Trustequote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:11 schreef MPG het volgende:
Zo, nu eindelijk even tijd gehad om een berg werk die al twee weken op me lag te wachten te verzetten. Morgen nog wat puntjes op de i zetten, en dan ben ik iig met één van mijn bezigheden weer helemaal bij.
Nu bedtijd, want de wekker gaat wer vroeg...
Opletten/oppassen/voorzichtig doen, niks voor mij hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pas maar op, straks ben je nog eerder versleten dan mij(of als ik, of dan ik, of als mij, whatever
)
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Naja, ik ben doodop, slaap zacht iedereen en nog veel plezier![]()
![]()
Truste TFMquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Naja, ik ben doodop, slaap zacht iedereen en nog veel plezier![]()
![]()
Voor straks danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wacht nog een uurtjeWhite Collar gister niet af kunnen kijken
Als je wat dichterbij zou zitten had ik je wel geholpen hoorquote:
Dat is wakker houden, niet slapenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als je wat dichterbij zou zitten had ik je wel geholpen hoor
Maar het is bewezen dat je daarna makkelijker in slaap komtquote:
ik ben altijd eerst even klaarwakker en een half uur later stort ik in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar het is bewezen dat je daarna makkelijker in slaap komt
quote:
Een half uur heb ik niet genoeg aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben altijd eerst even klaarwakker en een half uur later stort ik in.
slaap ze rockyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ah men, kutwifi
Nog even muziek luisteren en dan slapen
ik ga tv liggen kijken en dan val ik vanzelf wel in slaapquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik ben altijd eerst even klaarwakker en een half uur later stort ik in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |