..maar jij volgt wel elke dag de streams he?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef BobHarris het volgende:
[..]
Hhahaha ik snap jullie niet!! Volgens mij kom ik nou heel dom over
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef BobHarris het volgende:
[..]
Vriendje Jo handelt in oudijzer en is sinds een jaar eigenaar van een schroothandel en over een paar jaar miljonair volgens Jo... Of zo iets was het verhaalquote:Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef BobHarris het volgende:
[..]
Ok tnx! En waar komt dat ijzerboer dan vandaan?
je komt een beetje JO overquote:Op maandag 21 maart 2011 23:09 schreef BobHarris het volgende:
[..]
Gezellig om het vuur verzamelen en daar bekend maken....quote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef Niki.P het volgende:
Vind het nog steeds grappig dat Flip en Laura vrijwillig samen gaan, Laura had het er vandaag nog over dat ze nog nooit en gesprek met hem had gehad en dat best wilde veranderen..
Ben trouwens ook benieuwd hoe ze de nominaties bekent gaan maken als er twee mensen bij het vuur moeten zijn..
ja serieus maar dat van die vriend van jo was me ontgaanquote:Op maandag 21 maart 2011 23:10 schreef Stability het volgende:
[..]
..maar jij volgt wel elke dag de streams he?
bedankt voor de uitleg chufi..!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Vriendje Jo handelt in oudijzer en is sinds een jaar eigenaar van een schroothandel en over een paar jaar miljonair volgens Jo... Of zo iets was het verhaal
nope, voor noodgevallen. dus geen slecht planquote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef Stability het volgende:
en servio wil die schilvers in de korf gooien? okeeeeeeeeeej !!! bel de brandweer maar vast dan
Ik snap er ook werkelijk niets van. En ze behandeld hem echt als haar personeel.quote:ikke79
flip is echt hoteldebotel van dat verwend nest
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 23:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
flip is echt zwaarverliefd , tunnelvisie
Wat moet je in godsnaam met hout schilfers als het vuur al brandt?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef Stability het volgende:
en servio wil die schilvers in de korf gooien? okeeeeeeeeeej !!! bel de brandweer maar vast dan
als er prutsers zijn die te laat zijn met een blok!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met hout schilfers als het vuur al brandt?
hahah daar kon je een leuk ruk-gifje van makenquote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef ZaZoe het volgende:
Er zit een autist in de tuin, zie je hem kappen
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef ZaZoe het volgende:
Heerlijk geestdodend werkquote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef ZaZoe het volgende:
He je beleding me, ik ben autistisch...quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef ZaZoe het volgende:
wat heb jij tegen Jootje?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef Roguee het volgende:
Joanna baalt dat flipje met laura gaat, fakking 20000% zeker.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef ZaZoe het volgende:
quote:
baalt die draak wel eens niet dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef Roguee het volgende:
Joanna baalt dat flipje met laura gaat, fakking 20000% zeker.
Nee hoor, ik constateer gewoonquote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
He je beleding me, ik ben autistisch...
ja en het is hardhout :faalquote:Op maandag 21 maart 2011 23:13 schreef ZaZoe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |