Ik snap echt niet waarom of dat pro-Palestina gebeuren zo maatschappelijk geaccepteerd is. Je ziet hier om de paar minuten wel weer een nieuw bericht van bommen en mortieren op Israel maar het enige dat toegelaten word zijn de commentaren van zuigers die zo Duisenberg kunnen overschaduwen qua antisemitisme.quote:
quote:Israelisch antwoord opvallend gematigd
JERUZALEM – Het Israëlische antwoord op de Palestijnse raketbeschietingen vanuit de Gazastrook is vooralsnog voornamelijk symbolisch geweest. Het wachten is op een grootschalige militaire operatie.
Israëlische gevechtsvliegtuigen bombardeerden gisteren diverse doelen in de Gazastrook. Daaronder waren smokkeltunnels en vermeende lanceerinrichtingen. Maar ook een voormalig hoofdkantoor van de Palestijnse inlichtingendienst dat al jaren leegstaat en een ongebruikt Hamaskantoor dat al vijf keer eerder werd gebombardeerd.
De naar Israëlische begrippen bescheiden militaire reactie op de recente beschietingen doet vermoeden dat Israël er alles aan doet om een regelrechte confrontatie met de Palestijnse Hamasbeweging te voorkomen. Jeruzalem zit begrijpelijkerwijs bepaald niet te wachten op een nieuwe oorlog, waarbij grondtroepen opnieuw slag met Palestijnse guerrillastrijders moeten leveren – met alle verliezen en internationale kritiek van dien.
Minister van Defensie Ehud Barak uitte zich gisteren dan ook in wollige termen over een verder Israëlisch antwoord op de Palestijnse aanvallen. „We kunnen geen slachtoffers van onze eigen beslissingen worden. We zullen de mate waarin we moeten reageren overwegen, maar we moeten wél reageren. We zijn vastbesloten de rust terug te brengen, en dat kunnen we niet doen door niet af en toe geweld te gebruiken.”
Intussen nam gisteren de noodzaak voor een Israëlisch militair ingrijpen in de Gazastrook alleen maar toe. Een Gradraket landde gisteren op nog geen 25 kilometer van Tel Aviv. De grote angst van Israël is dat Palestijnse strijders erin slagen projectielen op de dichtbevolkte stad af te vuren en zo grote aantallen slachtoffers maken. Volgens de Israëlische inlichtingendienst beschikt Hamas al over raketten die Tel Aviv kunnen bereiken, maar heeft de organisatie er tot dusver van afgezien om dit wapentuig te gebruiken.
Desondanks ging de Israëlische premier Netanyahu gisteravond tijdens een persconferentie in de Russische hoofdstad Moskou niet verder dan te stellen dat de Israëlische reactie op de raketaanvallen „afgemeten” zal zijn. Zijn gematigde houding kwam hem op een compliment van de Amerikaanse president Obama te staan, die Netanyahu gisteren met een telefoongesprek vereerde.
De Amerikaanse minister van Defensie, Robert Gates, liet zijn ambtgenoot Barak gisteren weten dat Washington voluit achter Israëls recht op zelfverdediging staat. Het valt echter zeer te betwijfelen of het Witte Huis Jeruzalem evenzeer zal steunen als George W. Bush deed bij het uitbreken van de Gazaoorlog, in de laatste dagen van zijn presidentschap.
Hardliners in Israël zien het optreden van Netanyahu in de huidige omstandigheden met lede ogen aan. Critici verwijten Netanyahu dat hij zijn belofte van zerotolerance ten aanzien van terreur geen gestand doet. Minister van Onderwijs Gideon Sa’ar zei gisteren onomwonden dat het Israëlische leger een „grootschalige operatie” in Gaza zal moeten uitvoeren – groter dan de vorige Gazaoorlog.
Politiek gezien vormen terreuraanslagen en beschietingen doorgaans een versterking van het rechtse kamp in Israël. Rechts is echter verdeeld. De leus van Netanyahu in de huidige situatie is: „resoluut, maar wel met verantwoordelijkheid en wijsheid.” Haviken zoals minister van Buitenlandse Zaken Lieberman nemen echter veel radicalere termen in de mond. Het zal voor de Israëlische premier nog een hele toer worden om onder deze omstandigheden een gulden middenweg te vinden.
Aan Palestijnse zijde zou het opgelaaide geweld zich juist tegen hen kunnen keren. Sinds enkele maanden voert de Palestijnse Autoriteit een sterke internationale lobby voor erkenning van een toekomstige Palestijnse staat. Vooral in Latijns-Amerika bleken die pogingen succesvol. De huidige beschietingen geven Israël hét argument in handen dat elke vierkante meter grond die de Joodse staat opgeeft als lanceerbasis voor projectielen kan worden gebruikt.
Israëlische analisten trokken vandaag een vergelijking met de situatie in Libië. De morele regel lijkt daar dat militair ingrijpen vanuit de lucht door de beugel kan, maar dat de inzet van grondtroepen en bezetting te ver gaan. De praktijk is echter dat met luchtaanvallen alleen de dreiging van beschietingen vanuit Gaza nooit geheel kan worden weggenomen.
De komende dagen zal duidelijk worden of het geweld in Gaza daadwerkelijk zal escaleren. Ondertussen beleven de inwoners van de Westelijke Negev en steden als Ashkelon, Ashdod en Be’ersheva een bitter déjà vu: gesloten scholen, gillende sirenes en urenlang verblijf in de schuilkelder. Daar ligt de eerste verantwoordelijkheid van de Israëlische regering.
quote:Pro-Palestijnse organisaties in Nederland moeten Palestijnse aanslagen veroordelen.
Er is weer een aanslag gepleegd in Israël, ditmaal bij het centrale busstation in Jeruzalem. Vele doodgewone onschuldige Israëliërs, Joden en Arabieren, stonden daar te wachten op de bus waarmee ze naar huis wilden reizen, of waarmee ze naar een sportvereniging wilden gaan, of misschien wel naar een afspraak in een café met een nieuw vriendje of vriendinnetje.
Explosieven
Al deze reisbestemmingen zijn uiteindelijk niet gehaald doordat - naar alle waarschijnlijkheid - een radicale Palestijnse moslim een tas had neergezet vol met explosieven, die ontplofte. Resultaat: tenminste een dode, en vele zwaargewonde mannen, vrouwen en kinderen.
Deze terroristische aanslag staat niet op zichzelf. In de jaren 2000-2006 pleegden radicaal-islamitische Palestijnen vele tientallen zelfmoordaanslagen in Israël waarbij meer dan 1.100 burgerdoden vielen. Het veiligheidshek houdt sindsdien de meeste aanslagen tegen.
Fogel
Vorige week nog werd door leden van de Al Aqsa-brigade, de terroristische vleugel van de ‘gematigde’ Fatah-partij waar de huidige Palestijnse president Abbas de leider van is, het Joodse echtpaar Fogel met messen de keel doorgesneden, waarna hun net 11 jaar oude zoon Yoav, hun 4 jaar oude peuter Elad en hun 3 maanden oude dochtertje Hadas werden afgemaakt.
Bovenstaande aanslagen zijn afschuwelijk. Wat misschien nog vreemder is, is de reactie hierop van de pro-Palestijnse aanhangers in Nederland.
Verliefd
Want hoe kun je zo verliefd worden op de Palestijnse strijd, dat je bereid bent om al zijn misdaden te negeren? Of, als je de misdaden niet geheel negeert, om ze te behandelen als enkel en alleen het gevolg van de zogenaamde oneindig grotere misdaden van de Israëlische bezetting?
Iets wat Anja Meulenbelt afgelopen week nog op haar internetblog deed. Hierin stelt zij dat de moord op bovenstaande drie onschuldige kinderen uiteindelijk ook de schuld van Israël is. Letterlijk schrijft ze: ‘Niet alleen de dader is verantwoordelijk, ook de Israëlische regering die doorgaat met de bezetting, en de kolonisten de hand boven het hoofd houdt.’
Nog erger is dat de Palestijnen al gewend zijn aan de vergoelijking die de rest van de wereld consequent voor hen heeft, wat ze ook doen, welke misdaad ze ook begaan.
Eigen verantwoordelijkheid
De wereld verwacht niets van hen. De wereld negeert het haatzaaien door alle Palestijnse leiders, stopt hen massaal geld toe zonder dat verantwoording nodig is, zwijgt over discriminerende maatregelen tegen vrouwen, homo’s en christenen en vergeeft alles, zelfs alle afgevuurde raketten en uitgevoerde zelfmoordaanslagen.
Waar blijft de eigen verantwoordelijkheid? Pro-Palestijnse organisaties in Nederland zouden moeten stoppen met het vergoelijken van de zelfmoordaanslagen en andere wandaden gepleegd door radicaal-islamitische terreurorganisaties zoals Hamas. En in plaats van de Palestijnen altijd de hand boven het hoofd te houden, hen te wijzen op hun eigen verantwoordelijkheid.
Want de Palestijnen zijn niet willoos, ze hebben wel degelijk een keuze. Een keuze voor geweld of voor vrede. Het wordt tijd dat de pro-Palestijnse groeperingen in Nederland de Palestijnen erop wijzen dat niet alles getolereerd kan worden en goed is, en al helemaal niet de moord op drie onschuldige kinderen en een laffe terroristische aanslag op een bus.
Kwestie van tijd en dan gaat het weer goed mis daar.quote:Israel bereid krachtig te reageren
De Israëlische premier Benjamin Netanyahu heeft vandaag verklaard dat Israël bereid is "krachtig" te reageren om de luchtaanvallen vanuit de Gazastrook op Israël te stoppen.
"We houden ons klaar om krachtig en vastberaden op te treden om een einde te maken aan het afvuren van projectielen vanuit Gaza", zei Netanyahu aan de pers voor zijn ontmoeting met de Amerikaanse minister van Defensie, Robert Gates, in Caesarea.
Israël voerde gisteren opnieuw luchtaanvallen uit op Gaza, nadat er raketten en obussen werden afgevuurd op het zuiden van Israël vanuit het Palestijnse gebied, ondanks de oproepen tot kalmte. (dpa/adb)
quote:
nou... ik weet niet wat jij voor nieuws gezien heb maar er is zeker geen bus opgeblazen gisteren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
Heden?
Er is goddomme eergisteren nog een bus opgeblazen met een Britse toeriste dood, hoe "hedelijk" wil je het hebben?
Ja een bomtas op een of ander busstation, boeit mij dat, gaat om het principe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nou... ik weet niet wat jij voor nieuws gezien heb maar er is zeker geen bus opgeblazen gisteren.
En toch is er een verschil wat ik je al eens vaker heb proberen uit te leggen. Reageer dan niet op het "gezuig" zoals jij/jullie dat zien. Je kan best lijnrecht tegenover elkaar staan qua mening en beide partijen vinden het vervelend hoe de ander zich uit. Beide ervaren het als uitdagend, trollerig en gezuig. Het lijkt verdomme Israel - Palestina welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja een bomtas op een of ander busstation, boeit mij dat, gaat om het principe.
En dan worden reacties daarop verwijderd maar dat gezuig waarbij de Israeli's altijd de "kwaaie" zijn van Disana is helemaal geweldig en moet vooral aangemoedigd worden. Als je de kwestie niet fatsoenlijk wil behandelen gooi dan elk topic over Israël dicht.
er is een troepen opbouw maar niet voor een groten inval.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kwestie van tijd en dan gaat het weer goed mis daar.
"Maar dit is MIJN land. Heb het zelf gelezen. Wacht, ik zoek het wel even voor je op ..."quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:31 schreef C_N het volgende:
[..]
ik weet niet of het oke is om te plaatsen maar deze vind ik zelf wel wat,
[ afbeelding ]
Genesis 12quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:34 schreef Klaudias het volgende:
[..]
"Maar dit is MIJN land. Heb het zelf gelezen. Wacht, ik zoek het wel even voor je op ..."
U passeert deze steen langs de rechterkant,....mag dit?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:31 schreef C_N het volgende:
[..]
ik weet niet of het oke is om te plaatsen maar deze vind ik zelf wel wat,
[ afbeelding ]
quote:Canada condemns rocket fire on Israel
Canada "vigorously condemns" a spate of rocket fire by Gaza groups against Israel, Foreign Minister Lawrence Cannon said Friday.
"Canada vigorously condemns the rocket attacks on Israel launched from the Gaza Strip. These terrorist attacks, which indiscriminately target civilian areas, are abhorrent and criminal. Israel has a right to defend itself against such terrorist acts," he said in a statement. (AFP) (via)
daar heb ik mij al twee keer aan gestotenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
U passeert deze steen langs de rechterkant,....mag dit?
lol
quote:Barak: Iron Dome missile defense system to be deployed next week
The deployment of the missile defense system comes in response to heightened shelling and rockets launched from Gaza to Israel in the past week.
Israel is deploying its newly developed Iron Dome missile defense system for the first time to protect southern Israeli communities from Palestinian attacks from Gaza, the Israel Defense Forces announced Friday.
Defense Minister Ehud Barak gave the order Friday after a week in which Gaza militants fired dozens of mortar shells and rockets at Israel, which retaliated with air strikes.
Barak says he approved the deployment of the system as an operational experiment and the IDF has said it will be operational in a few days.
In a meeting with the IDF Chief of Staff Benny Gantz and other defense officials, he praised the military's reaction to heightened rocket fire from the Gaza Strip, saying "in the last ten days, the terror organizations in Gaza have been hit hard and lost 11 militants."
He lamented the loss of civilian life in the strikes, but said that "it is not Israel's intent to allow terror organizations to renew their efforts to break our routine," saying that Israel will do whatever necessary to restore order.
Barak warned Hamas and other terror organizations of the consequences of further firing into Israel, saying that although the past 24 hours have been rocket-free, Israel is continuing to follow the situation closely.
The defense minister said he authorized the experimental deployment of Iron Dome, which will in all likelihood be in use initially for several weeks. He added that the mode and scope of deployment will be in accordance with the security situation in the South.
The system is a main component of Israel's defense against the homemade and imported rockets fired by Palestinian militants in Gaza, as well as the longer range rockets in the hands of Hezbollah guerrillas on Israel's border with Lebanon.
Barak made clear that Iron Dome will be used in the event missiles are shot into the area in which it will be deployed, but the full deployment of the missile defense system will only be feasible in a few years' time, largely due to budgetary constraints. (via)
quote:2 Qassam rockets fall in Negev damaging property
Rocket lands on home in Eshkol Regional Council causing damage but no injuries; Barak says Iron Drome anti-rocket system to be deployed within days, cautions system is not a 100% solution.
A Kassam rocket exploded in Eshkol Regional Council area late Friday night, causing damage to one house but no injuries.
A second Kassam had fell in an open area.
The rocket fire comes a day after nearly a dozen rockets were fired deep into Israel, including in Beersheva, Asdod, Ashkelon, and in the Rishon Lezion area.
Earlier Friday, Defense Minister Ehud Barak confirmed that he authorized the deployment of the Iron Dome missile defense system.
Speaking during a tour of the Gaza region, Barak said: "I authorized the IDF in the coming days to authorize the first operational deployment of Iron Dome batteries, here in the southern region."
The test deployment, he said, "will continue for several weeks and the layout will vary with operational needs."
The defense minister praised Iron Dome's technology, calling it an "extraordinary development" by the defense industry. He cautioned, however, that it does not provide a 100 percent solution to the rocket threat.
The Iron Dome system will be part of the IDF's solution to the barrage of rockets fired into southern Israel from Gaza in the last week, a statement from the IDF spokesperson said.
Iron Dome is designed to defend against rockets at a range of 4-70 km and each battery consists of a multi-mission radar manufactured by Israel Aerospace Industries and three launchers, each equipped with 20 interceptors named Tamir.
The defense minister also praised the IDF's operations in the southern region. "The IDF is doing a very good job - very professional and creative, with [good] results, along the border and in the Gaza Strip itself," he said.
"Terror organizations in the Strip took a hard hit during the last 10 days," Barak said, adding that the groups had lost fighters during that period.
He noted that "some 100 rockets and mortars that reached communities further [from the Strip] than usual" were hit, including Beersheba, Ashdod, Sderot, Ashkelon, and the Gaza border-region communities. "We have no intention to allow terrorist organizations to renew the situation and breaking the status quo," he said. The defense minister added, "We will act as it is needed to return the operations back to the [border] line itself."
"I don't recommend to Hamas or Islamic Jihad to attempt and return us to the situation when [rockets] were fired at areas deep into the country and at communities in the border region."
(via)
Euh?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:29 schreef C_N het volgende:
[..]
wat denk jij kees ,? kan jij daar een antwoord op geven ?op jou vraag.zou ik graag horen
als zij die tienvoudige lading hadden zouden ze die ook gebruiken.
dat is gelukkig het effect van de blokkade .dat zij dit nog niet hebben
10 voudig meer of minder als dit voor jou niet uitmaakt .?
dan schiet ik iederen dag een 1 kilo bom op de huis oke .of in je straatje .is mentaal goed voor je .
ok bekende verhaaltje weer palestijnen verhongeren enz enz enz ,quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Euh?
Je zegt een hele hoop dingen tegelijk en ik kan ze door het taalverschil maar lastig ontrafelen.
Ik probeer. Oprecht, want, zoals een voormalige buurman van mij zei: vechten kunnen we altijd nog.
1) Jij denkt, dat als de Gazanen een tienvoudige macht hadden, zij die ook zouden gebruiken.
Als je uitgaat van een oorlog, dan denk ik dat je gelijk hebt. Maar dan ga je dus uit van een oorlog, niet van een vredesproces of een soort samenleving.
2) Het effect van de blokkade is volgens jou dat de Gazanen geen tienvoudige macht hebben. Volgens mij, en de VN, is het effect dat de Gazanen amper een leven hebben. Zie mijn eerdere verhaal over de frustratie van werkloze jongeren.
3) Je aanval op mij persoonlijk glijdt van me af als water van een eend. Ik heb je al aangeboden verder te discussiëren per pm, als je het te bedreigend vindt.
quote:Kassam rocket explodes on house in Negev; no injuries
A Kassam rocket exploded in Eshkol Regional Council area late Friday night, causing damage to one house but no injuries.
A second Kassam had fell in an open area. (via)
Hij noemt als voorbeeld van de verdrukking de hoge werkloosheid onder jonge Palestijnen. Typisch dat jij dat afdoet als 'het bekende verhaaltje'.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:10 schreef C_N het volgende:
[..]
ok bekende verhaaltje weer palestijnen verhongeren enz enz enz ,
http://www.palestina-israel.info/dagelijksleven.htmlquote:Veel hoogopgeleide Palestijnen zijn, vanwege de slechte economische omstandigheden en de hoge werkloosheid, naar het buitenland vertrokken. Studeren is vaak moeilijk, zo niet onmogelijk vanwege de slechte bereikbaarheid van scholen door de talloze roadblocks (wegversperringen) en controleposten en nu ook nog de 'muur'. (Zie onder Bezetting/de muur en Bezetting/checkpoints)
De jarenlange bezetting van de Palestijnse gebieden heeft een totale ontwrichting van de Palestijnse samenleving tot gevolg. Hoge werkloosheid en armoede zijn dagelijkse realiteit. Het onderwijs functioneert slecht. Jongeren hebben weinig toekomst- perspectieven en leven in angst en onzekerheid.
http://israa.nl/nl/index.(...)icle&id=50&Itemid=69quote:De werkloosheid is 67% alleen al in de Gaza-strook.
Als ik ergens zou wonen en ik heb geen vooruitzichten.... dan verhuis ik toch?? Tenzij ik zelf die keuze maak om te blijven en stenen te gooien. Een goede toekomst begint bij jezelf.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij noemt als voorbeeld van de verdrukking de hoge werkloosheid onder jonge Palestijnen. Typisch dat jij dat afdoet als 'het bekende verhaaltje'.
[..]
http://www.palestina-israel.info/dagelijksleven.html
[..]
http://israa.nl/nl/index.(...)icle&id=50&Itemid=69
67%? Volgens mensenrechtenorganistaties 'slechts' 44%.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij noemt als voorbeeld van de verdrukking de hoge werkloosheid onder jonge Palestijnen. Typisch dat jij dat afdoet als 'het bekende verhaaltje'.
[..]
[..]
En dan zijn mijn bronnen niet objectiefquote:GAZA CITY (Maan) -- The unemployment rate in Gaza has continued to climb in 2011, reaching 45.4%, UNRWA spokesman Chris Gunness told reporters in Gaza City on Wednesday.
At a news conference for the UN Relief and Works Agency, Gunness warned that the increasing unemployment was a sign of a hugely fragile Gaza economy, which he described as on the "brink of collapse."
Israel's continued siege on the coastal enclave, Gunness warned, would push the economy over the edge.
Since Israel announced its "ease" on restrictions, during the second quarter of 2010, unemployment in Gaza rose from 44.3 percent to 45.4 percent, UN numbers showed. (via)
Het is geen wedstrijdje. Ook 45% is nog zorgwekkend hoog. Kees22 had het over jongeren. Hier nog wat cijfers:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
67%? Volgens mensenrechtenorganistaties 'slechts' 44%.
[..]
En dan zijn mijn bronnen niet objectief
http://unispal.un.org/UNI(...)CF7B852578530068F3F4quote:In Gaza, 32% of men between 15 and 24 years participate in the labor force, but the rate is considerably lower for women in the same age group, 7%
The unemployment rate, however, shows the dire prospects faced by these young economically active persons in Gaza. The rate for the 15-to-19-year age group reaches 72%, while unemployment affects 66% of those aged between 20 and 24 years. These rates are in stark contrast to the figures in the West Bank, where the unemployment rates are 29% and 34% for these age groups, respectively.
When discouraged workers are counted, the youth unemployment rate rises from 67% to 75%. Discouraged workers are those who are willing and able to work but are too discouraged to actively look for work. These individuals believe they will not find employment even if they search because they think no work is available for them. One phenomenon closely associated with discouraged workers is long term unemployment.
Unless the Gazan economy grows in such a way as to expand the productive base, stimulating a significant demand for labor, growth in the supply of labor will severely affect the already serious unemployment situation in Gaza.
En ik laat je weer andere cijfers zien. Die heb je wel erg snel doorgenomen gezien je reactietijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:32 schreef Nibb-it het volgende:
Het is zeker veel te hoog, daar zijn we het over eens.
Maar ik had het over jouw quote van die website, die stelde dat de totale werkloosheid 67% bedraagt.
A; de werkloos heid is niet Israel zijn schuld de PA doe niets maar dan ook niets om werk te creeren en kom niet ja maar israel bla bla .quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vind jij dat iedereen die jouw mening niet deelt zich moet schamen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:37 schreef C_N het volgende:
IK ben net in een meeting geweest in BIlin,
echt schaamteloos was dit .
daar kunnen disana kees en papierversnipperaar een duimpje lesje van nemen .
er komen dagelijks duizenden israel binnen manen vrouwen , maar de vrouwen zitten meer thuis wand ze hebben 50 kinderen rond lopen.zo die zijn daar bezich .bij al de overgangen . van uit de westbank. .quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:11 schreef Disana het volgende:
De Palestijnen zitten in de verdrukking en kunnen nog maar heel beperkt in Israël terecht voor werk. Zakenmensen mogen weliswaar in grotere aantallen Israël in, vrouwen mogen dat nog maar heel beperkt.
Daarnaast wordt infrastructuur keer op keer platgegooid door Israël (winkels, havens, wegen), en worden constructiematerialen maar in beperkte mate toegelaten. Als Gaza het materiaal had om de broodnodige scholen, ziekenhuizen en woonhuizen te bouwen, zou dit al aanzienlijk van invloed zijn op de werkloosheid.
Ook export wordt niet onbeperkt toegelaten, getuige de recente 'toestemming' van Israël om tomaten naar Europa te mogen verkopen - maar wel in beperkte mate.
nee hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij dat iedereen die jouw mening niet deelt zich moet schamen?
Waarom noem je Kees22, Papierversnipperaar en mij dan schaamteloos en mij bovendien nog 'niet goed snik'?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:51 schreef C_N het volgende:
[..]
nee hoor
maar de ogen open doen voor je een mening heb kan geen kwaad mvr disana
jammer weer dat het weer ergens anders over gaat . ik zeg niet dat je geen mening kan hebben ,nooit gezet ook .je weet alles van de maan alsof je er zelf ben geweest. .quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom noem je Kees22, Papierversnipperaar en mij dan schaamteloos en mij bovendien nog 'niet goed snik'?
Je hoeft niet in Israël te zitten om een mening te hebben. Posters op een forum in Nederland lezen ook wel eens wat en hebben net zoveel recht op respect voor hun conclusies.
Je draait eromheen. Jammer, geen antwoord op de vraag waarom je mensen uitscheldt en schaamteloos noemt. Dan ga ik ook geen cijfers zoeken. Sowieso vermoed ik dat je vragen enkel retorisch zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:05 schreef C_N het volgende:
[..]
jammer weer dat het weer ergens anders over gaat . ik zeg niet dat je geen mening kan hebben ,nooit gezet ook .je weet alles van de maan alsof je er zelf ben geweest. .
je kan er een hoop van afweten maar er zijjn voelen ruiken kussen wippen is toch anders DIsana met al je respekt.
zo een vraagje je weet alles, hoeveel vrachtwagens met diesel zijn er gisteren over de grens gepompt. in Nahal-Oz.
tweede vraag
hoeveel korren vrachtwagens zijn er gisteren over de grens met een lopende band leeg geladen op een lopende band regelrecht naar de strook.
vraag drie.hoeveel UN trucks zijn gisteren errez gepasserd
.
ja ren maar weg maar geen antwoord op mijn vraag en ik draai er om heen whahahahahhahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Je draait eromheen. Jammer, geen antwoord op de vraag waarom je mensen uitscheldt en schaamteloos noemt. Dan ga ik ook geen cijfers zoeken. Sowieso vermoed ik dat je vragen enkel retorisch zijn.
Prettige zaterdag verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |