Tnxquote:
Excuusquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
TnxMaar ondertussen alweer 26 hoor
Ik maak me nooit zon zorgen om lichamelijke kwaaltjes, maar als het in bed fout gaat..
als je alleen in bed stapt kan het hooguit zijn dat je handen een dag vrij hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
TnxMaar ondertussen alweer 26 hoor
Ik maak me nooit zon zorgen om lichamelijke kwaaltjes, maar als het in bed fout gaat..
Knieën zijn helsquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Argh, stap ik in bed verdraai ik mn knieIk ben echt oud geworden
Ook pas sinds donderdag hoorquote:
Ik maak me ook geen zorgen om vandaag, maar om de nachten die komen gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je alleen in bed stapt kan het hooguit zijn dat je handen een dag vrij hebben
Vooral rechts ja, heb dubbele knieblessure overgehouden aan wedstrijdzwemmenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Knieën zijn hels![]()
Bij jou ook je rechterknie?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bier Is Op Dus Dan Maar Aan De Bitter Lemon Melding
van mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Allebei lekker overigens![]()
Van wie komt die??
Sinds donderdag?? GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ook pas sinds donderdag hoorDus je had goed opgelet
![]()
[..]
Ik maak me ook geen zorgen om vandaag, maar om de nachten die komen gaan![]()
[..]
Vooral rechts ja, heb dubbele knieblessure overgehouden aan wedstrijdzwemmen
Allebei lekker, dus niet echt een noodsituatiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bier Is Op Dus Dan Maar Aan De Bitter Lemon Melding
Bij welke gelegenheid??quote:
Oja bij is het gewoon van het vallen, ALTIJD mijn rechterknie openquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vooral rechts ja, heb dubbele knieblessure overgehouden aan wedstrijdzwemmen
Das te laat hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sinds donderdag?? GEFELICITEERD![]()
![]()
nog
Ik heb em al op, laptop ftwquote:
Pas maar op, straks ben je nog eerder versleten dan mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oja bij is het gewoon van het vallen, ALTIJD mijn rechterknie open![]()
vanmiddag weer geflikkerd
quote:
Jij ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oja bij is het gewoon van het vallen, ALTIJD mijn rechterknie open![]()
vanmiddag weer geflikkerd
"dan ik"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das te laat heBewaar hem maar voor volgend jaar
[..]
Ik heb em al op, laptop ftw![]()
[..]
Pas maar op, straks ben je nog eerder versleten dan mij(of als ik, of dan ik, of als mij, whatever
)
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:11 schreef MPG het volgende:
Zo, nu eindelijk even tijd gehad om een berg werk die al twee weken op me lag te wachten te verzetten. Morgen nog wat puntjes op de i zetten, en dan ben ik iig met één van mijn bezigheden weer helemaal bij.
Nu bedtijd, want de wekker gaat wer vroeg...
Trustequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:11 schreef MPG het volgende:
Zo, nu eindelijk even tijd gehad om een berg werk die al twee weken op me lag te wachten te verzetten. Morgen nog wat puntjes op de i zetten, en dan ben ik iig met één van mijn bezigheden weer helemaal bij.
Nu bedtijd, want de wekker gaat wer vroeg...
Opletten/oppassen/voorzichtig doen, niks voor mij hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pas maar op, straks ben je nog eerder versleten dan mij(of als ik, of dan ik, of als mij, whatever
)
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Naja, ik ben doodop, slaap zacht iedereen en nog veel plezier![]()
![]()
Truste TFMquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Naja, ik ben doodop, slaap zacht iedereen en nog veel plezier![]()
![]()
Voor straks danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wacht nog een uurtjeWhite Collar gister niet af kunnen kijken
Als je wat dichterbij zou zitten had ik je wel geholpen hoorquote:
Dat is wakker houden, niet slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als je wat dichterbij zou zitten had ik je wel geholpen hoor
Maar het is bewezen dat je daarna makkelijker in slaap komtquote:
ik ben altijd eerst even klaarwakker en een half uur later stort ik in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar het is bewezen dat je daarna makkelijker in slaap komt
quote:
Een half uur heb ik niet genoeg aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben altijd eerst even klaarwakker en een half uur later stort ik in.
slaap ze rockyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ah men, kutwifi
Nog even muziek luisteren en dan slapen
ik ga tv liggen kijken en dan val ik vanzelf wel in slaapquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben altijd eerst even klaarwakker en een half uur later stort ik in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |