Niet zo moeilijk doen, gewoon bij beiden de helft er uitquote:Op maandag 21 maart 2011 23:32 schreef Maria44 het volgende:
Maar hoe gaat het met de verdeling van de kluisinhoud als het vuur dooft?
De helft van de totale inhoud werd gezegd, dus als er iemand met 10000 zit, samen met iemand van 2000, wordt het dan 12000 gedeeld door 2 is 6000 te verdelen over twee kluizen?
vikingmeisje waar kom je vandaan dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Trouwens, dat rijmpje van Aafke klopte niet helemaal, kon er aan het einde niets van maken
zijn die kaarten niet altijd gratis dan? ik ging bijna elke week naar de studio in aalsmeer toen met de gouden kooi...quote:Op maandag 21 maart 2011 23:33 schreef schurk65 het volgende:
hou jullie op de hoogte of ik nog een reactie terug krijg van de ssthyves. Heb ff gepost daar of ik nu kaarten krijg whahaha!!!
Hoe goed is jouw Fries?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Trouwens, dat rijmpje van Aafke klopte niet helemaal, kon er aan het einde niets van maken
2 die verantwoordelijk zijn verliezen beiden de helft van zijn of haar kluisquote:Op maandag 21 maart 2011 23:32 schreef Maria44 het volgende:
Maar hoe gaat het met de verdeling van de kluisinhoud als het vuur dooft?
De helft van de totale inhoud werd gezegd, dus als er iemand met 10000 zit, samen met iemand van 2000, wordt het dan 12000 gedeeld door 2 is 6000 te verdelen over twee kluizen?
Fryslân fansels!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:34 schreef BobHarris het volgende:
[..]
vikingmeisje waar kom je vandaan dan?
herstel...gouden kooi moet BB zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
zijn die kaarten niet altijd gratis dan? ik ging bijna elke week naar de studio in aalsmeer toen met de gouden kooi...
Voor mensen die wel geld hebben wel ja. Als ik weinig had ging ik niet vrijwillig daar zitten op het eindquote:Op maandag 21 maart 2011 23:34 schreef Maria44 het volgende:
Sharon: op het laatst moeten er wel mensen met weinig geld zitten want het geld verdwijnt wel uit het spel.
Slim.
Ze moesten goed nadenken over de wissel, dus we gaan het meemakenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, gewoon bij beiden de helft er uit
Oh, leuk, ik heb zo'n boekje, "wat en hoe" in het fries, voor het geval dat ik daar eens naar toe moet voor mijn werkquote:
er wordt ook wel nederlands gesproken hoor!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, leuk, ik heb zo'n boekje, "wat en hoe" in het fries, voor het geval dat ik daar eens naar toe moet voor mijn werk
heb je piercings?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef schurk65 het volgende:
heb in sneek en leeuwarden gewoond en die aafke komt me erg bekend voor, maar kan het niet plaatsen helaas!
het schijnt dat aafke nu in leeuwarden woont! dus zal wel van het stappen komen!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef schurk65 het volgende:
heb in sneek en leeuwarden gewoond en die aafke komt me erg bekend voor, maar kan het niet plaatsen helaas!
Ik wel, liefst met iemand met veel in de kluis, volgens mij is gezegd: de helft van de totale kluisinhoud. We zullen het wel zien, was niet erg duidelijk dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:35 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Voor mensen die wel geld hebben wel ja. Als ik weinig had ging ik niet vrijwillig daar zitten op het eind
Gelukkigquote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
er wordt ook wel nederlands gesproken hoor!
Lijkt me een fijn planquote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef Day het volgende:
Als ik het goed begrijp wordt het hout niet meer aangevuld?
Oh, dat had ik gemist, ze moeten dus ook nog zuinig stokenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef Day het volgende:
handig dan dat servio er splinters van gemaakt heeft, dat brandt veel sneller!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef Day het volgende:
Dan heb je een goeie nick....quote:Op maandag 21 maart 2011 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
kijkt naar beneden en ziet haar borstjes..
hey, ik ben een meisje hoor!
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
handig dan dat servio er splinters van gemaakt heeft, dat brandt veel sneller!
ja, was er ook heel blij mee! stel je voor dat ik vikingsjongetje had geheten en borstjes had..quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, was er ook heel blij mee! stel je voor dat ik vikingsjongetje had geheten en borstjes had..
o, dan had ik misschien ook wel in een huis in portugal gezeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |