Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nou ja zegquote:
Nou dat geloof ik niet zo. Je bent een leuke jongen om te zienquote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben de vrouwen dan geen oog voor mij.
precies, jij begrijpt mijquote:Op maandag 21 maart 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van uitstraling nodig jaAls iemand dat niet heeft dan gaat het ook niet gebeuren
Ik las hem laatst, bahquote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Dingen die je niet in je vagina moet stoppen
Dan zijn al die vrouwen allemaal niet goed snik.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben de vrouwen dan geen oog voor mij.
MPGquote:
Boe!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ja zeg
[..]
Nou dat geloof ik niet zo. Je bent een leuke jongen om te zien
[..]
precies, jij begrijpt mij
En jij mijquote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ja zeg
[..]
[..]
precies, jij begrijpt mij
Okquote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ja ze had zeker geen zin om handbagage mee te nemenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Dingen die je niet in je vagina moet stoppen
Lolquote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn ouders noemen okselhaar okkelhaar (ja ik weet) Maar goed...
Handig om je koffie in warm te houden, blijft op temperatuurquote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja ze had zeker geen zin om handbagage mee te nemen
Ja, je moet niet raar staan te kijken bij de douane hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja ze had zeker geen zin om handbagage mee te nemen
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY HALLO DAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Net zoals jij, moet jij ook niet doenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet teveel twijfelen over je zelf...
Boe!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:52 schreef Panda72 het volgende:
'Zware aardbeving in Nederland' Hilversum - Het is een kwestie van tijd voordat Nederland getroffen wordt door een zware aardbeving. Vooral Limburg loopt kans op een beving van 7,0 op de schaal van Richter.
Dat beweren Nederlandse en Duitse geologen maandagavond in EenVandaag.
Een aardbeving met die kracht is ongekend in Nederland. Bij de bouw van gebouwen en wegen wordt hier geen rekening mee gehouden. Ook chemische fabrieken en kerncentrales zijn niet tegen een beving van 7,0 bestand.
De wetenschappers van de Vrije Universiteit en de Universiteit Aken ontdekten dat bevingen met die kracht honderden jaren geleden voorkwamen in en rond Limburg. Dat zou volgens hen dus weer kunnen gebeuren, het valt alleen niet te zeggen wanneer dat dan zou zijn.
De sterkste beving die ooit in Nederland is gemeten, was in Roermond in 1992. Die had een kracht van 5,8 op de schaal van Richter.
Wat een bangmakerij zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |