SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijzonder.
"Schat?"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Leuk om dat er uit te vissen. Soort van Kerstmis, "Oooh, nóg een cadeautje?"
Hoe zien die eruit ?quote:
Oh daar denken een heleboel mensen anders over. Ik noem een inktvis, vuist, telefoons.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:19 schreef Oostblokker het volgende:
enigste wat derin moet is een pik voor derest nikswhahah snap niet dat rare meisjes van alles mee doen
...omdat 'hashy the drug sniffing dog' niet meer tussen haar benen uit wilde komen?!quote:Op zondag 20 maart 2011 02:45 schreef bulbjes het volgende:
Wat ik me afvraag: waarom wordt je meteen gestript en intern onderzocht na verdenking van roekeloos rijgedrag en poging tot inbraak oid![]()
Kruisverhoorquote:Op zondag 20 maart 2011 02:45 schreef bulbjes het volgende:
Wat ik me afvraag: waarom wordt je meteen gestript en intern onderzocht na verdenking van roekeloos rijgedrag en poging tot inbraak oid![]()
"Twenty-seven-year-old Pennsylannia woman, Karin Mackaliunas, was arrested for suspected burglary and reckless driving. After a routine strip search, authorities discovered all of the items listed above stored in her vagina. Now thats a vagina! Why bother with a purse when you can carry everything you need between your legs?"
Er Kwam een keer iemand naar me toe met haar vinger op dat stukje in de break outquote:
Ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er Kwam een keer iemand naar me toe met haar vinger op dat stukje in de break out
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |