mja.. m'n baas vind dat ik om 8 uur moet beginnen en ik ben het daar niet mee eensquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Handig...Heb hier ook een collega, die probeert al maanden eerder binnen te zijn dan ik, maar het lukt haar niet
Inderdaadquote:
O ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook dat kan veranderen, de zon schijnt, het weekend nadert, de bomen in de knop, het leven is mooi....
en nou moeten de lamellen weer dichtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook dat kan veranderen, de zon schijnt, het weekend nadert, de bomen in de knop, het leven is mooi....
kom op, zelf dicipline !!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. m'n baas vind dat ik om 8 uur moet beginnen en ik ben het daar niet mee eens
half 9 is een prima tijd.. en die tijd zit in m'n systeem.. 8 uur lukt p de een of andere manier gewoon niet..
was al op 6.30 wakker.. maar toch lukt het niet..
quote:
Sorry?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:15 schreef MPG het volgende:
[..]
O ja.
det duit um ut veurjaor, det leet aan ut lenteweer...
Want al wat jonk is, och det vreejt zoe gaer...
Ik wil ook![]()
Ik begin een paar dagen van de week om half 8. En op sommige dagen werk ik 10 uur(zoals vandaag). Snap wel dat als het eenmaal in jouw systeem zit en jouw baas vind dat je om 08:00 beginnen je het niet red. *zal ik jouw baas in elkaar beuken*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. m'n baas vind dat ik om 8 uur moet beginnen en ik ben het daar niet mee eens
half 9 is een prima tijd.. en die tijd zit in m'n systeem.. 8 uur lukt p de een of andere manier gewoon niet..
was al op 6.30 wakker.. maar toch lukt het niet..
quote:
Lentekriebels...quote:
Goedemorgen lieverdquote:
Je mag mijn hooikoorts welquote:
Wat een optimisme het is pas dinsdag ik moet nog 4 dagen werken voordat het weekend isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
En mijn barstende hoofdpijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd
[..]
Je mag mijn hooikoorts wel
Vanwaar de boze PI?quote:
Vraariequote:
Haii meisjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd
[..]
Je mag mijn hooikoorts wel
Dat zijn geen lentekriebelsquote:
ik ben altijd te vroeg haha. meestal afwachten of als eerst eben, soms wel soms nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
lukt echt niet!
maar offshore lukt het wel om om 7.15 in de eetzaal te zijn
Nee dat is zo. Maar ik wil wel van mijn hoofdpijn af. Dus wie oh wie bied zich aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |