o, hij heeft het boek al uit??quote:Op maandag 21 maart 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
servio blijft op vannacht zei hij...mooi dan slaapt ie morgen overdag, hebben we daar ook geen last meer van
hahaha ja, en voor jo ook gelijk eentje, een mooie rozequote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist moet hij vaker doen
misschien moeten ze hem een kado geven
[ afbeelding ]
Sweet dreams... ze weten hier een half uur SL nog vol te COSsenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef danilel het volgende:
En ik ga dr ook vantussen, maak niet te veel cossen he!
Kan ik morgen beter bijlezen..
SL
dit dusquote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef afca_oc het volgende:
Gerard > KvdW
Zou echt geniaal zijn als hij nu missie krijgt om het te laten falen
Dacht ik ook aan, sabotagemissiequote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef afca_oc het volgende:
Gerard > KvdW
je jokt he,,,,schurkquote:Op maandag 21 maart 2011 23:27 schreef schurk65 het volgende:
heb die opdracht verzsonnen zodat wij nachtbrakers ook wat te kijken hadden ipv naar slapende mensen!!! lekker naar nachtgeroddel luisteren!
Kan die ook op het vuurquote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, hij heeft het boek al uit??
juist ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, sabotagemissie
nee, laat nu een ander dat maar eens doen! moniek of zo. die zijn eerder in paniekquote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef afca_oc het volgende:
Gerard > KvdW
zou wel makkelijk zijn, gewoon een emmer water erover heen. hij is toch al genomineerdquote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
en als dat lukt staat hij niet meer genomineerdquote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
en bij slagen vrijstellen van nominatie....quote:Op maandag 21 maart 2011 23:28 schreef afca_oc het volgende:
Gerard > KvdW
Nee echt! Heb hem 2 weken geleden gepost op de ssthyves!!! Gepost onder de naam Sarina, kun je zo nazoeken op het forum van sst onder bedenk een missie en win kaarten!quote:
ja maar deze missie was al door BB 1 bedacht zeggen ze dan..quote:Op maandag 21 maart 2011 23:30 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Nee echt! Heb hem 2 weken geleden gepost op de ssthyves!!! Gepost onder de naam Sarina, kun je zo nazoeken op het forum van sst onder bedenk een missie en win kaarten!
alleen draak JO mag met emmers spelen hoor, wel opletten hequote:Op maandag 21 maart 2011 23:29 schreef BobHarris het volgende:
[..]
zou wel makkelijk zijn, gewoon een emmer water erover heen. hij is toch al genomineerd
ik begeef me hier wel onder de diehard streamers merk kquote:Op maandag 21 maart 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
alleen draak JO mag met emmers spelen hoor, wel opletten he
huh? wij? neuh hoor, echt nietquote:Op maandag 21 maart 2011 23:32 schreef BobHarris het volgende:
[..]
ik begeef me hier wel onder de diehard streamers merk k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |