quote:
Deze is zo grappig, hopelijk vergeet je je traumaquote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahj, ballenbak, daar heb ik trauma's aan
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
OMG daar heb ik echt een hekel aan! Begint er iemand op msn tegen je te praten: jaa Noud is heeeeelemaal inelkaar geramd en das kei zielig![]()
Vraag ik wie Noud is, krijg je dit antwoord: Oh da's van gtst![]()
OMG daar heb ik echt een hekel aan! Begint er iemand op msn tegen je te praten: jaa Noud is heeeeelemaal inelkaar geramd en das kei zielig![]()
Hihihi, mag ook gewoon binnen hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja niet vergeten dat ik die serenade nog moet zingen onder je balkon
Oooh my godquote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze is zo grappig, hopelijk vergeet je je trauma
Lucas is in elkaar geramd niet noud?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
volgende keer ga ik avond voor je zingenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Hihihi, mag ook gewoon binnen hoor
Ohja weet ik veel, ik let nooit echt op als het daarover gaat op msn en ik kijk geen gtstquote:
mam kijkt en ik zit op de bankquote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohja weet ik veel, ik let nooit echt op als het daarover gaat op msn en ik kijk geen gtst
Bazinga!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze is zo grappig, hopelijk vergeet je je trauma
Ik ga dalek lekker Holland SPort kijkenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
En ik moet over een uur nog naar buiten om te tennissen*ligt lekker lui op de bank*
Germmmmmquote:
Heb geen foto's op mijn FB staan waar ik op te zien ben.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik nog nietvoeg me s toe haha
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgende keer ga ik avond voor je zingen
vriendjes juistquote:Op maandag 21 maart 2011 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
GTST
of maak ik daar nu vijandjes mee?
Soulmatequote:
quote:
Zo mag ik het horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |