ik heb ook geen idee wat n priemgetal isquote:
Mijn leeftijd en geboortedag, -maand en -jaar nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes ook. En mijn geboortedag, -maand en -jaar ook. En mijn pincode ook
Ja, maar jijquote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee wat n priemgetal is
idd.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wie je daar een plezier mee doet ontgaat mij ook een beetje
klara?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd.
en klara hoe oud is mijn schoonmoeder ?
eeh die is 80
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
Priemlovers
Can I call you my bitches?![]()
![]()
Kuch..
jah als dat kind zo gaat hetenquote:
En gevondenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]hmm miss kan ik via hem wel foto's van jouw lachkuiltjes spotten
Dat gaat zomaar niet hequote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
Priemlovers
Can I call you my bitches?![]()
![]()
Kuch..
Doet het ook leuk op ouderavonden op de basisschool en zo, als je daar als ouwe schimmeltaart van 70+ tussen de Milfjes van 30 rondloopt.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd.
en klara hoe oud is mijn schoonmoeder ?
eeh die is 80
A boequote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet het ook leuk op ouderavonden op de basisschool en zo, als je daar als ouwe schimmeltaart van 70+ tussen de Milfjes van 30 rondloopt.
ik nog nietquote:
haha iddquote:Op maandag 21 maart 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet het ook leuk op ouderavonden op de basisschool en zo, als je daar als ouwe schimmeltaart van 70+ tussen de Milfjes van 30 rondloopt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hadden het Bergfestival, een soort concert van leerlingen alleen, bijna de hele school was er [zo ongeveer 1000 van de 1500 kids] en er waren zulke enorm koele dingen tussenquote:
Eerst een keer naar de Bierprofessor voor de contractonderhandelingenquote:
Da's liefquote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
We hadden het Bergfestival, een soort concert van leerlingen alleen, bijna de hele school was er [zo ongeveer 1000 van de 1500 kids] en er waren zulke enorm koele dingen tussen
Maar ineens komt m'nhet podium op lopen, prachtig en ongelooflijk lief als ze is, totale verassing, en zingt ze Auburn - Perfect Two, en ze heeft echt een prachtige stem, dus ik was helemaal overdonderd
En ze zegt altijd dat als ze dat nummer luistert, ze aan mij moet denken, en ze draait 'm altijd als ik bij d'r ben, en ik was echt helemaal wauws
Dus ik was gewoon totaal woesj!![]()
Lievquote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
We hadden het Bergfestival, een soort concert van leerlingen alleen, bijna de hele school was er [zo ongeveer 1000 van de 1500 kids] en er waren zulke enorm koele dingen tussen
Maar ineens komt m'nhet podium op lopen, prachtig en ongelooflijk lief als ze is, totale verassing, en zingt ze Auburn - Perfect Two, en ze heeft echt een prachtige stem, dus ik was helemaal overdonderd
En ze zegt altijd dat als ze dat nummer luistert, ze aan mij moet denken, en ze draait 'm altijd als ik bij d'r ben, en ik was echt helemaal wauws
Sheldonquote:
WOAH!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je hebt gelijkquote:
tot zeauwhquote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moet ff iets aan huishouden doen, vuilnis moet naar buiten om 22:00 uur..
Tot straks![]()
Awww..... Sweet?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Chips... Tot wanneer loopt mijn contractquote:Op maandag 21 maart 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Eerst een keer naar de Bierprofessor voor de contractonderhandelingen.
Dat is onderdeel van die onderhandelingen hequote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awww..... Sweet?Maar zo zijn vrouwen nu eenmaal... Uiteraard...
[..]
Chips... Tot wanneer loopt mijn contract
quote:
Deze is zo grappig, hopelijk vergeet je je traumaquote:Op maandag 21 maart 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahj, ballenbak, daar heb ik trauma's aan
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
OMG daar heb ik echt een hekel aan! Begint er iemand op msn tegen je te praten: jaa Noud is heeeeelemaal inelkaar geramd en das kei zielig![]()
Vraag ik wie Noud is, krijg je dit antwoord: Oh da's van gtst![]()
OMG daar heb ik echt een hekel aan! Begint er iemand op msn tegen je te praten: jaa Noud is heeeeelemaal inelkaar geramd en das kei zielig![]()
Hihihi, mag ook gewoon binnen hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja niet vergeten dat ik die serenade nog moet zingen onder je balkon
Oooh my godquote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze is zo grappig, hopelijk vergeet je je trauma
Lucas is in elkaar geramd niet noud?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
volgende keer ga ik avond voor je zingenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Hihihi, mag ook gewoon binnen hoor
Ohja weet ik veel, ik let nooit echt op als het daarover gaat op msn en ik kijk geen gtstquote:
mam kijkt en ik zit op de bankquote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohja weet ik veel, ik let nooit echt op als het daarover gaat op msn en ik kijk geen gtst
Bazinga!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze is zo grappig, hopelijk vergeet je je trauma
Ik ga dalek lekker Holland SPort kijkenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
En ik moet over een uur nog naar buiten om te tennissen*ligt lekker lui op de bank*
Germmmmmquote:
Heb geen foto's op mijn FB staan waar ik op te zien ben.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik nog nietvoeg me s toe haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |