Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
TFM moest eigenlijk openen hequote:
ik kom eraan schatjequote:
Ja je kan niet blijven wachten op dat grut natuurlijkquote:
ik wilde er net 1 gaan openenquote:
gelijk heeft zequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je kan niet blijven wachten op dat grut natuurlijk
Niks ad hand, maar ik wilde niet te snel openenquote:
Voor Flesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:53 schreef TheFamousMan het volgende:
PM's versturen lukt dus blijkbaar nog niet, of SYmph ontving m'n vraag voor een nieuw topique niet op tijd
Of ze maken gewoon een nieuw deel knopquote:
ik ga gewoon een minimeet houden met myrquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon daar ouwe snijdbare
huhquote:
Jaaa, bedanktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks ad hand, maar ik wilde niet te snel openen![]()
Heb je de TT gezien??
dat zou een gave optie zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of ze maken gewoon een nieuw deel knop
In de mobiele lay-out dan hequote:
KNUF, waarom??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:59 schreef TheFamousMan het volgende:
22/03/09, een van de ergste datums van m'n hele leven
25quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Argh, stap ik in bed verdraai ik mn knieIk ben echt oud geworden
Toenmalige vriendin verongelukt door een buschauffeur die in slaap was gevallen.quote:
quote:
slaap ze flesquote:
trusten gomiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:03 schreef gomi het volgende:
yeah hier ook tijd om af te sluiten
trusten vast allemaal
gomiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:03 schreef gomi het volgende:
trusten vast allemaal
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toenmalige vriendin verongelukt door een buschauffeur die in slaap was gevallen.
Truste gomiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:03 schreef gomi het volgende:
trusten vast allemaal
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:
Ik was idd even aan het luisterenquote:
Tnxquote:
Excuusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
TnxMaar ondertussen alweer 26 hoor
Ik maak me nooit zon zorgen om lichamelijke kwaaltjes, maar als het in bed fout gaat..
als je alleen in bed stapt kan het hooguit zijn dat je handen een dag vrij hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
TnxMaar ondertussen alweer 26 hoor
Ik maak me nooit zon zorgen om lichamelijke kwaaltjes, maar als het in bed fout gaat..
Knieën zijn helsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ook pas sinds donderdag hoorquote:
Ik maak me ook geen zorgen om vandaag, maar om de nachten die komen gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je alleen in bed stapt kan het hooguit zijn dat je handen een dag vrij hebben
Vooral rechts ja, heb dubbele knieblessure overgehouden aan wedstrijdzwemmenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Knieën zijn hels![]()
Bij jou ook je rechterknie?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bier Is Op Dus Dan Maar Aan De Bitter Lemon Melding
van mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Allebei lekker overigens![]()
Van wie komt die??
Sinds donderdag?? GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ook pas sinds donderdag hoorDus je had goed opgelet
![]()
[..]
Ik maak me ook geen zorgen om vandaag, maar om de nachten die komen gaan![]()
[..]
Vooral rechts ja, heb dubbele knieblessure overgehouden aan wedstrijdzwemmen
Allebei lekker, dus niet echt een noodsituatiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bier Is Op Dus Dan Maar Aan De Bitter Lemon Melding
Bij welke gelegenheid??quote:
Oja bij is het gewoon van het vallen, ALTIJD mijn rechterknie openquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vooral rechts ja, heb dubbele knieblessure overgehouden aan wedstrijdzwemmen
Das te laat hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sinds donderdag?? GEFELICITEERD![]()
![]()
nog
Ik heb em al op, laptop ftwquote:
Pas maar op, straks ben je nog eerder versleten dan mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oja bij is het gewoon van het vallen, ALTIJD mijn rechterknie open![]()
vanmiddag weer geflikkerd
quote:
Jij ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oja bij is het gewoon van het vallen, ALTIJD mijn rechterknie open![]()
vanmiddag weer geflikkerd
"dan ik"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das te laat heBewaar hem maar voor volgend jaar
[..]
Ik heb em al op, laptop ftw![]()
[..]
Pas maar op, straks ben je nog eerder versleten dan mij(of als ik, of dan ik, of als mij, whatever
)
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:11 schreef MPG het volgende:
Zo, nu eindelijk even tijd gehad om een berg werk die al twee weken op me lag te wachten te verzetten. Morgen nog wat puntjes op de i zetten, en dan ben ik iig met één van mijn bezigheden weer helemaal bij.
Nu bedtijd, want de wekker gaat wer vroeg...
Trustequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:11 schreef MPG het volgende:
Zo, nu eindelijk even tijd gehad om een berg werk die al twee weken op me lag te wachten te verzetten. Morgen nog wat puntjes op de i zetten, en dan ben ik iig met één van mijn bezigheden weer helemaal bij.
Nu bedtijd, want de wekker gaat wer vroeg...
Opletten/oppassen/voorzichtig doen, niks voor mij hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pas maar op, straks ben je nog eerder versleten dan mij(of als ik, of dan ik, of als mij, whatever
)
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Naja, ik ben doodop, slaap zacht iedereen en nog veel plezier![]()
![]()
Truste TFMquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Naja, ik ben doodop, slaap zacht iedereen en nog veel plezier![]()
![]()
Voor straks danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wacht nog een uurtjeWhite Collar gister niet af kunnen kijken
Als je wat dichterbij zou zitten had ik je wel geholpen hoorquote:
Dat is wakker houden, niet slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als je wat dichterbij zou zitten had ik je wel geholpen hoor
Maar het is bewezen dat je daarna makkelijker in slaap komtquote:
ik ben altijd eerst even klaarwakker en een half uur later stort ik in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar het is bewezen dat je daarna makkelijker in slaap komt
quote:
Een half uur heb ik niet genoeg aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben altijd eerst even klaarwakker en een half uur later stort ik in.
slaap ze rockyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ah men, kutwifi
Nog even muziek luisteren en dan slapen
ik ga tv liggen kijken en dan val ik vanzelf wel in slaapquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben altijd eerst even klaarwakker en een half uur later stort ik in.
ik zit de laatste tijd te internetten of spelletjes te spelen op mojn telefoon. Geen goede manier om in slaap te vallenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga tv liggen kijken en dan val ik vanzelf wel in slaap
slaap ze KGquote:
dat kloptquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik zit de laatste tijd te internetten of spelletjes te spelen op mojn telefoon. Geen goede manier om in slaap te vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Goedemorge limbotjequote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 06:20 schreef Barretje80 het volgende:
Gooooooooeeeedemorgen!Goedemorgen, nee is alweer laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen blauwe smurfquote:You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:
morgequote:
BRABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 06:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
BRABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
waar moet ik heen rijden??quote:
Rhedenquote:
Thee voor mijquote:
ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Rheden
[..]
Thee voor mij
zo, vandaag de autos omwisselen. ben benieuwd
ik heb:quote:
gewoon aan een subtropisch land denken,quote:
dat is wel heeeeeel iets andersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb:
een zwarte seat ibiza uit 2009
krijg:
een blauwe seat ibiza uit 2009.
auto van collega
Brazilie! Omdat koffiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon aan een subtropisch land denken,
goedemorgen
ene helft raam moest ik krabben, de ander kon met de trekkerquote:
haha, toch een link met een warm drankjequote:
Altijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ene helft raam moest ik krabben, de ander kon met de trekker
[..]
haha, toch een link met een warm drankje
ja, op mijn rug waar ik net niet bij konquote:
medeslachtofferquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:24 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh medestrijders en lotgenoten![]()
![]()
tijd.
MPGquote:
DaMartquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het juist lekker, en dan droeg ik nog wel mijn zomerjas.
Galgenwaard?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:40 schreef Muck het volgende:
Ha, als dat ons afgrijselijke stadion niet is
snotneusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snotneus
Oude lul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, zeker... was blij dat ik toch maar sjaal om had gedaan en handschoenen bij me hadquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snotneus
Ouwe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Verrekte appertjoek !quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Mamamarijkje
linuxknuffelbabe
![]()
![]()
niet misselijk?
Gggrrrrrrr.... Wacht maar jonguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen Wokje, knuffelhacker met extra's![]()
quote:
morge ducky en zwollequote:
Morgen toekjequote:
Goedemorgen gekke meneerquote:
dank u mevrouwquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen toekje![]()
Goedemorgen lieve MuckHeel veel succes vandaag!
[..]
Goedemorgen gekke meneer
Mooi!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:44 schreef Muck het volgende:
Marijke![]()
en eendje, ik was ook maar wat blij met mijn wollen jas!
Hihihihi, je zegt u en mevrouw tegen mijquote:
Smakelijkquote:
Ja, daar verheug ik me stiekem ook opquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi!
Maar eigenlijk vond het wel lekker fietsen, mooi zonnetje en dan lekkere kou in je gezicht, ben nu wel wakker
Die had ik ook aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, daar verheug ik me stiekem ook opTrek alleen wel handschoenen aan
geen dankquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihihi, je zegt u en mevrouw tegen mij![]()
[..]
Smakelijk
Kuukeltjequote:
Ik heb op de fiets altijd snel koude handenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die had ik ook aanHeb zo weinig vet op mn vingers en handen dat de kou altijd meteen heel mn handen afkoelt...
Liebchenquote:
Liebchenquote:
Ook mogguh natuurlijkquote:
Hier ook moe, maar wel goedquote:
Viel spass!quote:
nou ja ben alleen dus dat valt wel meequote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja ben alleen dus dat valt wel mee
Eerst koffie!
Bedankt lieverdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen toekje![]()
Goedemorgen lieve MuckHeel veel succes vandaag!
[..]
Goedemorgen gekke meneer
Werk zequote:
jups. Maar wel heel veel maar niet achter elkaar neeeeeeeeeee met tussenpozenquote:
mooi, dat je er blij mee bentquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:30 schreef Panda72 het volgende:
Oh wat is het toch fijn vandaag weer een lange dag werken.
Ah, Muck is op geduldtraining vandaagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups. Maar wel heel veel maar niet achter elkaar neeeeeeeeeee met tussenpozen
Veel plezier danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga weer fijn verder met mijn klus van gisteren....
Zoooo leuk en ik doe dat zo graag...
o heerlijk, een hele dag wachtenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups. Maar wel heel veel maar niet achter elkaar neeeeeeeeeee met tussenpozen
ik bespeur iets van een ondertoontjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:37 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik bespeur iets van een ondertoontje
hier ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:37 schreef Symphonic het volgende:
Ja nou reuze blij hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi, dat je er blij mee bent
[..]
Zou je denkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik bespeur iets van een ondertoontje
Hai lieve schatquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieve schat![]()
![]()
Doe eens een knuffel, ik ben een beetje chago
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieve schat![]()
![]()
Knuffelt ik ben ook sjago. Misschien helpt het als wij saampjes mjin "zieke" collega in elkaar beuken. * Panda72*haakt haar arm in die van Marijke*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieve schat![]()
![]()
* MPG geeft Marijke ook een knuffelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieve schat![]()
![]()
Apen en berenquote:
Hou het wel netjes daarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik kan wel bij je komen zitten, gaan we samen stilletjes in een hoekje zitten...
werk ze Martquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:53 schreef DaMart het volgende:
Zo, op werk. In de trein heerlijk even kunnen typen op de laptop, en dat zonder spontane reboot.
Nu een dag vol besprekingen, dus waarschijnlijk tot later vanmiddag ergens.
we gaan werl ergens anders in een hoekje zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Hou het wel netjes daar...
GF heeft net gedweild
wat een stelletje pritt stiften zijn hetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:53 schreef MPG het volgende:
[..]
GF heeft net gedweild
Long time no see Panda!quote:
Werk ze kerelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:53 schreef DaMart het volgende:
Zo, op werk. In de trein heerlijk even kunnen typen op de laptop, en dat zonder spontane reboot.
Nu een dag vol besprekingen, dus waarschijnlijk tot later vanmiddag ergens.
Waarom doet 'ie dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:57 schreef Symphonic het volgende:
Mijn collega blokkeert mijn programma, maar ik krijg hem niet te pakken...
Ik kan gewoon niets doen nu
Goede reden voor een extra kop koffie op een terras in de zonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:57 schreef Symphonic het volgende:
Mijn collega blokkeert mijn programma, maar ik krijg hem niet te pakken...
Ik kan gewoon niets doen nu
we werken in een multiuser omgeving maar er zijn bepaalde bewerkingen die de anderen dan blokkeert en ik ben bang dat hij dat is vergeten af te sluitenquote:
quote:
Ja, doe maarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik kan wel bij je komen zitten, gaan we samen stilletjes in een hoekje zitten...
quote:
Dankjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Knuffelt ik ben ook sjago. Misschien helpt het als wij saampjes mjin "zieke" collega in elkaar beuken. * Panda72*haakt haar arm in die van Marijke*
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede reden voor een extra kop koffie op een terras in de zon.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:53 schreef MPG het volgende:
[..]
GF heeft net gedweild
Ahj, da's vervelend, gebeurd dat vaker? En hoe lang moet je nu wachten?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we werken in een multiuser omgeving maar er zijn bepaalde bewerkingen die de anderen dan blokkeert en ik ben bang dat hij dat is vergeten af te sluiten
quote:
Wat een sukkelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we werken in een multiuser omgeving maar er zijn bepaalde bewerkingen die de anderen dan blokkeert en ik ben bang dat hij dat is vergeten af te sluiten
Was er gisteren even.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Long time no see Panda!
En ja, dat kan ook ja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:05 schreef Barreltje het volgende:
en weer op werk en heb het weer geschoten met m'n baas..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel plezier dan vandaag
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
en weer op werk en heb het weer geschoten met m'n baas..vaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is het weer zo een dag?nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
Nee, met dit humeur nietquote:
en weer op werk en heb het weer geschoten met m'n baas..SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:09 schreef crv het volgende:
ben der heel even![]()
pfff wat een stress en drukte allemaal.
Er zit er nog een in dat hoekje hequote:
ook dat kan veranderenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, met dit humeur niet![]()
[..]
Sterkte
Handig...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:08 schreef Barreltje het volgende:
ik moet gewoon niet de illusie hebben dat ik daadwerkelijk op tijd ben bij een afspraak om 8 uur 's ochtends
dus voortaan een afspraak om half 9 maken
Lekker laten zittenquote:
quote:
NEE!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook dat kan veranderen, de zon schijnt, het weekend nadert, de bomen in de knop, het leven is mooi....
mja.. m'n baas vind dat ik om 8 uur moet beginnen en ik ben het daar niet mee eensquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Handig...Heb hier ook een collega, die probeert al maanden eerder binnen te zijn dan ik, maar het lukt haar niet
Inderdaadquote:
O ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook dat kan veranderen, de zon schijnt, het weekend nadert, de bomen in de knop, het leven is mooi....
en nou moeten de lamellen weer dichtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom op, zelf dicipline !!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. m'n baas vind dat ik om 8 uur moet beginnen en ik ben het daar niet mee eens
half 9 is een prima tijd.. en die tijd zit in m'n systeem.. 8 uur lukt p de een of andere manier gewoon niet..
was al op 6.30 wakker.. maar toch lukt het niet..
quote:
Sorry?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:15 schreef MPG het volgende:
[..]
O ja.
det duit um ut veurjaor, det leet aan ut lenteweer...
Want al wat jonk is, och det vreejt zoe gaer...
Ik wil ook![]()
Ik begin een paar dagen van de week om half 8. En op sommige dagen werk ik 10 uur(zoals vandaag). Snap wel dat als het eenmaal in jouw systeem zit en jouw baas vind dat je om 08:00 beginnen je het niet red. *zal ik jouw baas in elkaar beuken*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. m'n baas vind dat ik om 8 uur moet beginnen en ik ben het daar niet mee eens
half 9 is een prima tijd.. en die tijd zit in m'n systeem.. 8 uur lukt p de een of andere manier gewoon niet..
was al op 6.30 wakker.. maar toch lukt het niet..
quote:
Lentekriebels...quote:
Goedemorgen lieverdquote:
Je mag mijn hooikoorts welquote:
Wat een optimisme het is pas dinsdag ik moet nog 4 dagen werken voordat het weekend isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
En mijn barstende hoofdpijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd
[..]
Je mag mijn hooikoorts wel
Vanwaar de boze PI?quote:
Vraariequote:
Haii meisjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd
[..]
Je mag mijn hooikoorts wel
Dat zijn geen lentekriebelsquote:
ik ben altijd te vroeg haha. meestal afwachten of als eerst eben, soms wel soms nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
lukt echt niet!
maar offshore lukt het wel om om 7.15 in de eetzaal te zijn
Nee dat is zo. Maar ik wil wel van mijn hoofdpijn af. Dus wie oh wie bied zich aan.quote:
mwah..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik begin een paar dagen van de week om half 8. En op sommige dagen werk ik 10 uur(zoals vandaag). Snap wel dat als het eenmaal in jouw systeem zit en jouw baas vind dat je om 08:00 beginnen je het niet red. *zal ik jouw baas in elkaar beuken*
9 uur is ook genoeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mwah..
ik vind 9 uur per dag werken wel genoeg
en als ik eerder begin wordt het uiteindelijk toch wel weer 10 uur.. dat zie ik gewoon niet ztten
Hoe is het?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vraarie![]()
[..]
Haii meisje
Ik heb *klopt af* nog nergens last van....
komt wel als ze het gras weer gaan maaien enzo
Jammer dat ze er geen foto van hoe het ervoor uitzag lieten zienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:22 schreef Panda72 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)t-nieuw-gezicht.html
wrom werk jij 10 uur dan??quote:
KGquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vroeg!
Vandaag eens kijken wat er in Juni mogelijk is
Ciao!
ik vind het eigenlijk niet echt een gezicht..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jammer dat ze er geen foto van hoe het ervoor uitzag lieten zien
Adem in.... adem uit...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even buiten chagrijnig staan zijn
Misschien dat de zon me op andere gedachten brengt
ik ook hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat een optimisme het is pas dinsdag ik moet nog 4 dagen werken voordat het weekend is
Oh goodnessquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even buiten chagrijnig staan zijn
Misschien dat de zon me op andere gedachten brengt
soms heb je dat..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:29 schreef pgrferrari het volgende:
Hier is het ook elke week "Ik heb geen zin"![]()
Geen idee waarom. Ben igg blij als deze opleiding afgerond is.
Niet soms, elke week.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
soms heb je dat..
In ieder geval schijnt hier de zon itt gisterendus ik ga vanmiddag lekker met mijn snoetje de zon in
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja
ik heb spierpijn van het boenen soppen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh goodnessDenk aan de zen yin yang van J
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |