Goede reden voor een extra kop koffie op een terras in de zonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:57 schreef Symphonic het volgende:
Mijn collega blokkeert mijn programma, maar ik krijg hem niet te pakken...
Ik kan gewoon niets doen nu
we werken in een multiuser omgeving maar er zijn bepaalde bewerkingen die de anderen dan blokkeert en ik ben bang dat hij dat is vergeten af te sluitenquote:
quote:
Ja, doe maarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik kan wel bij je komen zitten, gaan we samen stilletjes in een hoekje zitten...
quote:
Dankjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Knuffelt ik ben ook sjago. Misschien helpt het als wij saampjes mjin "zieke" collega in elkaar beuken. * Panda72*haakt haar arm in die van Marijke*
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede reden voor een extra kop koffie op een terras in de zon.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Hou het wel netjes daar...
GF heeft net gedweild
Ahj, da's vervelend, gebeurd dat vaker? En hoe lang moet je nu wachten?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we werken in een multiuser omgeving maar er zijn bepaalde bewerkingen die de anderen dan blokkeert en ik ben bang dat hij dat is vergeten af te sluiten
quote:
Wat een sukkelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we werken in een multiuser omgeving maar er zijn bepaalde bewerkingen die de anderen dan blokkeert en ik ben bang dat hij dat is vergeten af te sluiten
Was er gisteren even.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Long time no see Panda!
En ja, dat kan ook ja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:05 schreef Barreltje het volgende:
en weer op werk en heb het weer geschoten met m'n baas..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel plezier dan vandaag
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
en weer op werk en heb het weer geschoten met m'n baas..vaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is het weer zo een dag?nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
Nee, met dit humeur nietquote:
en weer op werk en heb het weer geschoten met m'n baas..SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
waar??quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:09 schreef crv het volgende:
ben der heel even![]()
pfff wat een stress en drukte allemaal.
Er zit er nog een in dat hoekje hequote:
ook dat kan veranderenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, met dit humeur niet![]()
[..]
Sterkte
Handig...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:08 schreef Barreltje het volgende:
ik moet gewoon niet de illusie hebben dat ik daadwerkelijk op tijd ben bij een afspraak om 8 uur 's ochtends
dus voortaan een afspraak om half 9 maken
Lekker laten zittenquote:
quote:
NEE!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook dat kan veranderen, de zon schijnt, het weekend nadert, de bomen in de knop, het leven is mooi....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |