Nou ja, 50 is voor mij echt de maximale grensquote:Op maandag 21 maart 2011 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies
Er komt een leeftijd dat het niets meer uitmaakt
ik vind het ook super voor ze, en ik heb er geen commentaar op, maar toch, het is wel erg veelquote:Op maandag 21 maart 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n stel, maar ze zijn echt super blij met elkaar... Dus waarom niet? Ze zijn zelfs al bijna 13 jaar getrouwd...
Is geen typoquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zal die typo zo wel even corrigeren.
precies dat is het allerbelangrijkste...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n stel, maar ze zijn echt super blij met elkaar... Dus waarom niet? Ze zijn zelfs al bijna 13 jaar getrouwd...
Ja is het ook wel natuurlijk... Ze hebben ook een paar keer gehad dat ze dachten dat het haar vader wasquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind het ook super voor ze, en ik heb er geen commentaar op, maar toch, het is wel erg veel
FYPquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind het ook super voor ze, en ik heb er geen commentaar op, maar toch, het is wel erg veel
Vertel vertelquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahh, m'nheeft toch zo iets enorm prachtig machtig ongelooflijk liefs voor me gedaan vrijdag, totaal vergeten te vertellen
![]()
![]()
Vertel vertel! Of ik vind het verkeerd klinkenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahh, m'nheeft toch zo iets enorm prachtig machtig ongelooflijk liefs voor me gedaan vrijdag, totaal vergeten te vertellen
![]()
![]()
second thatquote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja is het ook wel natuurlijk... Ze hebben ook een paar keer gehad dat ze dachten dat het haar vader wasMaar zolang het een gezonde relatie is en zij blij zijn vind ik alles goed eigenlijk
Mijn leeftijd nietquote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn leeftijd is inderdaad een priemgetal.
Wat zegt ie?quote:
Mijnes ook. En mijn geboortedag, -maand en -jaar ook. En mijn pincode ookquote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes ook. En mijn geboortedag, -maand en -jaar ook. En mijn pincode ook
Ja, wie je daar een plezier mee doet ontgaat mij ook een beetjequote:Op maandag 21 maart 2011 20:07 schreef Crazy-M het volgende:
leeftijd is just a number, maar 62 jaar tussen kind en moeder ... gaat te ver
Mijne niet volgens mijquote:Op maandag 21 maart 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |