Komt het in je op dat je het ook kunt omdraaien?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ook, actie = reactie.
Maar zoals al gesteld... Hamas provoceert...Israel reageert en krijgt dan de schuld van een huilende Hamas. Dat gedrag kom je overal tegen.
een citaat:quote:
Aardig stukje:quote:"People here are panicking," Ashdod resident Yair Shalom told Ynet. "I saw my neighbors running downstairs frantically, and people on the street leaving their cars behind and running to secure areas." Tuesday was one of the more turbulent days Israel has seen since the war against Hamas during the winter of 20082009 ended. In response to a mortar attack on the Negev, the IDF shelled a neighborhood in Gaza and accidentally killed a number of civilians, including two youths, aged 11 and 16, and two men, aged 20 and 50. The army said terrorists were also hit in the attack, and expressed regret over the deaths of civilians. The IDF has launched and investigation into the incident to check why the force's radar malfunctioned and if the commander's decision to open fire was hasty. The army will also examine the decision to launch mortars, which are known to be inaccurate.
dat omdraaien ..het uitsluiten van de werkelijkheid en het niet willen inzien .maar het wel weten .quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Komt het in je op dat je het ook kunt omdraaien?
Ik zag het volgende:
Uit:
[..]
een citaat:
[..]
Aardig stukje:
Eerst een beeld van hoe onschuldige joodse burgers in paniek wegrennen naar veilige plaatsen.
Dan de melding dat onschuldige Palestijnse burgers gedood worden door een aanval van het IDF.
En dan een laconieke melding dat het IDF die dood betreurt en dat het ze spijt.
En tenslotte de melding dat het IDF gaat onderzoeken wie die bewezen onnauwkeurige mortieren afgeschoten heeft.
Hoe scheef kan je wereldbeeld zijn?
Tuurlijk kun je het omdraaien.... het ideale excuus voor allesquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Komt het in je op dat je het ook kunt omdraaien?
Ik zag het volgende:
Uit:
[..]
een citaat:
[..]
Aardig stukje:
Eerst een beeld van hoe onschuldige joodse burgers in paniek wegrennen naar veilige plaatsen.
Dan de melding dat onschuldige Palestijnse burgers gedood worden door een aanval van het IDF.
En dan een laconieke melding dat het IDF die dood betreurt en dat het ze spijt.
En tenslotte de melding dat het IDF gaat onderzoeken wie die bewezen onnauwkeurige mortieren afgeschoten heeft.
Hoe scheef kan je wereldbeeld zijn?
Ja bedankt voor de foto's C_N!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:30 schreef Nibb-it het volgende:
Houd ons op de hoogte, weer hele mooie foto's
daarom is het dom van die mug om te steken . er kan en een hoop te berijken zijn . met de akorden die op tafel lagen maar helaas de mug kies voor steken .dan moet hij niet gek op kijken dat hij geslagen word.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:24 schreef Disana het volgende:
Wapentuig en nog eens wapentuig. Palestijnse burgers sterven of raken hun huis kwijt, maar wij zitten te smullen van beelden van stoere tanks en zwaarbewapende soldaten. Met een kanon op een mug schieten noemt men wat hier gebeurt.
Dan weet je zeker dat de mug dood is in ieder geval, je kan 'm ook tussen je vingers proberen te vangen maar dan grijp je vaak mis. Met een vliegenmepper klap je 'm zo dood.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:24 schreef Disana het volgende:
Wapentuig en nog eens wapentuig. Palestijnse burgers sterven of raken hun huis kwijt, maar wij zitten te smullen van beelden van stoere tanks en zwaarbewapende soldaten. Met een kanon op een mug schieten noemt men wat hier gebeurt.
Had die mug maar niet moeten provoceren.....als een mug zoemend rond mijn kop vliegt mep ik hem ook dood.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:24 schreef Disana het volgende:
Wapenverheerlijking?? Waar zie jij iemand wapens verheerlijken?? Dat is jouw kijk op dit topic wellicht maar ik zeg alleen dat het mooie foto's zijn. Niet omdat er wapens op staan maar om dat dit live foto's uit een oorlogsgebied zijn waar fucking RTL nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef Disana het volgende:
Ik vind het triest zoals dit topic en dat in MO zijn verworden tot wapenverheerlijking. Wie denkt er nog aan de gewone mensen die hier het meest onder lijden? Wat hebben die gedaan, en welke keus hadden ze ooit, verdrukt tussen twee onderdrukkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |