietijd vaak niet toereikend.
Dat vraag ik mijzelf ook nog steeds af?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:21 schreef DeeBee het volgende:
Wat is nu die 'prize' bij je B-Spec drivers?
Hij is lastig, maar Bronze zal voor iedereen haalbaar moeten zijn. Goud is een ander verhaal, met name Suzukaquote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef CamelNLD het volgende:
Die Vettel challenge is echt onmogelijk!!
Waarschijnlijk skid force recovery aan. Dan is ie idd easy..quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
0 bolletjes = 0 creditsquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:54 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Die bolletjes geven aan hoeveel geld ze hebben staan. Exacte bedragen weet ik ook niet eigenlijk
Is 20miljoen echt het maximum bedrag wat je kan hebben in het spel?quote:Op maandag 25 april 2011 20:08 schreef trance_fan het volgende:
[..]
0 bolletjes = 0 credits
1 bolletje = 1 t/m 49.999 credits
2 bolletjes = 50.000 t/m 199.999 credits
3 bolletjes - 200.000 en daarboven.
Er zit nog geen limiet aan maar als je drivers boven de 20 miljoen hebben kun je ze beter laten uitbetalen. je eigen bank heeft namelijk een limiet van 20 miljoen. alles wat je dan er boven laat uitbetalen raak je kwijt.
20 mil is het max wat je op je bank mag hebben. daarnaast kun je je 6 drivers ook nog allemaal 20 mil dus in principe kun je 140 mil hebben. maar je kunt deze dan niet allemaal tegelijk uitbetalen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef RiKe het volgende:
[..]
Is 20miljoen echt het maximum bedrag wat je kan hebben in het spel?
Lijkt me vrij sterk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |