van mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Allebei lekker overigens![]()
Van wie komt die??
Sinds donderdag?? GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ook pas sinds donderdag hoorDus je had goed opgelet
![]()
[..]
Ik maak me ook geen zorgen om vandaag, maar om de nachten die komen gaan![]()
[..]
Vooral rechts ja, heb dubbele knieblessure overgehouden aan wedstrijdzwemmen
Allebei lekker, dus niet echt een noodsituatiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bier Is Op Dus Dan Maar Aan De Bitter Lemon Melding
Bij welke gelegenheid??quote:
Oja bij is het gewoon van het vallen, ALTIJD mijn rechterknie openquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vooral rechts ja, heb dubbele knieblessure overgehouden aan wedstrijdzwemmen
Das te laat hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sinds donderdag?? GEFELICITEERD![]()
![]()
nog
Ik heb em al op, laptop ftwquote:
Pas maar op, straks ben je nog eerder versleten dan mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oja bij is het gewoon van het vallen, ALTIJD mijn rechterknie open![]()
vanmiddag weer geflikkerd
quote:
Jij ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oja bij is het gewoon van het vallen, ALTIJD mijn rechterknie open![]()
vanmiddag weer geflikkerd
"dan ik"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das te laat heBewaar hem maar voor volgend jaar
[..]
Ik heb em al op, laptop ftw![]()
[..]
Pas maar op, straks ben je nog eerder versleten dan mij(of als ik, of dan ik, of als mij, whatever
)
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:11 schreef MPG het volgende:
Zo, nu eindelijk even tijd gehad om een berg werk die al twee weken op me lag te wachten te verzetten. Morgen nog wat puntjes op de i zetten, en dan ben ik iig met één van mijn bezigheden weer helemaal bij.
Nu bedtijd, want de wekker gaat wer vroeg...
Trustequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:11 schreef MPG het volgende:
Zo, nu eindelijk even tijd gehad om een berg werk die al twee weken op me lag te wachten te verzetten. Morgen nog wat puntjes op de i zetten, en dan ben ik iig met één van mijn bezigheden weer helemaal bij.
Nu bedtijd, want de wekker gaat wer vroeg...
Opletten/oppassen/voorzichtig doen, niks voor mij hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pas maar op, straks ben je nog eerder versleten dan mij(of als ik, of dan ik, of als mij, whatever
)
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Naja, ik ben doodop, slaap zacht iedereen en nog veel plezier![]()
![]()
Truste TFMquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Naja, ik ben doodop, slaap zacht iedereen en nog veel plezier![]()
![]()
Voor straks danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wacht nog een uurtjeWhite Collar gister niet af kunnen kijken
Als je wat dichterbij zou zitten had ik je wel geholpen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |