vleesbijl indd...wat een idioten bij de regiequote:
jo=lief ; jo=ik ; jo=joquote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Het woord 'Jo' komt nog eens in de Van Dale te staan
Synoniem voor het IK-woord
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
jo=lief ; jo=ik ; jo=jo
Wordt lastig: JO vind JO niet JO
Ach Servio heeft wat te doen, misschien slaat ie wel een keer misquote:Op maandag 21 maart 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
[..]
vleesbijl indd...wat een idioten bij de regie
Duidelijk je bent er eindelijk uitquote:Op maandag 21 maart 2011 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
jo=lief ; jo=ik ; jo=jo
omdat ie alles beter weet...hij spoort toch nietquote:Op maandag 21 maart 2011 23:02 schreef Vultarian het volgende:
waarom zit servio die blokken nou helemaal klein te maken? dan zijn ze toch veel eerder op?
dat is ook wel weer zo jaquote:Op maandag 21 maart 2011 23:02 schreef Stability het volgende:
[..]
omdat ie alles beter weet...hij spoort toch niet
Als het dreigt uit te gaan kan je het heel snel weer aanmaken met houtsnippers aldus Karimquote:Op maandag 21 maart 2011 23:02 schreef Stability het volgende:
[..]
omdat ie alles beter weet...hij spoort toch niet
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
Aafke zegt mogen we wat verzamelen als het hout op is waarop maik zegt, Joanna heb de meeste kleren bij zich
Aafke zegt mogen we wat verzamelen als het hout op is waarop maik zegt, Joanna heb de meeste kleren bij zich
Dus als ik ergens hoor - hé jo! - dan hoor ik iemand die zichzelf roept?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Het woord 'Jo' komt nog eens in de Van Dale te staan
Synoniem voor het IK-woord
ze moeten gewoon 2 uurtjes opletten...thats all...en als ze het goed doen, hoeven ze helemaal niet op te lettenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als het dreigt uit te gaan kan je het heel snel weer aanmaken met houtsnippers aldus Karim
Inderdaad, of Gerard.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef BobHarris het volgende:
Karim is ook een gouwe gast hoor. Altijd zo enthousiast. Van mij mag hij winnen
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef mazaru het volgende:
Karim keurt het hout alsof het om een biefstuk gaat.![]()
Mooi stuk hout! Goede kwaliteit. Mooi hard!! Moet je voelen! Dat is niet zomaar een stuk hout. Dat is kwaliteithout!
[ afbeelding ]
Mooi stuk hout! Goede kwaliteit. Mooi hard!! Moet je voelen! Dat is niet zomaar een stuk hout. Dat is kwaliteithout!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha schitterend die twee altijdquote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
IJzerboer?? Ik snap jullie inside grapjes nog niet helemaal. Werd net ook al Dennis genoemd!? Uitleg iemand?quote:
Jij speelt graag met jezelf?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef Roguee het volgende:
Joooootje, joooootje, jootje kom je buiten spelen
ik geloof het wel, kijk wel op de stream als ik wil zien wie er bij de korf staatquote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef mYsca het volgende:
Moeten wij ook even een schemaatje maken om het allemaal bij te houden of geloven we het wel
Dennis is ontvlambare lief van Joanne in NLquote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef BobHarris het volgende:
[..]
IJzerboer?? Ik snap jullie inside grapjes nog niet helemaal. Werd net ook al Dennis genoemd!? Uitleg iemand?
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef BobHarris het volgende:
[..]
IJzerboer?? Ik snap jullie inside grapjes nog niet helemaal. Werd net ook al Dennis genoemd!? Uitleg iemand?
Kranten waren van Januariquote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef mYsca het volgende:
Dat ze ook een krant meegeven. Zou japan erin staan ?
Ja toffe gast is het..!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:04 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
toen ze hem voor t eerst zagen zeiden ze dat ie van december 2010 wasquote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef mYsca het volgende:
Dat ze ook een krant meegeven. Zou japan erin staan ?
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef BobHarris het volgende:
[..]
volgens mij zeiden ze dat de krant van december wasquote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef Niki.P het volgende:
Is dat gewoon een vrij nieuwe krant die ze er bij hebben gedaan weten ze alles wat er in de buiten wereld is gebeurt
Ok tnx! En waar komt dat ijzerboer dan vandaan?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dennis is ontvlambare lief van Joanne in NL
Dank jequote:Op maandag 21 maart 2011 23:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja toffe gast is het..!!!
Ben trouwens fan van jouw gifjes
yo=ik op z'n Spaans en spreek je uit als jó, dus klopt allemaal wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
jo=lief ; jo=ik ; jo=jo
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja toffe gast is het..!!!
Ben trouwens fan van jouw gifjes
zorg nou maar dat die nieuwe nissan veilig staatquote:Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef BobHarris het volgende:
[..]
Ok tnx! En waar komt dat ijzerboer dan vandaan?
Ik was eerstquote:Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef Ireth het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel 2 uur met Karim bij het vuur zitten hoor
Toch niet..quote:Op maandag 21 maart 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zijn ze toch slimmer daar dan ik ze had ingeschat
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
yo=ik op z'n Spaans en spreek je uit als jo, dus klopt allemaal wel.
En iedere dag ff swifferen!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
zorg nou maar dat die nieuwe nissan veilig staat
Hhahaha ik snap jullie niet!! Volgens mij kom ik nou heel dom overquote:Op maandag 21 maart 2011 23:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
zorg nou maar dat die nieuwe nissan veilig staat
Echt he...quote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef Stability het volgende:
wat heeft alex nou voor potloodventer jas aan?
Die staat marshmellows aan stokjes te rijgen in de keukenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Indd, waar is Servio! Al lang niks meer gehoord van die gast.
Die is voor Indiaan aan het studeren....quote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef NenaLois het volgende:
[..]
nog effe wachten en hij hakt z'n eigen been of handen afquote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef NenaLois het volgende:
[..]
niet goed gekeken?????quote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef BobHarris het volgende:
[..]
Hhahaha ik snap jullie niet!! Volgens mij kom ik nou heel dom over
..maar jij volgt wel elke dag de streams he?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef BobHarris het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef BobHarris het volgende:
[..]
Vriendje Jo handelt in oudijzer en is sinds een jaar eigenaar van een schroothandel en over een paar jaar miljonair volgens Jo... Of zo iets was het verhaalquote:Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef BobHarris het volgende:
[..]
Ok tnx! En waar komt dat ijzerboer dan vandaan?
je komt een beetje JO overquote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef BobHarris het volgende:
[..]
Gezellig om het vuur verzamelen en daar bekend maken....quote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef Niki.P het volgende:
Vind het nog steeds grappig dat Flip en Laura vrijwillig samen gaan, Laura had het er vandaag nog over dat ze nog nooit en gesprek met hem had gehad en dat best wilde veranderen..
Ben trouwens ook benieuwd hoe ze de nominaties bekent gaan maken als er twee mensen bij het vuur moeten zijn..
ja serieus maar dat van die vriend van jo was me ontgaanquote:Op maandag 21 maart 2011 23:10 schreef Stability het volgende:
[..]
..maar jij volgt wel elke dag de streams he?
bedankt voor de uitleg chufi..!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Vriendje Jo handelt in oudijzer en is sinds een jaar eigenaar van een schroothandel en over een paar jaar miljonair volgens Jo... Of zo iets was het verhaal
nope, voor noodgevallen. dus geen slecht planquote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef Stability het volgende:
en servio wil die schilvers in de korf gooien? okeeeeeeeeeej !!! bel de brandweer maar vast dan
Ik snap er ook werkelijk niets van. En ze behandeld hem echt als haar personeel.quote:ikke79
flip is echt hoteldebotel van dat verwend nest
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 23:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
flip is echt zwaarverliefd , tunnelvisie
Wat moet je in godsnaam met hout schilfers als het vuur al brandt?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef Stability het volgende:
en servio wil die schilvers in de korf gooien? okeeeeeeeeeej !!! bel de brandweer maar vast dan
als er prutsers zijn die te laat zijn met een blok!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met hout schilfers als het vuur al brandt?
hahah daar kon je een leuk ruk-gifje van makenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef ZaZoe het volgende:
Er zit een autist in de tuin, zie je hem kappen
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef ZaZoe het volgende:
Heerlijk geestdodend werkquote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef ZaZoe het volgende:
He je beleding me, ik ben autistisch...quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef ZaZoe het volgende:
wat heb jij tegen Jootje?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef Roguee het volgende:
Joanna baalt dat flipje met laura gaat, fakking 20000% zeker.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef ZaZoe het volgende:
quote:
baalt die draak wel eens niet dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef Roguee het volgende:
Joanna baalt dat flipje met laura gaat, fakking 20000% zeker.
Nee hoor, ik constateer gewoonquote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
He je beleding me, ik ben autistisch...
ja en het is hardhout :faalquote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef ZaZoe het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:16 schreef Ireth het volgende:
Aafke steekt gewoon even een prikker in haar oog
dit dusquote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef Noelle06 het volgende:
Joanna beweerd aan Philip dat er al 3 chickies hem niet genomineerd hebben en dat ze dat aan haar te danken heb.
Hij zou zo graag z'n bek laten stekken door Joquote:Op maandag 21 maart 2011 23:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
flip is echt zwaarverliefd , tunnelvisie
shit een besmette pusprikker nuquote:Op maandag 21 maart 2011 23:16 schreef Ceetje.. het volgende:
aaf steekt een prikker in haar oog, tja
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:17 schreef trollie67 het volgende:
Gooi jo in die korf en vuur gaat nooit meer uit,chemisch afval brand het best
behalve gruber natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 23:18 schreef NenaLois het volgende:
Iedereen daar in het huis heeft Joanna nu wel door lijkt me zo
Doen ze ook piercings in de rug? Dan is Aafke de BEKSTEKKERquote:Op maandag 21 maart 2011 23:17 schreef Stability het volgende:
huppa....prikker in aafke's oog...morgen weer dik oog dus hahaha clou voor piercing?
Ja krijgen we van die kant een nucleare wolk richting NL!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:17 schreef trollie67 het volgende:
Gooi jo in die korf en vuur gaat nooit meer uit,chemisch afval brand het best
Neen in de mond BEK STEKKERquote:Op maandag 21 maart 2011 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doen ze ook piercings in de rug? Dan is Aafke de BEKSTEKKERZo, heb ik ook een geheim ontrafeld.
![]()
wat is jouw definitie van "lief"?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:20 schreef danilel het volgende:
[..]
Neen in de mond BEK STEKKER(vandaar die ingeslikte balletjes (die je bij tongpiercings hebt))
ok, dan hou ik daar rekening meequote:
...en een pyromaanquote:Op maandag 21 maart 2011 23:20 schreef SwitcheR het volgende:
Nu hebben we een autist en 2 konijnen in de tuin zitten.....
ja hoor, als ze haar zin krijgt!quote:
lucht je hart maar lekker hoor lieverd, hoe is het met mijn vriendjes???quote:
En een gitaar.quote:
nepbeloftes van Sst? nee dat kan echt niet hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef schurk65 het volgende:
hee luitjes, laat mij nou op de sst hyves deze missie hebben ingestuurd als opdracht! Als jouw opdracht werd gekozen kreeg je kaarten voor de liveshow! Maar heb geen bericht gehad, heb nu ff op dat forum van de hyves aan sst gevraagt hoe dat zit, dat ik er niets over gehoord heb!!
Verwacht wel die kaarten, was mijn bedachte missie en beloftes moeten ze nakomen toch?
Anders mooie nepbeloftes van sst!!
en al brandt ie niet, dan toch! fak!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef Coos het volgende:
[..]
En een gitaar.![]()
Zou dat gitaartje van Karim nog een beetje branden??
Nottequote:Op maandag 21 maart 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
Nou wordt vast een boeiende nacht en ik vertrouw jullie er op dat ik het mrogen allemaal kan na lezen :p maar ik ga nu toch echt slapen..
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
Nou wordt vast een boeiende nacht en ik vertrouw jullie er op dat ik het mrogen allemaal kan na lezen :p maar ik ga nu toch echt slapen..
Nottequote:Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ik ga met je mee. Veel stream plezier voor de nachtmensen
trustenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
Al dat mooie, niet zomaar gewoon hout naar de klote geholpenquote:
! Mee eensquote:Op maandag 21 maart 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
servio blijft op vannacht zei hij...mooi dan slaapt ie morgen overdag, hebben we daar ook geen last meer van
De fik er inquote:Op maandag 21 maart 2011 23:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Al dat mooie, niet zomaar gewoon hout naar de klote geholpen
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ik ga met je mee. Veel stream plezier voor de nachtmensen
juist moet hij vaker doenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
servio blijft op vannacht zei hij...mooi dan slaapt ie morgen overdag, hebben we daar ook geen last meer van
o, hij heeft het boek al uit??quote:Op maandag 21 maart 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
hahaha ja, en voor jo ook gelijk eentje, een mooie rozequote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist moet hij vaker doen
misschien moeten ze hem een kado geven
[ afbeelding ]
Sweet dreams... ze weten hier een half uur SL nog vol te COSsenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef danilel het volgende:
En ik ga dr ook vantussen, maak niet te veel cossen he!
Kan ik morgen beter bijlezen..
SL
dit dusquote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef afca_oc het volgende:
Gerard > KvdW
Zou echt geniaal zijn als hij nu missie krijgt om het te laten falen
Dacht ik ook aan, sabotagemissiequote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef afca_oc het volgende:
Gerard > KvdW
je jokt he,,,,schurkquote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef schurk65 het volgende:
heb die opdracht verzsonnen zodat wij nachtbrakers ook wat te kijken hadden ipv naar slapende mensen!!! lekker naar nachtgeroddel luisteren!
Kan die ook op het vuurquote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, hij heeft het boek al uit??
juist ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, sabotagemissie
nee, laat nu een ander dat maar eens doen! moniek of zo. die zijn eerder in paniekquote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef afca_oc het volgende:
Gerard > KvdW
zou wel makkelijk zijn, gewoon een emmer water erover heen. hij is toch al genomineerdquote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
en als dat lukt staat hij niet meer genomineerdquote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
en bij slagen vrijstellen van nominatie....quote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef afca_oc het volgende:
Gerard > KvdW
Nee echt! Heb hem 2 weken geleden gepost op de ssthyves!!! Gepost onder de naam Sarina, kun je zo nazoeken op het forum van sst onder bedenk een missie en win kaarten!quote:
ja maar deze missie was al door BB 1 bedacht zeggen ze dan..quote:Op maandag 21 maart 2011 23:30 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Nee echt! Heb hem 2 weken geleden gepost op de ssthyves!!! Gepost onder de naam Sarina, kun je zo nazoeken op het forum van sst onder bedenk een missie en win kaarten!
alleen draak JO mag met emmers spelen hoor, wel opletten hequote:Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef BobHarris het volgende:
[..]
zou wel makkelijk zijn, gewoon een emmer water erover heen. hij is toch al genomineerd
ik begeef me hier wel onder de diehard streamers merk kquote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
alleen draak JO mag met emmers spelen hoor, wel opletten he
huh? wij? neuh hoor, echt nietquote:Op maandag 21 maart 2011 23:32 schreef BobHarris het volgende:
[..]
ik begeef me hier wel onder de diehard streamers merk k
Niet zo moeilijk doen, gewoon bij beiden de helft er uitquote:Op maandag 21 maart 2011 23:32 schreef Maria44 het volgende:
Maar hoe gaat het met de verdeling van de kluisinhoud als het vuur dooft?
De helft van de totale inhoud werd gezegd, dus als er iemand met 10000 zit, samen met iemand van 2000, wordt het dan 12000 gedeeld door 2 is 6000 te verdelen over twee kluizen?
vikingmeisje waar kom je vandaan dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Trouwens, dat rijmpje van Aafke klopte niet helemaal, kon er aan het einde niets van maken
zijn die kaarten niet altijd gratis dan? ik ging bijna elke week naar de studio in aalsmeer toen met de gouden kooi...quote:Op maandag 21 maart 2011 23:33 schreef schurk65 het volgende:
hou jullie op de hoogte of ik nog een reactie terug krijg van de ssthyves. Heb ff gepost daar of ik nu kaarten krijg whahaha!!!
Hoe goed is jouw Fries?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Trouwens, dat rijmpje van Aafke klopte niet helemaal, kon er aan het einde niets van maken
2 die verantwoordelijk zijn verliezen beiden de helft van zijn of haar kluisquote:Op maandag 21 maart 2011 23:32 schreef Maria44 het volgende:
Maar hoe gaat het met de verdeling van de kluisinhoud als het vuur dooft?
De helft van de totale inhoud werd gezegd, dus als er iemand met 10000 zit, samen met iemand van 2000, wordt het dan 12000 gedeeld door 2 is 6000 te verdelen over twee kluizen?
Fryslân fansels!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:34 schreef BobHarris het volgende:
[..]
vikingmeisje waar kom je vandaan dan?
herstel...gouden kooi moet BB zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
zijn die kaarten niet altijd gratis dan? ik ging bijna elke week naar de studio in aalsmeer toen met de gouden kooi...
Voor mensen die wel geld hebben wel ja. Als ik weinig had ging ik niet vrijwillig daar zitten op het eindquote:Op maandag 21 maart 2011 23:34 schreef Maria44 het volgende:
Sharon: op het laatst moeten er wel mensen met weinig geld zitten want het geld verdwijnt wel uit het spel.
Slim.
Ze moesten goed nadenken over de wissel, dus we gaan het meemakenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, gewoon bij beiden de helft er uit
Oh, leuk, ik heb zo'n boekje, "wat en hoe" in het fries, voor het geval dat ik daar eens naar toe moet voor mijn werkquote:
er wordt ook wel nederlands gesproken hoor!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, leuk, ik heb zo'n boekje, "wat en hoe" in het fries, voor het geval dat ik daar eens naar toe moet voor mijn werk
heb je piercings?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef schurk65 het volgende:
heb in sneek en leeuwarden gewoond en die aafke komt me erg bekend voor, maar kan het niet plaatsen helaas!
het schijnt dat aafke nu in leeuwarden woont! dus zal wel van het stappen komen!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef schurk65 het volgende:
heb in sneek en leeuwarden gewoond en die aafke komt me erg bekend voor, maar kan het niet plaatsen helaas!
Ik wel, liefst met iemand met veel in de kluis, volgens mij is gezegd: de helft van de totale kluisinhoud. We zullen het wel zien, was niet erg duidelijk dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:35 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Voor mensen die wel geld hebben wel ja. Als ik weinig had ging ik niet vrijwillig daar zitten op het eind
Gelukkigquote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
er wordt ook wel nederlands gesproken hoor!
Lijkt me een fijn planquote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef Day het volgende:
Als ik het goed begrijp wordt het hout niet meer aangevuld?
Oh, dat had ik gemist, ze moeten dus ook nog zuinig stokenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef Day het volgende:
handig dan dat servio er splinters van gemaakt heeft, dat brandt veel sneller!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef Day het volgende:
Dan heb je een goeie nick....quote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
kijkt naar beneden en ziet haar borstjes..
hey, ik ben een meisje hoor!
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
handig dan dat servio er splinters van gemaakt heeft, dat brandt veel sneller!
ja, was er ook heel blij mee! stel je voor dat ik vikingsjongetje had geheten en borstjes had..quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, was er ook heel blij mee! stel je voor dat ik vikingsjongetje had geheten en borstjes had..
o, dan had ik misschien ook wel in een huis in portugal gezeten!
die is grappigquote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist moet hij vaker doen
misschien moeten ze hem een kado geven
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |