vleesbijl indd...wat een idioten bij de regiequote:
jo=lief ; jo=ik ; jo=joquote:Op maandag 21 maart 2011 22:59 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Het woord 'Jo' komt nog eens in de Van Dale te staan
Synoniem voor het IK-woord
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
jo=lief ; jo=ik ; jo=jo
Wordt lastig: JO vind JO niet JO
Ach Servio heeft wat te doen, misschien slaat ie wel een keer misquote:Op maandag 21 maart 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
[..]
vleesbijl indd...wat een idioten bij de regie
Duidelijk je bent er eindelijk uitquote:Op maandag 21 maart 2011 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
jo=lief ; jo=ik ; jo=jo
Wordt lastig: JO vind JO niet JO
omdat ie alles beter weet...hij spoort toch nietquote:Op maandag 21 maart 2011 23:02 schreef Vultarian het volgende:
waarom zit servio die blokken nou helemaal klein te maken? dan zijn ze toch veel eerder op?
dat is ook wel weer zo jaquote:Op maandag 21 maart 2011 23:02 schreef Stability het volgende:
[..]
omdat ie alles beter weet...hij spoort toch niet
Als het dreigt uit te gaan kan je het heel snel weer aanmaken met houtsnippers aldus Karimquote:Op maandag 21 maart 2011 23:02 schreef Stability het volgende:
[..]
omdat ie alles beter weet...hij spoort toch niet
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
Aafke zegt mogen we wat verzamelen als het hout op is waarop maik zegt, Joanna heb de meeste kleren bij zich
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
Aafke zegt mogen we wat verzamelen als het hout op is waarop maik zegt, Joanna heb de meeste kleren bij zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |