Komt het in je op dat je het ook kunt omdraaien?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook, actie = reactie.
Maar zoals al gesteld... Hamas provoceert...Israel reageert en krijgt dan de schuld van een huilende Hamas. Dat gedrag kom je overal tegen.
een citaat:quote:
Aardig stukje:quote:"People here are panicking," Ashdod resident Yair Shalom told Ynet. "I saw my neighbors running downstairs frantically, and people on the street leaving their cars behind and running to secure areas." Tuesday was one of the more turbulent days Israel has seen since the war against Hamas during the winter of 20082009 ended. In response to a mortar attack on the Negev, the IDF shelled a neighborhood in Gaza and accidentally killed a number of civilians, including two youths, aged 11 and 16, and two men, aged 20 and 50. The army said terrorists were also hit in the attack, and expressed regret over the deaths of civilians. The IDF has launched and investigation into the incident to check why the force's radar malfunctioned and if the commander's decision to open fire was hasty. The army will also examine the decision to launch mortars, which are known to be inaccurate.
dat omdraaien ..het uitsluiten van de werkelijkheid en het niet willen inzien .maar het wel weten .quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Komt het in je op dat je het ook kunt omdraaien?
Ik zag het volgende:
Uit:
[..]
een citaat:
[..]
Aardig stukje:
Eerst een beeld van hoe onschuldige joodse burgers in paniek wegrennen naar veilige plaatsen.
Dan de melding dat onschuldige Palestijnse burgers gedood worden door een aanval van het IDF.
En dan een laconieke melding dat het IDF die dood betreurt en dat het ze spijt.
En tenslotte de melding dat het IDF gaat onderzoeken wie die bewezen onnauwkeurige mortieren afgeschoten heeft.
Hoe scheef kan je wereldbeeld zijn?
Tuurlijk kun je het omdraaien.... het ideale excuus voor allesquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Komt het in je op dat je het ook kunt omdraaien?
Ik zag het volgende:
Uit:
[..]
een citaat:
[..]
Aardig stukje:
Eerst een beeld van hoe onschuldige joodse burgers in paniek wegrennen naar veilige plaatsen.
Dan de melding dat onschuldige Palestijnse burgers gedood worden door een aanval van het IDF.
En dan een laconieke melding dat het IDF die dood betreurt en dat het ze spijt.
En tenslotte de melding dat het IDF gaat onderzoeken wie die bewezen onnauwkeurige mortieren afgeschoten heeft.
Hoe scheef kan je wereldbeeld zijn?
Ja bedankt voor de foto's C_N!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:30 schreef Nibb-it het volgende:
Houd ons op de hoogte, weer hele mooie foto's
daarom is het dom van die mug om te steken . er kan en een hoop te berijken zijn . met de akorden die op tafel lagen maar helaas de mug kies voor steken .dan moet hij niet gek op kijken dat hij geslagen word.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:24 schreef Disana het volgende:
Wapentuig en nog eens wapentuig. Palestijnse burgers sterven of raken hun huis kwijt, maar wij zitten te smullen van beelden van stoere tanks en zwaarbewapende soldaten. Met een kanon op een mug schieten noemt men wat hier gebeurt.
Dan weet je zeker dat de mug dood is in ieder geval, je kan 'm ook tussen je vingers proberen te vangen maar dan grijp je vaak mis. Met een vliegenmepper klap je 'm zo dood.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:24 schreef Disana het volgende:
Wapentuig en nog eens wapentuig. Palestijnse burgers sterven of raken hun huis kwijt, maar wij zitten te smullen van beelden van stoere tanks en zwaarbewapende soldaten. Met een kanon op een mug schieten noemt men wat hier gebeurt.
Had die mug maar niet moeten provoceren.....als een mug zoemend rond mijn kop vliegt mep ik hem ook dood.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:24 schreef Disana het volgende:
Wapenverheerlijking?? Waar zie jij iemand wapens verheerlijken?? Dat is jouw kijk op dit topic wellicht maar ik zeg alleen dat het mooie foto's zijn. Niet omdat er wapens op staan maar om dat dit live foto's uit een oorlogsgebied zijn waar fucking RTL nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef Disana het volgende:
Ik vind het triest zoals dit topic en dat in MO zijn verworden tot wapenverheerlijking. Wie denkt er nog aan de gewone mensen die hier het meest onder lijden? Wat hebben die gedaan, en welke keus hadden ze ooit, verdrukt tussen twee onderdrukkers?
Ik geniet niet van het leed van mensen in het Midden Oosten. Ik ben enkel dankbaar voor de moeite die C_N steekt in het schetsen van de situatie aldaar, vanuit zijn oogpunt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef Disana het volgende:
Ik vind het triest zoals dit topic en dat in MO zijn verworden tot wapenverheerlijking. Wie denkt er nog aan de gewone mensen die hier het meest onder lijden? Wat hebben die gedaan, en welke keus hadden ze ooit, verdrukt tussen twee onderdrukkers?
Het is eenzijdig in meerdere opzichten. Aan één kant al het materieel, aan één kant hoe stoer de jongens erbij staan. Daar moet RTL ook geen puntje aan willen zuigen, RTL moet ernaar streven twee kanten te laten zien. Ik mis hier de kant van de Palestijnse burgers.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wapenverheerlijking?? Waar zie jij iemand wapens verheerlijken?? Dat is jouw kijk op dit topic wellicht maar ik zeg alleen dat het mooie foto's zijn. Niet omdat er wapens op staan maar om dat dit live foto's uit een oorlogsgebied zijn waar fucking RTL nog een puntje aan kan zuigen.
Ik heb het ook zeker niet specifiek over jou hoor. Maar ik zie een eenzijdige schets met veel wapengekletter en bewondering van users.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Ik geniet niet van het leed van mensen in het Midden Oosten. Ik ben enkel dankbaar voor de moeite die C_N steekt in het schetsen van de situatie aldaar, vanuit zijn oogpunt.
wapen verheerlijking is het niet ,het is realitijd . waar sommigen onder ons zich voor uit sluiten .quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef Disana het volgende:
Ik geloof wel dat jij het ook beter zou willen hebben. Ik heb het ook meer over de bewondering van de andere users die maar om meer blijven vragen. De realiteit is inderdaad keihard.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef C_N het volgende:
[..]
wapen verheerlijking is het niet ,het is realitijd . waar sommigen onder ons zich voor uit sluiten .
en het goede willen zien dat er niet is, dat wil ik ook geloof mij .maar als er mensen zijn die de dood beter vinden dan het leven is dit een weg .ga dood maar neem geen onschuldigen mee . en dat doen ze niet.jammer .
ik kan de strook niet in dan kon ik jou de anderen kant laten zien .quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het ook zeker niet specifiek over jou hoor. Maar ik zie een eenzijdige schets met veel wapengekletter en bewondering van users.
Zorg dan dat je een Palestijn vind die ook foto's wil plaatsen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is eenzijdig in meerdere opzichten. Aan één kant al het materieel, aan één kant hoe stoer de jongens erbij staan. Daar moet RTL ook geen puntje aan willen zuigen, RTL moet ernaar streven twee kanten te laten zien. Ik mis hier de kant van de Palestijnse burgers.
Ja ik snap het wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:18 schreef C_N het volgende:
[..]
ik kan de strook niet in dan kon ik jou de anderen kant laten zien .
de westbank ga ik wel in en regelmatig die kant kan ik je wel laten zien .
het gaat voornamelijk om stenen die gegooid worden . door bijdekanten . palestijnen die onder de israelishe regering willen blijven. palestijnen die dat niet willen . .
palestijnen die vrede willen zoals de israelishe burgers maar dat verknoeid word door extremisten .
die realitijd mag ook gezien worden .daar bestaat een groot deel van mijn beroep uit,quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat jij het ook beter zou willen hebben. Ik heb het ook meer over de bewondering van de andere users die maar om meer blijven vragen. De realiteit is inderdaad keihard.
Zo kun je ook andersom redeneren. Israël dat op de totale verbanning van de Palestijnen uit is door kolonisatie en verdrukking.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:23 schreef C_N het volgende:
[..]
die realitijd mag ook gezien worden .daar bestaat een groot deel van mijn beroep uit,
maar vaak word die realitijd niet overgenomen en geschetst zo als de realitijd in het echt is .
kijk naar de oproepen van de hamas . die op roep voor totaal vernietiging van de staat Israel . ik bedoel dat is een vredes partner ??
moeilijk om te begrijpen .
Ze leren het toch niet....quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:40 schreef C_N het volgende:
luchtaanval op de strook .
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4047064,00.html
deze palestijnen onderhouden relaties met de in het achterland .quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo kun je ook andersom redeneren. Israël dat op de totale verbanning van de Palestijnen uit is door kolonisatie en verdrukking.
Neem nu weer Oost-Jeruzalem: de Palestijnen daar kunnen geen relaties meer onderhouden met de Palestijnen in het achterland omdat de door Israël gebouwde muur is gedicht. Dat wil zeggen, de Palestijnen die nog niet uit hun huis zijn gezet. Beetje bij beetje wordt Oost-Jeruzalem vrij van Palestijnen gemaakt.
Het is dom om te steken -strategisch gezien - maar dat recht hebben ze zolang joden nog steeds koloniseren. Je maakt prachtige foto's hier en daar, heel sympathiek hoor, maar ik hoor je vrijwel niet over je joodse landgenoten die land roven van arabieren en dat ook niet onder stoelen of banken schuiven. Je eigen premier Bibi gaf er al veel eerder weer toestemming voor en dan heb jij het over akkoorden?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:41 schreef C_N het volgende:
[..]
daarom is het dom van die mug om te steken . er kan en een hoop te berijken zijn . met de akorden die op tafel lagen maar helaas de mug kies voor steken .dan moet hij niet gek op kijken dat hij geslagen word.
hier sterven er ook mensen door de steken van de mug.zolang de mug niet weet dat hij vrij kan rond vliegen als hij niet steek .kan ook die mug oud worden .
ik heb hier mensen in mijn huis gehad .Ratna en .. van hem ben ik de maan kwijt. en geloof mij linkser kon het niet kijk maar naar de kledingquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:09 schreef Disana het volgende:
Ja, ik herinner me de tijd van Rabin. De prijs die de Palestijnen voor de 'vrede' moesten betalen, vonden ze te hoog. En tot op de dag van vandaag is die te hoog want gebaseerd op ongelijkheid in wapens, goederen, en land.
Je zegt ook vaak dat onze media niet goed informeren. Nu heb ik het weer mis over de afsluiting van Oost-Jeruzalem naar de Westbank zodat Palestijnen elkaar niet kunnen bereiken. Dat werd echter verteld door iemand die er regelmatig komt en er een boek over heeft geschreven. Welk belang heeft zo iemand erbij te liegen. Het lijkt mij dat jij er meer belang bij hebt de verdrijving van de Palestijnen daar te verdoezelen.
Dat heb ik nou precies andersom.......en van mij mag geweld met geweld beantwoord worden hetgeen inhoudt dat hij met de beste wapens wint (Israel).quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:02 schreef Disana het volgende:
Zoals ik het zie, heeft Israël het over zichzelf afgeroepen. Ik keur het niet goed, maar ik heb er begrip voor en ik vind dat Israël verkeerd reageert. Agressie is soms niet meer dan een noodkreet.
yes deze vrij links hoor maar haar site is vrij oke in het midden .quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:43 schreef Disana het volgende:
Deze mevrouw?
Die is niet zo links hoor, dat denkt ze alleen maar
Gebeurt dit soort onzin nou constant of is deze week echt een extreem?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:29 schreef C_N het volgende:
in de tussen tijd een qassam afgevuurd in de eshkol omgeving ,, geen gewonden .
Je hebt prachtige foto's.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:13 schreef C_N het volgende:
maar dat recht hebben ze zolang joden nog steeds koloniseren
en dat is de fout die jij maakt en de hamas maakt .
er is namelijk geen recht om mensen te vermoorden .
aan beide kanten niet .
het moorden was voor de nederzettingen .al oorden van de dag. nu hebben ze een reden gevonden en hebben ze voor sommigen ( het recht om the moorden)
omdat het een naam heb gekregen,, koloniseren,,
mensen werden uit hun huis gezet in de gazzastrook en de westbank terug naar( israel ). deze mensen wonen nu in israel westbank noem maar op waarvoor zijn deze mensen uit hun huizen gezet. om raketten over te laten vliegen naar Israel .
nee denk het niet.
Dat pak slaag zal vast wel komen....quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:42 schreef michaelmoore het volgende:
Ze vragen er wel weer om een stevig pak slaag
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Zij is gewoon pro-Israël hoor, dus niet zo bijzonder dat je haar op bezoek hebt gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:09 schreef C_N het volgende:
[..]
yes deze vrij links hoor maar haar site is vrij oke in het midden .
Spank spank.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat pak slaag zal vast wel komen....
thanks , ik zal eens alles beantwoordenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:24 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Je hebt prachtige foto's.
Maar je hebt ook een naar trekje en dat is alleen antwoorden op datgene wat jij wil.
dat is wat israel doe ,zich verdedigen tegen terreur daden,quote:Ik ben heel benieuwd namelijk naar je standpunt wat betreft de kolonisten, joodse. Israel bouwt gretig door en al vele jaren... blijven koloniseren dus, blijven bouwen, verjoodsen ten koste van de lokale bewoners... allemaal bekend. En dan heb je naar mijn mening wel het recht om je met wapens te verdedigen.
mensen die wonen in een nederzetting zijn voor mij ook burgers.en niemand word het huis uitgelazert er is geen een palestijn zijn huis uit gepleurd voor een nederzetting .quote:Niet tegen burger maar wel tegen deze kolonisten. Het is helaas niet anders, als jij mijn mij huis langzaam uitlazert geef je ook een stoot.
er word niets terug genomen .quote:Maar wat ik vroeg: vind jij ook dat joden zoals deze kolonisten die gaan wonen op niet-israelische grond dit recht hebben om arabieren te verjagen omdat hun voorouders ergens duizend jaar geleden hiervandaan kwamen?
[/quote]is Israelish grond !als dit geen israelish grond is dan is heel israel illegaal, wat kom neer op de hamas politiek.die ik tegen werp,
arabieren worden niet verjaagd , kunnen met de joden leven in vrede als ze dit willen maar voor een groot deel gaat dit niet op.inverband met de legancy van Arafat, een heel erg groot persentage wil samen leven ,
[quote]
Probeer je ook zoals veel lsraeliers te verschuilen dat je eigenlijk vindt "dat het helemaal geen koloniseren is maar het land van joden is en joden dat recht hebben om het land terug te nemen". Of vind je dit niet?
Want die Fogel kolonisten [/quote]de Fogel familiequote:En als je dit niet vindt, spreek jij je daartegen uit?
deze dingen komen doordat er een familie is uitgemoord waarvan de drie kinderen bij waren.uit bed getrokken keel door gesneden en op de grond gepleurd. je vader reageer hetzelfde wand die rabby was zijn vader.quote:die zijn gedood waarvan de daders nog steeds niet zijn gevonden daar heeft de rabbijn op hun begrafenis notabene nog van gezegd dat het land sowieso joden toebehoort en Arabs moeten oprotten,
israelishe burgersquote:wat niet in de media kwam hier (misschien maar beter ook). Een gedachte die breed wordt gedragen in Israel alleen is men slim het niet hardop zo uit te spreken. Dat doen alleen die echte kolonistische idioten.
de bevolking kom uit alle delen van de wereld idd.zoals in nederland onderhand denk ik.quote:Blonde goed Engelssprekende Israeliers met glad geschoren kop en Westerse looks die sympathiek overkomen voor Westerlingen kunnen het goed verbergen maar hangen ook deze ideologie aan, zie Netanyahu bijv maar nog veel meer als je dieper met ze praat. Hier zit het probleem. Niet voor niets is zeker 60% van de Israelische joden allochtoon. Dus waarvan een of beide ouders buiten Israel komt, zoals jouw kinderen dat ook zijn en jij gewoon een nederlander in Israel bent, al dan niet Israelisch geworden.
En toch menen deze veelal allochtonen "recht" te hebben op dat land omdat hun voorouders nog voordat ze meer dan 500 jaar geleden naar Europa/Rusland gingen ergens uit dit gebied kwamen afstammen. En daarom moet die lokale bewoner (veelal autochtoon) ff plaats maken, want de bevolking moet meerderheids joods zijn zodat bij joodse staat hoort.
quote:
in jou ogen, omdat ze niet de standpunten aan neem die jij hanteer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Zij is gewoon pro-Israël hoor, dus niet zo bijzonder dat je haar op bezoek hebt gehad.
bij voorbaat dank.quote:
typerend dat je al na 1 zin over "palestijnen" begint eerst... en ik vraag het je zo duidelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:18 schreef C_N het volgende:
dat is wat israel doe ,zich verdedigen tegen terreur daden,
voor de nederzettingen werden er al joden vermoord zelfs voor de staat israel bestond .de bouw van huizen is een excuses. en het klinkt leuk .
de palestijnen hebben geen moeite met de afscheidings(muur) hek als hier vrede door kom bouw maar . dat is de gewone bevolking.die wil vrede en naast elkaar leven .de extremisten verzieken het voor de normalen bevolking, die leiden onder hun terreurdaden .israel bescherm de bevolking zelfs de palestijnse bevolking .iets wat de palestijnse regering ook eens zou moeten doen en werk ,socialen voorzieningen creëren . nee al het geld ga in de zakken , de bevolking staat machteloos te kijken
ok, wil je je oogkleppen ophouden of wees een vent en eerlijk ook als je eigen volk misdaden begaat. aan de hand van je reactie op mijn reactie nu wordt snel duidelijk met welk soort ik te maken heb: 1) iemand die liever wegkijkt of goedpraat, 2) iemand die voor principes staat ongeacht of zijn eigen volk het doet of niet. Want je volk is heel erg fout bezig beste man.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:18 schreef C_N het volgende:
mensen die wonen in een nederzetting zijn voor mij ook burgers.en niemand word het huis uitgelazert er is geen een palestijn zijn huis uit gepleurd voor een nederzetting.
Nou nee, jij zei dat ze links is maar dat kan ik niet opmaken uit haar standpunten. Maakt verder niet uit, ze schrijft al een paar jaar niet meer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef C_N het volgende:
[..]
in jou ogen, omdat ze niet de standpunten aan neem die jij hanteer.
ik moet je zeggen we hadden discussies maar met respect.
en ze had een denk vermogen dat ze twee kanten kon begrijpen .
en ze was hier op uitnodeging van mij om haar rond te touren in de westbank iets wat ik jou ook aan bied
dit bedoel ik dat dit je bronnen zijn zeg . dries van acht . ow mijn godquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is aardig dat je het me aanbiedt, maar reizen zit er voor mij niet meer in. Toch zien we hier wel veel hoor, in documentaires met name. En we horen veel, zowel van pro-Israël mensen als rabbi Evers als van politicus van Agt.
Ik bedoel dat we twee kanten horen en zien.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef C_N het volgende:
[..]
dit bedoel ik dat dit je bronnen zijn zeg . dries van acht . ow mijn god
Hoe is het afgelopenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:11 schreef C_N het volgende:
ik ben uit raket in asdoth .laterrrrrrr..........
ik ga hier morgen even voor zitten oke nu te moe ,quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef Aloulou het volgende:
[..]
bij voorbaat dank.
[..]
typerend dat je al na 1 zin over "palestijnen" begint eerst... en ik vraag het je zo duidelijk.
maar ik houd het kort op het punt waar we het over hebben: joodse kolonisten, ik vroeg je niet naar palestijnen namelijk. Dit laten we dus zitten.
[..]
ok, wil je je oogkleppen ophouden of wees een vent en eerlijk ook als je eigen volk misdaden begaat. aan de hand van je reactie op mijn reactie nu wordt snel duidelijk met welk soort ik te maken heb: 1) iemand die liever wegkijkt of goedpraat, 2) iemand die voor principes staat ongeacht of zijn eigen volk het doet of niet. Want je volk is heel erg fout bezig beste man.
Lees ff mee en op analytische wijze aub, uit de Volkskrant van Human Rights Watch rapport:
Israël heeft alleen al in juli 141 huizen en andere gebouwen van Palestijnen vernietigd op de bezette Westelijke Jordaanoever.
"HRW noemt het voorbeeld van het dorp Al-Farisiye in de Jordaanvallei. De zone werd tot militair terrein verklaard terwijl het dorp er al stond. De Palestijnen lopen er volgens het Israëlische leger gevaar door manoeuvres....."
Welke manoeuvres wordt straks duidelijk en wat "militair terrein" inhoudt ook...nu constateren we: in bezet gebied (= niet-israelische grond dus oftewel buiten je grens) worden huizen vernietigt van palestijnen. Eens toch? In dit niet-israelische gebied heeft Israel de brutaliteit een zone uit te roepen tot "militair gebied", terwijl het dorp er al stond dus. Eens toch?
Het gaat verder:
"Meer dan 130 mensen, onder wie meer dan vijftig kinderen, zijn weggestuurd. Hun huizen zijn vernield. Israëlische miltairen kwamen op 19 juli om zes uur 's ochtends met bulldozers naar Al-Farisiye, haalden de Palestijnen uit 26 huizen en vernielden daarop de woningen en 24 stallen, aldus HRW op basis van eigen onderzoek en van rapporten van OCHA, het bureau van de Verenigde Naties voor humanitaire zaken. Een HRW-team zag hoe inwoners in het puin naar eten, kinderkleren, schoolboeken en andere bezittingen zochten.
Inmiddels is dus duidelijk dat huizen van Palestijnen worden vernietigt door Israel terwijl het niet eens Israelische grond betreft maar een bezet gebied is. Klopt toch?
Tenzij.... je als zionist denkt "het land is van joden want hun voorouders honderden jaren geleden stamden uit dit gebied af dus elke jood in 2011 heeft recht erop, pech voor de arabieren die er wonen". Als je dit denkt, zeg 't dan eerlijk nu aub. De belangrijkste info nu:
"Terwijl het Palestijnse dorp weg moet voor het militaire oefenterrein, heeft Israël volgens HRW in een omtrek van 5 kilometer rond Al-Farisiye maar liefst vier Joodse nederzettingen laten bouwen...."
Dus een militair oefenterrein wordt gebouwd op niet-Israelische grond, buiten de landsgrenzen. Vervolgens worden huizen van Arabieren in het dorpje wat er al veel eerder lag gebulldozerd/plaatgemaakt tot geen steen overblijft met dit excuus.
En ja... als klap op de vuurpijl bouwt datzelfde Israel in dezelfde directe omgeving... dus bezet gebied, nederzettingen voor...joodse kolonisten ! Meer:
"De Joodse nederzettingen zijn volgens het Internationaal Gerechtshof in Den Haag illegaal. Volgens de Geneefse Conventies is het verboden om bezet gebied te koloniseren en er de bevolking van de bezettingsmacht te vestigen."
En deze laatste vetgedrukte zin doet Israel al jaren doelbewust en in het artikel:
Palestijnen verdrijven in hun eigen gebied/dorp door huizen te vernietigen...voor Israel is dit bezet gebied.[u] Dus op deze niet-Israelische grond worden huizen van Palestijnen afgebroken voor een Israelisch oefenterrein en vervolgens zelf [u]nederzettingen bouwen om de bevolking van de bezettingsmacht er te vestigen op deze niet-israelische grond in hetzelfde gebied: joodse kolonisten.
Met excuus dat militair oefenterrein precies op de plaats van het Arabische dorpje komt. Palestijnen zijn weg/verdreven. Grond is Israelisch oefenterrein op gebouwd en dus ook Israelische grond geworden in ogen van de staat en meestal kwestie van tijd!
Vervolgens aan de andere kant nederzettingen bouwen voor je joodse burgers. Nederzettingen bevolken met joden in niet-israelische grond. Na 15 jaar burgemeester aanschaffen, hebreeuwse naam geven. Na 20 jaar nederzetting "andere status geven" (lees: officieel erkennen).
En zo gaat die blauw-witte olievlek met een davidster steeds verder en wordt steeds groter. En zo is het al tientallen jaren gegaan, niets nieuws.
En Israeliers zoals jij kijken weg. En dat is al heel erg maar dan nog semi-verontwaardigd de Palestijnen demoniseren omdat ze geen moraliteit zouden hebben en "beesten zijn die alleen vernietiging uitademen" !?
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)stijnse-huizen.dhtml
Andere bron van Amnesty, precies zelfde verhaal: http://www.amnesty.org/en(...)out-warning-20080311
"For years, the Israeli authorities have pursued a policy of discriminatory house demolition, on the one hand allowing scores of Israeli settlements to be built on occupied Palestinian land, in breach of international law, while simultaneously confiscating Palestinian lands, refusing building permits for Palestinians and destroying their homes. The land vacated has often been used to build illegal Israeli settlements. International law forbids occupying powers from settling their own citizens in the territories they occupy.
quote:Iron Dome heads south
Following escalation on Gaza border, Israel will station portable anti-missile system in south on Sunday in order to intercept rockets, mortar shells
Iron Dome put to work: Due to recent escalation on the Gaza Strip border the IDF plans to activate a portable anti-missile system on Sunday in order to intercept short-range rockets and mortar shells fired from Gaza.
The IDF will also check whether the system can work in accordance with the alarm systems. The system's installation may be postponed by a day or two.
The Iron Dome system can protect an area as big as 10X10 km from rockets and mortar shells threatening to explode in communities or on vital structures. The system can calculate the trajectory of the rockets and avoid intercepting rockets which are about to land in open areas. However, the Iron Dome cannot intercept objects fired from a distance shorter than 1.737 miles.
Iron Dome
Last month, the members of the Knesset's Foreign Affairs and Defense Committee, headed by former Defense Minister Amir Peretz, decided the first Iron Dome batteries should immediately be positioned in the south.
The committee also ruled that in the next five years the IDF must equip itself with 13 batteries, costing about NIS 9 billion ($2.54 billion). (via)
De vraag is hoe de gewapende strijders in Gaza daarop gaan reageren. Als raketten straks niet eens meer de grond van Israël raken, en als het marginale effect wat ze nu hebben helemaal verdwijnt?quote:
Misschien neemt het aantal aanslagen dan wel weer toe, we kunnen enkel gissen. Ik vind het in ieder geval erg jammer dat er zo'n systeem überhaupt nodig is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:48 schreef waht het volgende:
[..]
De vraag is hoe de gewapende strijders in Gaza daarop gaan reageren. Als raketten straks niet eens meer de grond van Israël raken, en als het marginale effect wat ze nu hebben helemaal verdwijnt?
Dat is een puinhoop ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:02 schreef C_N het volgende:
deze opmerking is het mooiste tot nu toe
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 16:26 schreef DaggerOne het volgende:
Meer dan vijftig raketten en 2 lichtgewonden
Wat een n00bs
Ongeleide veredelde siervuurpijlen van papier maché die ze afvuren richting een ruesachtige zandbak met de vage hoop ergens ook maar binnen het zicht van een huis te landen?
Dan vind ik nog best een succes.
einde quote
hier onder wat fotos van een qassam inslag in een tuin /voorplaatsje . in een huis in sderot.ik hoop dat diegenen die de vorigen opmerking platsten het zelfde als deze mensen ,,,,,ook niet thuis is.. bij een inslag van een papier mache vuur pijltje
Het is ook helemaal niet nodig!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:08 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Misschien neemt het aantal aanslagen dan wel weer toe, we kunnen enkel gissen. Ik vind het in ieder geval erg jammer dat er zo'n systeem überhaupt nodig is.
[ afbeelding ]
wat denk jij kees ,? kan jij daar een antwoord op geven ?op jou vraag.zou ik graag horenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat is een puinhoop ja.
Hoe denk je dat een tienvoudige lading op de burgers van Gaza, gewone ouders zoals jij, zal overkomen?
ik heb het over huizen die niet zijn verplaatst en of gesloopt voor de bouw van een nedersetting.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:37 schreef Aloulou het volgende:
[..]
bij voorbaat dank.
[..]
typerend dat je al na 1 zin over "palestijnen" begint eerst... en ik vraag het je zo duidelijk.
maar ik houd het kort op het punt waar we het over hebben: joodse kolonisten, ik vroeg je niet naar palestijnen namelijk. Dit laten we dus zitten.
[..]
ok, wil je je oogkleppen ophouden of wees een vent en eerlijk ook als je eigen volk misdaden begaat. aan de hand van je reactie op mijn reactie nu wordt snel duidelijk met welk soort ik te maken heb: 1) iemand die liever wegkijkt of goedpraat, 2) iemand die voor principes staat ongeacht of zijn eigen volk het doet of niet. Want je volk is heel erg fout bezig beste man.
Lees ff mee en op analytische wijze aub, uit de Volkskrant van Human Rights Watch rapport:
Israël heeft alleen al in juli 141 huizen en andere gebouwen van Palestijnen vernietigd op de bezette Westelijke Jordaanoever.
"HRW noemt het voorbeeld van het dorp Al-Farisiye in de Jordaanvallei. De zone werd tot militair terrein verklaard terwijl het dorp er al stond. De Palestijnen lopen er volgens het Israëlische leger gevaar door manoeuvres....."
Welke manoeuvres wordt straks duidelijk en wat "militair terrein" inhoudt ook...nu constateren we: in bezet gebied (= niet-israelische grond dus oftewel buiten je grens) worden huizen vernietigt van palestijnen. Eens toch? In dit niet-israelische gebied heeft Israel de brutaliteit een zone uit te roepen tot "militair gebied", terwijl het dorp er al stond dus. Eens toch?
Het gaat verder:
"Meer dan 130 mensen, onder wie meer dan vijftig kinderen, zijn weggestuurd. Hun huizen zijn vernield. Israëlische miltairen kwamen op 19 juli om zes uur 's ochtends met bulldozers naar Al-Farisiye, haalden de Palestijnen uit 26 huizen en vernielden daarop de woningen en 24 stallen, aldus HRW op basis van eigen onderzoek en van rapporten van OCHA, het bureau van de Verenigde Naties voor humanitaire zaken. Een HRW-team zag hoe inwoners in het puin naar eten, kinderkleren, schoolboeken en andere bezittingen zochten.
Inmiddels is dus duidelijk dat huizen van Palestijnen worden vernietigt door Israel terwijl het niet eens Israelische grond betreft maar een bezet gebied is. Klopt toch?
Tenzij.... je als zionist denkt "het land is van joden want hun voorouders honderden jaren geleden stamden uit dit gebied af dus elke jood in 2011 heeft recht erop, pech voor de arabieren die er wonen". Als je dit denkt, zeg 't dan eerlijk nu aub. De belangrijkste info nu:
"Terwijl het Palestijnse dorp weg moet voor het militaire oefenterrein, heeft Israël volgens HRW in een omtrek van 5 kilometer rond Al-Farisiye maar liefst vier Joodse nederzettingen laten bouwen...."
Dus een militair oefenterrein wordt gebouwd op niet-Israelische grond, buiten de landsgrenzen. Vervolgens worden huizen van Arabieren in het dorpje wat er al veel eerder lag gebulldozerd/plaatgemaakt tot geen steen overblijft met dit excuus.
En ja... als klap op de vuurpijl bouwt datzelfde Israel in dezelfde directe omgeving... dus bezet gebied, nederzettingen voor...joodse kolonisten ! Meer:
"De Joodse nederzettingen zijn volgens het Internationaal Gerechtshof in Den Haag illegaal. Volgens de Geneefse Conventies is het verboden om bezet gebied te koloniseren en er de bevolking van de bezettingsmacht te vestigen."
En deze laatste vetgedrukte zin doet Israel al jaren doelbewust en in het artikel:
Palestijnen verdrijven in hun eigen gebied/dorp door huizen te vernietigen...voor Israel is dit bezet gebied.[u] Dus op deze niet-Israelische grond worden huizen van Palestijnen afgebroken voor een Israelisch oefenterrein en vervolgens zelf [u]nederzettingen bouwen om de bevolking van de bezettingsmacht er te vestigen op deze niet-israelische grond in hetzelfde gebied: joodse kolonisten.
Met excuus dat militair oefenterrein precies op de plaats van het Arabische dorpje komt. Palestijnen zijn weg/verdreven. Grond is Israelisch oefenterrein op gebouwd en dus ook Israelische grond geworden in ogen van de staat en meestal kwestie van tijd!
Vervolgens aan de andere kant nederzettingen bouwen voor je joodse burgers. Nederzettingen bevolken met joden in niet-israelische grond. Na 15 jaar burgemeester aanschaffen, hebreeuwse naam geven. Na 20 jaar nederzetting "andere status geven" (lees: officieel erkennen).
En zo gaat die blauw-witte olievlek met een davidster steeds verder en wordt steeds groter. En zo is het al tientallen jaren gegaan, niets nieuws.
En Israeliers zoals jij kijken weg. En dat is al heel erg maar dan nog semi-verontwaardigd de Palestijnen demoniseren omdat ze geen moraliteit zouden hebben en "beesten zijn die alleen vernietiging uitademen" !?
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)stijnse-huizen.dhtml
Andere bron van Amnesty, precies zelfde verhaal: http://www.amnesty.org/en(...)out-warning-20080311
"For years, the Israeli authorities have pursued a policy of discriminatory house demolition, on the one hand allowing scores of Israeli settlements to be built on occupied Palestinian land, in breach of international law, while simultaneously confiscating Palestinian lands, refusing building permits for Palestinians and destroying their homes. The land vacated has often been used to build illegal Israeli settlements. International law forbids occupying powers from settling their own citizens in the territories they occupy.
Je ziet geen huis? Er staat letterlijk huizen van Palestijnen in een dorp beste vriend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:06 schreef C_N het volgende:
ik heb het over huizen die niet zijn verplaatst en of gesloopt voor de bouw van een nedersetting.
in jou bricht het kan aan mij liggen maar, ik zie geen huis ??
Ik verwachtte het al, de bron is niet goed. Had even de hoop dat je wellicht eerlijk zou reageren maar het is duidelijk. Laat precies zien waar het probleem zit en hoe diep, normale Israeliers doen hun ogen dicht voor wat hun staat doet aan landroof, huizen vernietigen. Ik hoef je niet te vertellen dat in de Europese geschiedenis mensen ook wegkeken voor wat hun land/regime deed vroeger, doen alsof de neus bloedt. Wegkijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:06 schreef C_N het volgende:
ilegalen beduiene kampen gaan weg . net zoals de ilegalen nederzettingen die worden ook gesloopt.
kom nu niet met een gedramatiseerd verhaal en linkjes . aan zetten die een kant geven van het verhaal . ik zoek de anderen kant dan kan ik er vrij redelijk op reageren.
ik neem namelijk niet alles aan wat maar uit een hoek kom.speciaal niet dat uit een hoek kom met een missie.
Standaard nonsens weer. Maar was te verwachten, ben genoeg sympathieke Israeliers tegengekomen (ja echt waar) die heel vredelievend lijken maar als je ze dieper navraagt over groot onrecht van hun eigen land ten koste van Arabieren praten ze het uiteindelijk goed met zionistische gedachte dat het gewoon joods land is dus niet zeiken... of doen ze allemaal of hun neus bloedt en zeggen ze: "zijn illegale huizen! echt waar!", of "je bronnen zijn sowieso gekleurd, sorry". Gekke henkie, waarheid = waarheid jongen. Hoevaak je ook je best doet het te verdraaien of jezelf voor te liegen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:06 schreef C_N het volgende:
ik kan en geloof mij honderden linkjes foto uit eigen werk plaatsen die het tegen deel bewijzen en dat israelishe nederzettingen op gedoekt worden .huizen worden gesloopt van palestijnen heb ik ook .in mijn foto map.om de redenen die ik om schreef in mijn vorigen post.
Nee beste Nederlander. Niet huilen is dat maar recht halen wat door Amnesty wordt geregistreerd want anders zou je geliefde Israel overal mee wegkomen en niemand het weten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:06 schreef C_N het volgende:
in ieder land hou je je aan de wet van dat land .als ik een huis bouw zonder papieren gaat hij ook plat. het geval wil, nu kan ik niet naar emesty gaan en huilen omdat ik geen palestijn ben wand die worden uitgehongerd gemarteld, als beesten behandelden and so on.volgens jou berichten.
Ook weer lege woorden zoals vaak geuit door Israeliers: "verschil hoe je het ziet! begrijp dat nou".quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:06 schreef C_N het volgende:
er is een groot verschil hoe dingen gezien worden
Dit is nou interessant. Wil jij mij beantwoorden aub waarom jij vindt dat dit niet hoeft te gebeuren? Bedouinen tenten vernietigen dus/ Je zegt eerder dat "je je moet houden aan wet van het land" en Israel helemaal geen "woningen vernietigt".quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:06 schreef C_N het volgende:
er gebeuren ding die ook ik niet echt nodig vind zoals deze tenten kamp wat verneitigd werd van de beduine families., dit hoef niet te gebeuren.
ik heb nog even gekeken maar sorry met all de love of the world I dont see a house,quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:40 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Je ziet geen huis? Er staat letterlijk huizen van Palestijnen in een dorp beste vriend.
Wat is dit voor lullig geintje met "ik zie geen huis".
heb ik niet geschreven zijn jou worden dat de bron niet goed is voor jou is hij exelend. voor mij mis ik wat in het verhaal namelijk het huis.in het verhaal staat het maar niet op de foto om dat er namelijk geen huis was..en ik weet dat 1000000000000000%wand ik heb zelfs fotos van deze verwijdering ik zoek ze op als ik thuis ben en tijd hen thanks hier kom ik heel graag op terug.quote:[..]
Ik verwachtte het al, de bron is niet goed. Had even de hoop dat je wellicht eerlijk zou reageren maar het is duidelijk. Laat precies zien waar het probleem zit en hoe diep, normale Israeliers doen hun ogen dicht voor wat hun staat doet aan landroof, huizen vernietigen. Ik hoef je niet te vertellen dat in de Europese geschiedenis mensen ook wegkeken voor wat hun land/regime deed vroeger, doen alsof de neus bloedt. Wegkijken.
je klinkt vrij geiriteerd, waar ben je deze joden tegen gekomen in Israel >quote:[..]
Standaard nonsens weer. Maar was te verwachten, ben genoeg sympathieke Israeliers tegengekomen (ja echt waar) die heel vredelievend lijken maar als je ze dieper navraagt over groot onrecht van hun eigen land ten koste van Arabieren praten ze het uiteindelijk goed met zionistische gedachte dat het gewoon joods land is dus niet zeiken... of doen ze allemaal of hun neus bloedt en zeggen ze: "zijn illegale huizen! echt waar!", of "je bronnen zijn sowieso gekleurd, sorry". Gekke henkie, waarheid = waarheid jongen. Hoevaak je ook je best doet het te verdraaien of jezelf voor te liegen.
de vergelijkingen met nederland duitsland krijg de point niet zo . israel sloop huizen van israelish omdat ze in de westbank staan en de palestijnen dit niet wilden hoeveel nederzettingen zijn er verwijdert door ariel sharon weet je nog . die dorpen .quote:[..]
Nee beste Nederlander. Niet huilen is dat maar recht halen wat door Amnesty wordt geregistreerd want anders zou je geliefde Israel overal mee wegkomen en niemand het weten.
Het voorbeeld uit de volkskrant, wat ik als eerste citeerde, ging ook niet om "illegale" huizen maar een compleet dorpje wat verdwijnt[/quote]huizen helen steden, flats vilas,trein stations bus stations ,sorry maar jou reaktie lijk meer op monopoly
[quote] op niet-Israelische grond omdat Israel besluit er een oefenterrein te bouwen. Alsof Nederland op Duitse grond een "oefenterrein" bouwt en de plaatselijke 110 Duitse families van hun grond afzet en hun huizen tot op de grond afbreekt. En dan zeggen Nederlanders uit liefde voor hun land: "wetten van land respecteren" en zeggen ze ook "het zijn illegaal gebouwde huizen volgens de wet/regering"!
onderbuik gevoelens ga ik niet op in zonde van de tijdquote:[..]
Ook weer lege woorden zoals vaak geuit door Israeliers: "verschil hoe je het ziet! begrijp dat nou".
Nee, sommige zaken zijn zo duidelijk als de zon: onrechtvaardigheid of misdaden. Zoals het een misdaad was joden te verjagen uit hun huizen zoals Europeanen deden is het een misdaad een Arabische dorpje tot op de grond af te breken terwijl het niet eens je land is!
Komt geen "kleur" bij kijken of "hoe je ziet is verschillend", helder als water.
israel hoef van mij geen biduine tenten en groten steden te vernietigen voorquote:[..]
Dit is nou interessant. Wil jij mij beantwoorden aub waarom jij vindt dat dit niet hoeft te gebeuren? Bedouinen tenten vernietigen dus/ Je zegt eerder dat "je je moet houden aan wet van het land" en Israel helemaal geen "woningen vernietigt".
ik heb nog even gekeken maar sorry met all de love of the world I dont see a house,quote:
toestemming neem je, tot ze gaan klagen .quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:39 schreef Nibb-it het volgende:
Mooi weer, maar krijg je als journalist zomaar toestemming om tussen de tanks door te banjeren? Of ben je verbonden aan het IDF?
Dat komt omdat ze zich vervelen, tsja dan gaan ze pijpbommen maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:54 schreef C_N het volgende:
tieners met pijpbommen .
dit gebeurden volgens velen onder ons hier niet .
de kans was klein werd er gezegt .
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4047669,00.html
nu het geval wil ik denk 1 a 2 keer per maand . we zullen zien we starten van af nu .
quote:PM: Israel ready to react with great force
In a meeting with US defense Secretary Robert Gates in Caesarea Friday, Prime Minister Benjamin Prime Minister Benjamin Netanyahu said that Israel is ready to act with "great force" against militant attacks, a day after Israelis launched retaliatory strikes in Gaza.
"Any civilised society will not tolerate such wanton attacks on its civilians," he said. (AFP and Attila Somfalvi) (via)
ja idd dan is het toegestaan en mag dat volgens de convention van genevequote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze zich vervelen, tsja dan gaan ze pijpbommen maken.
[..]
quote:Islamic Jihad
Escalation of violence in south puts spotlight on extremist Palestinian organization behind some of the most brutal terror attacks Israel has seen
The Grad rockets that hit Ashdod and Beersheba this week were launched by terrorists from Islamic Jihad's armed wing, as were the numerous mortars fired towards the western Negev. Four of the five terrorists killed by Israel on Wednesday were longtime Jihad members who had been firing rockets and mortars at Israel since the days of the second Intifada.
As opposed to Hamas, Islamic Jihad is a small, tight-knit organization with a particularly extremist agenda based on nationalism and religious fervor. Its members completely reject Israel's right to exist, and believe the only way to liberate "all of Palestine" is through armed Jihad, or holy war.
The group's uncompromising position led to increasing tensions with the Palestinian Authority, so much so that its leader in Damascus, Ramadan Shalah, recently warned of a "third Nakba" due to the PA's "insistence" to engage in peace talks with Israel.
The Arabic term "Nakba", meaning catastrophe, is used to describe the expulsion of Palestinians from their homes in 1948 and the subsequent creation of the Israeli state.
Shalah, who took over as the leader of Islamic Jihad following the killing of its former chief Fathi Shaqaqi in Malta in 1995, claims that in order to prevent another "Nakba" all Palestinians must rally around the idea of Jihad.
"What is the meaning of the (PA's) insistence on negotiating (with Israel)?" Shalah told a conference in Gaza a few months ago. "We sense a big conspiracy and warn against the talks between the PA and the occupation."
During the conference Shalah also spoke out against the recognition of the State of Israel and warned of the possible "eradication" of the Palestinian issue.
From the mid-1990s until 2006 Islamic Jihad's extensive terror infrastructure in the West Bank - mainly in Jenin, Tulkarem and Hebron resulted in some the most lethal terror attacks Israel has ever seen, including the suicide bombing of the Maxim restaurant in Haifa in 2003 and the suicide attack at the Beit Lid Junction in 1995.
Islamic Jihad's terror infrastructure was all but destroyed by the IDF and, later on, by the Palestinian security forces, forcing it to move the center of its terror activity to Gaza.
Opposed to ceasefire
Like Hamas, Islamic Jihad is divided into a political wing and an armed branch the Al-Quds Brigades. However, unlike Hamas, Islamic Jihad did not take part in the 2006 elections in Gaza. Thus, it can continue firing rockets and mortars at Israel with Hamas' quiet support.
Islamic Jihad's extremist agenda guarantees it broad financial aid from Iran, which is estimated at a few million dollars a year. This support allows the Palestinian terror group to smuggle large amounts of weapons through underground tunnels along Gaza's border with Egypt, as well as manufacture "Al-Quds" rockets, which are similar to the Qassams in their capabilities.
Islamic Jihad was opposed to the unofficial ceasefire between Israel and Hamas, which went into effect following the IDF's offensive in Gaza in the winter of 2008-2009, and demanded the continuation of rocket attacks on the Jewish state. In many cases Islamic Jihad terrorists were detained by Hamas security forces as they were preparing to launch rockets, and reports of clashes between members of both organizations are not uncommon.
However, whenever Hamas is interested in escalation, it gives Islamic Jihad the green light to fire rockets at Israel. (via)
Hopen dat het maken van zo'n bom een keer fout gaat......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:54 schreef C_N het volgende:
tieners met pijpbommen .
dit gebeurden volgens velen onder ons hier niet .
de kans was klein werd er gezegt .
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4047669,00.html
nu het geval wil ik denk 1 a 2 keer per maand . we zullen zien we starten van af nu .
ow dat gebeurd regelmatig ,quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hopen dat het maken van zo'n bom een keer fout gaat......
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:15 schreef C_N het volgende:
En Israel krijg gelukkig hulp van anderen forces.ook hij is boos.
lightning strike de gazza strook ,
[ afbeelding ]
Ultiem sexy dat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:59 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze het gros van de tijd zo'n gekke mitznefet op hebben
Lekkere zure appels uit de Golan, mjumm.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:07 schreef Disana het volgende:
Wapenverheerlijking gecombineerd met seksualiteit.
Het is toch maar goed dat niemand hier als Palestijn in de Gazastrook of West Bank leeft.
quote:Apple Export at Quneitra Crossing
February 14, 2011.
Apples grown by Israeli civilians in the Golan Heights being exported to Syria via the Quneitra crossing, in an annual exchange directed by the Israeli government and at the request of the International Red Cross (IRC).
30 trucks, carrying 12,000 tons of apples will cross into Syria every day over the span of several weeks. 2011 marks the sixth consecutive year in which Israel-grown apples are exported to Syria, and since the beginning of the project the amount of apples exported from Israel has doubled.
In het begin zag ik je nog wel neutraal en soms met twijfels posten in het MO forum, maar ik begrijp dat je je nu achter Israël schaart, ook gezien je quotes uit Ynet en niet de neutralere Haaretz. Dat is prima hoor, maar nu is het tenminste duidelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Lekkere zure appels uit de Golan, mjumm.
[ link | afbeelding ]
[..]
ha'arets wow neutraal ..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
In het begin zag ik je nog wel neutraal en soms met twijfels posten in het MO forum, maar ik begrijp dat je je nu achter Israël schaart, ook gezien je quotes uit Ynet en niet de neutralere Haaretz. Dat is prima hoor, maar nu is het tenminste duidelijk
Ik weet dat, maar ik begreep dat de kosten daar lager liggen vanwege de temperatuur en arbeidskosten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:21 schreef C_N het volgende:
weet je dat er zelfs bloemen uit de strook geëxporteerd worden naar Nederland .
en ook uit Israel alsof er geen genoeg bloemen in Nederland zijn .
Label jij ook netjes alles in de koelkast of dat niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
In het begin zag ik je nog wel neutraal en soms met twijfels posten in het MO forum, maar ik begrijp dat je je nu achter Israël schaart, ook gezien je quotes uit Ynet en niet de neutralere Haaretz. Dat is prima hoor, maar nu is het tenminste duidelijk
Wat je ermee doet moet je zelf weten. Wel is het jammer dat het topic hier en in MO wel erg eenzijdig wordt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Label jij ook netjes alles in de koelkast of dat niet?
Ja en? Moet je perse objectief zijn ???quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |