ik kan de strook niet in dan kon ik jou de anderen kant laten zien .quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het ook zeker niet specifiek over jou hoor. Maar ik zie een eenzijdige schets met veel wapengekletter en bewondering van users.
Zorg dan dat je een Palestijn vind die ook foto's wil plaatsen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is eenzijdig in meerdere opzichten. Aan één kant al het materieel, aan één kant hoe stoer de jongens erbij staan. Daar moet RTL ook geen puntje aan willen zuigen, RTL moet ernaar streven twee kanten te laten zien. Ik mis hier de kant van de Palestijnse burgers.
Ja ik snap het wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:18 schreef C_N het volgende:
[..]
ik kan de strook niet in dan kon ik jou de anderen kant laten zien .
de westbank ga ik wel in en regelmatig die kant kan ik je wel laten zien .
het gaat voornamelijk om stenen die gegooid worden . door bijdekanten . palestijnen die onder de israelishe regering willen blijven. palestijnen die dat niet willen . .
palestijnen die vrede willen zoals de israelishe burgers maar dat verknoeid word door extremisten .
die realitijd mag ook gezien worden .daar bestaat een groot deel van mijn beroep uit,quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat jij het ook beter zou willen hebben. Ik heb het ook meer over de bewondering van de andere users die maar om meer blijven vragen. De realiteit is inderdaad keihard.
Zo kun je ook andersom redeneren. Israël dat op de totale verbanning van de Palestijnen uit is door kolonisatie en verdrukking.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:23 schreef C_N het volgende:
[..]
die realitijd mag ook gezien worden .daar bestaat een groot deel van mijn beroep uit,
maar vaak word die realitijd niet overgenomen en geschetst zo als de realitijd in het echt is .
kijk naar de oproepen van de hamas . die op roep voor totaal vernietiging van de staat Israel . ik bedoel dat is een vredes partner ??
moeilijk om te begrijpen .
Ze leren het toch niet....quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:40 schreef C_N het volgende:
luchtaanval op de strook .
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4047064,00.html
deze palestijnen onderhouden relaties met de in het achterland .quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo kun je ook andersom redeneren. Israël dat op de totale verbanning van de Palestijnen uit is door kolonisatie en verdrukking.
Neem nu weer Oost-Jeruzalem: de Palestijnen daar kunnen geen relaties meer onderhouden met de Palestijnen in het achterland omdat de door Israël gebouwde muur is gedicht. Dat wil zeggen, de Palestijnen die nog niet uit hun huis zijn gezet. Beetje bij beetje wordt Oost-Jeruzalem vrij van Palestijnen gemaakt.
Het is dom om te steken -strategisch gezien - maar dat recht hebben ze zolang joden nog steeds koloniseren. Je maakt prachtige foto's hier en daar, heel sympathiek hoor, maar ik hoor je vrijwel niet over je joodse landgenoten die land roven van arabieren en dat ook niet onder stoelen of banken schuiven. Je eigen premier Bibi gaf er al veel eerder weer toestemming voor en dan heb jij het over akkoorden?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:41 schreef C_N het volgende:
[..]
daarom is het dom van die mug om te steken . er kan en een hoop te berijken zijn . met de akorden die op tafel lagen maar helaas de mug kies voor steken .dan moet hij niet gek op kijken dat hij geslagen word.
hier sterven er ook mensen door de steken van de mug.zolang de mug niet weet dat hij vrij kan rond vliegen als hij niet steek .kan ook die mug oud worden .
ik heb hier mensen in mijn huis gehad .Ratna en .. van hem ben ik de maan kwijt. en geloof mij linkser kon het niet kijk maar naar de kledingquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:09 schreef Disana het volgende:
Ja, ik herinner me de tijd van Rabin. De prijs die de Palestijnen voor de 'vrede' moesten betalen, vonden ze te hoog. En tot op de dag van vandaag is die te hoog want gebaseerd op ongelijkheid in wapens, goederen, en land.
Je zegt ook vaak dat onze media niet goed informeren. Nu heb ik het weer mis over de afsluiting van Oost-Jeruzalem naar de Westbank zodat Palestijnen elkaar niet kunnen bereiken. Dat werd echter verteld door iemand die er regelmatig komt en er een boek over heeft geschreven. Welk belang heeft zo iemand erbij te liegen. Het lijkt mij dat jij er meer belang bij hebt de verdrijving van de Palestijnen daar te verdoezelen.
Dat heb ik nou precies andersom.......en van mij mag geweld met geweld beantwoord worden hetgeen inhoudt dat hij met de beste wapens wint (Israel).quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:02 schreef Disana het volgende:
Zoals ik het zie, heeft Israël het over zichzelf afgeroepen. Ik keur het niet goed, maar ik heb er begrip voor en ik vind dat Israël verkeerd reageert. Agressie is soms niet meer dan een noodkreet.
yes deze vrij links hoor maar haar site is vrij oke in het midden .quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:43 schreef Disana het volgende:
Deze mevrouw?
Die is niet zo links hoor, dat denkt ze alleen maar
Gebeurt dit soort onzin nou constant of is deze week echt een extreem?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:29 schreef C_N het volgende:
in de tussen tijd een qassam afgevuurd in de eshkol omgeving ,, geen gewonden .
Je hebt prachtige foto's.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:13 schreef C_N het volgende:
maar dat recht hebben ze zolang joden nog steeds koloniseren
en dat is de fout die jij maakt en de hamas maakt .
er is namelijk geen recht om mensen te vermoorden .
aan beide kanten niet .
het moorden was voor de nederzettingen .al oorden van de dag. nu hebben ze een reden gevonden en hebben ze voor sommigen ( het recht om the moorden)
omdat het een naam heb gekregen,, koloniseren,,
mensen werden uit hun huis gezet in de gazzastrook en de westbank terug naar( israel ). deze mensen wonen nu in israel westbank noem maar op waarvoor zijn deze mensen uit hun huizen gezet. om raketten over te laten vliegen naar Israel .
nee denk het niet.
Dat pak slaag zal vast wel komen....quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:42 schreef michaelmoore het volgende:
Ze vragen er wel weer om een stevig pak slaag
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Zij is gewoon pro-Israël hoor, dus niet zo bijzonder dat je haar op bezoek hebt gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:09 schreef C_N het volgende:
[..]
yes deze vrij links hoor maar haar site is vrij oke in het midden .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |