Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nou ja zegquote:
Nou dat geloof ik niet zo. Je bent een leuke jongen om te zienquote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben de vrouwen dan geen oog voor mij.
precies, jij begrijpt mijquote:Op maandag 21 maart 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van uitstraling nodig jaAls iemand dat niet heeft dan gaat het ook niet gebeuren
Ik las hem laatst, bahquote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Dingen die je niet in je vagina moet stoppen
Dan zijn al die vrouwen allemaal niet goed snik.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Solique het volgende:
[..]
MPGquote:
Boe!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ja zeg
[..]
Nou dat geloof ik niet zo. Je bent een leuke jongen om te zien
[..]
precies, jij begrijpt mij
En jij mijquote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ja zeg
[..]
[..]
precies, jij begrijpt mij
Okquote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ja ze had zeker geen zin om handbagage mee te nemenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Dingen die je niet in je vagina moet stoppen
Lolquote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn ouders noemen okselhaar okkelhaar (ja ik weet) Maar goed...
Handig om je koffie in warm te houden, blijft op temperatuurquote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja ze had zeker geen zin om handbagage mee te nemen
Ja, je moet niet raar staan te kijken bij de douane hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja ze had zeker geen zin om handbagage mee te nemen
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY HALLO DAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Net zoals jij, moet jij ook niet doenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet teveel twijfelen over je zelf...
Boe!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:52 schreef Panda72 het volgende:
'Zware aardbeving in Nederland' Hilversum - Het is een kwestie van tijd voordat Nederland getroffen wordt door een zware aardbeving. Vooral Limburg loopt kans op een beving van 7,0 op de schaal van Richter.
Dat beweren Nederlandse en Duitse geologen maandagavond in EenVandaag.
Een aardbeving met die kracht is ongekend in Nederland. Bij de bouw van gebouwen en wegen wordt hier geen rekening mee gehouden. Ook chemische fabrieken en kerncentrales zijn niet tegen een beving van 7,0 bestand.
De wetenschappers van de Vrije Universiteit en de Universiteit Aken ontdekten dat bevingen met die kracht honderden jaren geleden voorkwamen in en rond Limburg. Dat zou volgens hen dus weer kunnen gebeuren, het valt alleen niet te zeggen wanneer dat dan zou zijn.
De sterkste beving die ooit in Nederland is gemeten, was in Roermond in 1992. Die had een kracht van 5,8 op de schaal van Richter.
Wat een bangmakerij zeg.
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je moet niet raar staan te kijken bij de douane hoor
waarom niet. Mijn haar is fantastisch.........................irritantquote:
Dat dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik pas er wel bij he?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar heb je geen knopjes voorquote:Op maandag 21 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net zoals jij, moet jij ook niet doen
Ahquote:Op maandag 21 maart 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, doenquote:
Neeheeee dan moet jij 'bangerik!' zeggenquote:
Wil jij nou in m'n doos?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik pas er wel bij he?
[..]
Daar heb je geen knopjes voor![]()
Ik vertel je net dat je cute bentquote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet ik, maar geen idee.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb geen vagina nodig om er spullen in te bewaren: Alles blijft in mijn haar zitten
Mijn record is 28 pennen,
Ik kan er een 30cm liniaal in draaien,
M'n mobiel,
Heeeeeeeeeeeel veel rietjes,
sleutels,
alles
Doe ik nietquote:Op maandag 21 maart 2011 19:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neeheeee dan moet jij 'bangerik!' zeggen
Dude......quote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb geen vagina nodig om er spullen in te bewaren: Alles blijft in mijn haar zitten
M'n mobiel,
sleutels,
alles
maar daar heeft die weinig aan omdat je bezet bent. We gaan een programma maken voor FOK!tv Sol zoekt Vrouwquote:
het is nuttig hoorquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
M'n mobiel,
sleutels,
alles
Why you wanna know?quote:
Hier is your captain speaking !!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY HALLO DAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
hoe ist?
Nou niet in je doos... wel in je kofferquote:Op maandag 21 maart 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil jij nou in m'n doos?![]()
Snap ik lieverdjeMaar je bent geweldig
Schattugquote:Op maandag 21 maart 2011 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou niet in je doos... wel in je koffer![]()
Geweldig is wel wat overdreven hoor
Over knappe mannen gesproken![]()
[ afbeelding ]
Goed heurquote:Op maandag 21 maart 2011 19:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hier is your captain speaking !!!!
Goed he, en met jou ?
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oortjesquote:Op maandag 21 maart 2011 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus? Heb ik totaal geen idee van.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
sol, jij bent gewoon facebookvriendjes met mijn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ik wilde het niet zeggenquote:
Heb ik ookquote:
Whaaaaaaaaaaatquote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef TheFamousMan het volgende:
De vader van een jongen uit m'n klas is vandaag 65 geworden![]()
quote:
denk hetquote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
Dit is nog geen bewijs, wel?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Dag summerquote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef summer2bird het volgende:
Beste dames en heren, het slechte ogenblik van de dag is weer aangebroken,
ik ga weg, tv kijken, slapen school en de dagenlijkse bezigheden,
TREUR NIET! ik kom morgen terug.
Dag mensen, Fok!kers en ander gespuis.![]()
![]()
NEEEEEEEquote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef summer2bird het volgende:
![]()
Dag mevrouwquote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef summer2bird het volgende:
![]()
Wanneer ga je?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is goed, jij mag dat
Nee hoor, vinnik niet
En wauwSander
Ja hij heeft grote oortjesquote:
fijne avond summerquote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef summer2bird het volgende:
![]()
En hoe oud is die jongen?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Tschussssss vogel !quote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef summer2bird het volgende:
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef summer2bird het volgende:
![]()
ben je sarcastischquote:Op maandag 21 maart 2011 19:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Serieus? Heb ik totaal geen idee van.
dat bewijst in ieder geval dat je ouder kunt zijn dan GFquote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Dit is nog geen bewijs, wel?
Tjuus vogelquote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef summer2bird het volgende:
![]()
15quote:
14 of 15 lijkt me dusquote:
Meivakantiequote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
Jij bent ook lief![]()
[..]
Ja hij heeft grote oortjes
[..]
fijne avond summer![]()
hoewel ik wel bij een 17-jarige in de klas zitquote:
Zie mijn ninja edit. Heb zoveel mensen dat ik kwijt ben wie er van fok is en wie niet.quote:
Oh dear... En hoe oud is mams dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
15
"het was een ongelukje"
en ze vonden het zo zielig dat 'ie alleen was, dus maakten ze er gelijk ook nog een zusje bij
fack...quote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
15
"het was een ongelukje"
en ze vonden het zo zielig dat 'ie alleen was, dus maakten ze er gelijk ook nog een zusje bij
Ik vorig jaar bij twee 16-jarigenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoewel ik wel bij een 17-jarige in de klas zit
52quote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dear... En hoe oud is mams dan?
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vorig jaar bij twee 16-jarigen
Valt nog mee voor tegenwoordig...quote:
Maar dat kan toch wel met 15?quote:
Tschussssss Muckquote:
Veel plezierquote:
maar een leeftijds verschil van 13 jaar, is best veel, vind ikquote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Valt nog mee voor tegenwoordig...
het komt wel veel voor, maar dochquote:Op maandag 21 maart 2011 20:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar een leeftijds verschil van 13 jaar, is best veel, vind ik
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Valt nog mee voor tegenwoordig...
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Zie mijn ninja edit. Heb zoveel mensen dat ik kwijt ben wie er van fok is en wie niet.![]()
Moet eens tijd nemen en onder verdelen.
Symph is ook 12 jaar ouder dan ik.... Maar ik heb er geen moeite meequote:Op maandag 21 maart 2011 20:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tschusssss LLquote:
Veel plezierquote:
Owquote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij bedoelt het verschil in leeftijd tussen pa en ma
preciesquote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Symph is ook 12 jaar ouder dan ik.... Maar ik heb er geen moeite meeAls ik nou 16 was ok, maar we zijn beiden volwassen
Iddquote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwMaar dat vind ik dus ook wel kunnen
![]()
Iddquote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ken ook een stel met 25 jaar verschil, maar dat vind ik toch echt wel wat te gek
Ik ken ook zo'n stel, maar ze zijn echt super blij met elkaar... Dus waarom niet? Ze zijn zelfs al bijna 13 jaar getrouwd...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ken ook een stel met 25 jaar verschil, maar dat vind ik toch echt wel wat te gek
Nou ja, 50 is voor mij echt de maximale grensquote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies
Er komt een leeftijd dat het niets meer uitmaakt
ik vind het ook super voor ze, en ik heb er geen commentaar op, maar toch, het is wel erg veelquote:Op maandag 21 maart 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n stel, maar ze zijn echt super blij met elkaar... Dus waarom niet? Ze zijn zelfs al bijna 13 jaar getrouwd...
Is geen typoquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zal die typo zo wel even corrigeren.
precies dat is het allerbelangrijkste...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n stel, maar ze zijn echt super blij met elkaar... Dus waarom niet? Ze zijn zelfs al bijna 13 jaar getrouwd...
Ja is het ook wel natuurlijk... Ze hebben ook een paar keer gehad dat ze dachten dat het haar vader wasquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind het ook super voor ze, en ik heb er geen commentaar op, maar toch, het is wel erg veel
FYPquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind het ook super voor ze, en ik heb er geen commentaar op, maar toch, het is wel erg veel
Vertel vertelquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahh, m'nheeft toch zo iets enorm prachtig machtig ongelooflijk liefs voor me gedaan vrijdag, totaal vergeten te vertellen
![]()
![]()
Vertel vertel! Of ik vind het verkeerd klinkenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahh, m'nheeft toch zo iets enorm prachtig machtig ongelooflijk liefs voor me gedaan vrijdag, totaal vergeten te vertellen
![]()
![]()
second thatquote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja is het ook wel natuurlijk... Ze hebben ook een paar keer gehad dat ze dachten dat het haar vader wasMaar zolang het een gezonde relatie is en zij blij zijn vind ik alles goed eigenlijk
Mijn leeftijd nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn leeftijd is inderdaad een priemgetal.
Wat zegt ie?quote:
Mijnes ook. En mijn geboortedag, -maand en -jaar ook. En mijn pincode ookquote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes ook. En mijn geboortedag, -maand en -jaar ook. En mijn pincode ook
Ja, wie je daar een plezier mee doet ontgaat mij ook een beetjequote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef Crazy-M het volgende:
leeftijd is just a number, maar 62 jaar tussen kind en moeder ... gaat te ver
Mijne niet volgens mijquote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee wat n priemgetal isquote:
Mijn leeftijd en geboortedag, -maand en -jaar nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes ook. En mijn geboortedag, -maand en -jaar ook. En mijn pincode ook
Ja, maar jijquote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee wat n priemgetal is
idd.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wie je daar een plezier mee doet ontgaat mij ook een beetje
klara?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd.
en klara hoe oud is mijn schoonmoeder ?
eeh die is 80
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
Priemlovers
Can I call you my bitches?![]()
![]()
Kuch..
jah als dat kind zo gaat hetenquote:
En gevondenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]hmm miss kan ik via hem wel foto's van jouw lachkuiltjes spotten
Dat gaat zomaar niet hequote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
Priemlovers
Can I call you my bitches?![]()
![]()
Kuch..
Doet het ook leuk op ouderavonden op de basisschool en zo, als je daar als ouwe schimmeltaart van 70+ tussen de Milfjes van 30 rondloopt.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd.
en klara hoe oud is mijn schoonmoeder ?
eeh die is 80
A boequote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet het ook leuk op ouderavonden op de basisschool en zo, als je daar als ouwe schimmeltaart van 70+ tussen de Milfjes van 30 rondloopt.
ik nog nietquote:
haha iddquote:Op maandag 21 maart 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet het ook leuk op ouderavonden op de basisschool en zo, als je daar als ouwe schimmeltaart van 70+ tussen de Milfjes van 30 rondloopt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hadden het Bergfestival, een soort concert van leerlingen alleen, bijna de hele school was er [zo ongeveer 1000 van de 1500 kids] en er waren zulke enorm koele dingen tussenquote:
Eerst een keer naar de Bierprofessor voor de contractonderhandelingenquote:
Da's liefquote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
We hadden het Bergfestival, een soort concert van leerlingen alleen, bijna de hele school was er [zo ongeveer 1000 van de 1500 kids] en er waren zulke enorm koele dingen tussen
Maar ineens komt m'nhet podium op lopen, prachtig en ongelooflijk lief als ze is, totale verassing, en zingt ze Auburn - Perfect Two, en ze heeft echt een prachtige stem, dus ik was helemaal overdonderd
En ze zegt altijd dat als ze dat nummer luistert, ze aan mij moet denken, en ze draait 'm altijd als ik bij d'r ben, en ik was echt helemaal wauws
Dus ik was gewoon totaal woesj!![]()
Lievquote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
We hadden het Bergfestival, een soort concert van leerlingen alleen, bijna de hele school was er [zo ongeveer 1000 van de 1500 kids] en er waren zulke enorm koele dingen tussen
Maar ineens komt m'nhet podium op lopen, prachtig en ongelooflijk lief als ze is, totale verassing, en zingt ze Auburn - Perfect Two, en ze heeft echt een prachtige stem, dus ik was helemaal overdonderd
En ze zegt altijd dat als ze dat nummer luistert, ze aan mij moet denken, en ze draait 'm altijd als ik bij d'r ben, en ik was echt helemaal wauws
Sheldonquote:
WOAH!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je hebt gelijkquote:
tot zeauwhquote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moet ff iets aan huishouden doen, vuilnis moet naar buiten om 22:00 uur..
Tot straks![]()
Awww..... Sweet?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Chips... Tot wanneer loopt mijn contractquote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Eerst een keer naar de Bierprofessor voor de contractonderhandelingen.
Dat is onderdeel van die onderhandelingen hequote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awww..... Sweet?Maar zo zijn vrouwen nu eenmaal... Uiteraard...
[..]
Chips... Tot wanneer loopt mijn contract
quote:
Deze is zo grappig, hopelijk vergeet je je traumaquote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahj, ballenbak, daar heb ik trauma's aan
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
OMG daar heb ik echt een hekel aan! Begint er iemand op msn tegen je te praten: jaa Noud is heeeeelemaal inelkaar geramd en das kei zielig![]()
Vraag ik wie Noud is, krijg je dit antwoord: Oh da's van gtst![]()
OMG daar heb ik echt een hekel aan! Begint er iemand op msn tegen je te praten: jaa Noud is heeeeelemaal inelkaar geramd en das kei zielig![]()
Hihihi, mag ook gewoon binnen hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja niet vergeten dat ik die serenade nog moet zingen onder je balkon
Oooh my godquote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze is zo grappig, hopelijk vergeet je je trauma
Lucas is in elkaar geramd niet noud?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
volgende keer ga ik avond voor je zingenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Hihihi, mag ook gewoon binnen hoor
Ohja weet ik veel, ik let nooit echt op als het daarover gaat op msn en ik kijk geen gtstquote:
mam kijkt en ik zit op de bankquote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohja weet ik veel, ik let nooit echt op als het daarover gaat op msn en ik kijk geen gtst
Bazinga!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze is zo grappig, hopelijk vergeet je je trauma
Ik ga dalek lekker Holland SPort kijkenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
En ik moet over een uur nog naar buiten om te tennissen*ligt lekker lui op de bank*
Germmmmmquote:
Heb geen foto's op mijn FB staan waar ik op te zien ben.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik nog nietvoeg me s toe haha
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgende keer ga ik avond voor je zingen
vriendjes juistquote:Op maandag 21 maart 2011 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
GTST
of maak ik daar nu vijandjes mee?
Soulmatequote:
quote:
Zo mag ik het horen.quote:
quote:
preciesquote:
mja komt altijd op hetzelfde neer. maar jah zolang mensen blijven kijken ...quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand benieuwd naar mijn ballenbak trauma?
Nou kijk, ik vroeg me dus af of er een bodem in de bak zat, dus begon ik te graven, m'n tunneltje stortte in en ik heb daar een half uur gelegen, totdat m'n moeder terugkwam en zo'n zielig handje eruit omhoog zag steken
m'n moeder heeft me echt heel vaak uit hachelijke situaties gered, toen ik bijna uit de boom viel maar met m'n jasje aan een tak bleef bungelen, toen ik zo woesj in het slootje was gereden met m'n mannelijke driewieler, altijd stond ze er om mij te reddenquote:
Ich will noch nicht gehen?quote:
Handig zo'n moederquote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
m'n moeder heeft me echt heel vaak uit hachelijke situaties gered, toen ik bijna uit de boom viel maar met m'n jasje aan een tak bleef bungelen, toen ik zo woesj in het slootje was gereden met m'n mannelijke driewieler, altijd stond ze er om mij te redden
ahhh... Mama'squote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
m'n moeder heeft me echt heel vaak uit hachelijke situaties gered, toen ik bijna uit de boom viel maar met m'n jasje aan een tak bleef bungelen, toen ik zo woesj in het slootje was gereden met m'n mannelijke driewieler, altijd stond ze er om mij te redden
Ich will noch ein bischen tanzen!quote:
Erger dan gtstquote:
Mammie'squote:Op maandag 21 maart 2011 20:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waar is jouw mammie?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ahhh... Mama's
Nu mis ik mijn mama
Stiekem niet mijn muziek, maar stiekem super gaafquote:
250km van mij vandaanquote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mammie's
[..]
Waar is jouw mammie?
gefeliciteerdquote:
quote:
Coolquote:
Administratief iets, want ze al jaren deed op vrijwilligersbasisquote:
Oeh, nice!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Administratief iets, want ze al jaren deed op vrijwilligersbasis
Waarom is het SPort, eigenlijk?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik eet nu pasta zo uit de pot, zonder boterham of iets![]()
Dat lieg jequote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de mijne 2347
en momenteel vind ik 127 kilometer al ver
Omdat men mij naar NL gelokt heeftquote:
proficiat flesquote:
Bah. Ik vind het op brood al niet lekker.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik eet nu pasta zo uit de pot, zonder boterham of iets![]()
Maar mét lepel
mijn mama is al negen jaar Engel en harpspeelsterquote:
Ah zoquote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat men mij naar NL gelokt heeft
(Woon bij Eindhoven met vriendlief en ik kom oorspronkelijk uit de buurt van BruggeMijn gehele familie woont dus nog in België
)
Heb zin in zoet spulquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bah. Ik vind het op brood al niet lekker.Neem de pindakaaspot.
Ja nu welquote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat lieg jeZe is nu veel dichterbij
Daarvoor is te oudquote:
het belgische venetiequote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat men mij naar NL gelokt heeft
(Woon bij Eindhoven met vriendlief en ik kom oorspronkelijk uit de buurt van BruggeMijn gehele familie woont dus nog in België
)
Jawel hoor; valt super goed mee zelfsquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah zoMaar 250 km is nog wel te overzien toch?
lekker latenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
En dan zegt mijn vriend dat ik altijd zo lang bel met mijn moeder....
Inmiddels zit hij al een uur met zijn broertje te ouwenelen
Puberquote:Op maandag 21 maart 2011 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
Heb zin om op me kamer te gaan zitten.
En keihard mijn boxen te laten blazen
wat houd je tegen?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
Heb zin om op me kamer te gaan zitten.
En keihard mijn boxen te laten blazen
Ja, dan kan het ver zijn ja...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jawel hoor; valt super goed mee zelfs![]()
Maar mama en ik zijn erg close(en ik zeur soms graag
)
Ik ga geregeld een weekend naar mijn ouders. Zie mijn ouders vaak meer dan mijn schoonouders (die maar 5km verder wonen)
ZIENquote:Op maandag 21 maart 2011 20:33 schreef wel.o.k het volgende:
biw![]()
geen foto met krullen, wel met matje
telefoongesprekken van een uur the horrorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
En dan zegt mijn vriend dat ik altijd zo lang bel met mijn moeder....
Inmiddels zit hij al een uur met zijn broertje te ouwenelen
nou heb je marijke wel eens gebeld?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
telefoongesprekken van een uur the horror
Hoewel er zijn uitzonderingen
klik op eigen risicoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klik op eigen risicoGudverdumme, ik kikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was de tweede regel van mijn postquote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou heb je marijke wel eens gebeld?
Nee, nog nooitquote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou heb je marijke wel eens gebeld?
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klik op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nieke?quote:
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel![]()
![]()
En morgen komt vriendin langs met haar lieve hondjeVoor afleiding, zo lief
Ze is zoooo lief... en ze is altijd zo blij als ze me zietquote:
kapiteinquote:
okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ohnee PSC is weer begonnenquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
okBaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
okHeel normaal kapsel voor vroeger toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu een beetje New Kids style
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hondjessssquote:Op maandag 21 maart 2011 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze is zoooo lief... en ze is altijd zo blij als ze me ziet![]()
Maar dan mis ik mijn eigen hondje wel hoor
[..]
okdat is geen matjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Porno Speed Chat?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heel normaal kapsel voor vroeger toch?Nu een beetje New Kids style
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |