nepbeloftes van Sst? nee dat kan echt niet hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 23:23 schreef schurk65 het volgende:
hee luitjes, laat mij nou op de sst hyves deze missie hebben ingestuurd als opdracht! Als jouw opdracht werd gekozen kreeg je kaarten voor de liveshow! Maar heb geen bericht gehad, heb nu ff op dat forum van de hyves aan sst gevraagt hoe dat zit, dat ik er niets over gehoord heb!!
Verwacht wel die kaarten, was mijn bedachte missie en beloftes moeten ze nakomen toch?
Anders mooie nepbeloftes van sst!!
en al brandt ie niet, dan toch! fak!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef Coos het volgende:
[..]
En een gitaar.![]()
Zou dat gitaartje van Karim nog een beetje branden??
Nottequote:Op maandag 21 maart 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
Nou wordt vast een boeiende nacht en ik vertrouw jullie er op dat ik het mrogen allemaal kan na lezen :p maar ik ga nu toch echt slapen..
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
Nou wordt vast een boeiende nacht en ik vertrouw jullie er op dat ik het mrogen allemaal kan na lezen :p maar ik ga nu toch echt slapen..
Nottequote:Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ik ga met je mee. Veel stream plezier voor de nachtmensen
trustenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
Al dat mooie, niet zomaar gewoon hout naar de klote geholpenquote:
! Mee eensquote:Op maandag 21 maart 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
servio blijft op vannacht zei hij...mooi dan slaapt ie morgen overdag, hebben we daar ook geen last meer van
De fik er inquote:Op maandag 21 maart 2011 23:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Al dat mooie, niet zomaar gewoon hout naar de klote geholpen
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ik ga met je mee. Veel stream plezier voor de nachtmensen
juist moet hij vaker doenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
servio blijft op vannacht zei hij...mooi dan slaapt ie morgen overdag, hebben we daar ook geen last meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |