uiteraard, anders is het voor anderen wel heel makkelijk, dan zouden ze nog maar 1 naam hoeven kiezenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Omdat ie al genomineerd staat. Dus
quote:
Ze krijgt 2 stemmen, van Karim en Gerard. Wie zal haar verder nog nomineren dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:33 schreef Day het volgende:
Als het gemengd nomineren is, zit Jo zeker op de bank. Niet dat ze eruit gaat.
hahahahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef Vultarian het volgende:
[..]
uiteraard, anders is het voor anderen wel heel makkelijk, dan zouden ze nog maar 1 naam hoeven kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een hint, dat is zeker.quote:
Altijd 3quote:Op maandag 21 maart 2011 16:36 schreef Little_Lunatic het volgende:
Hoeveel komen er op de bank .... gewoon 3 of 4 dit keer ?
Dan worden ze idd uitgezonden in de daily en kan je ook gaan stemmenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef scooby-doo het volgende:
En nominaties waren toch altijd op dinsdagaaf??
Het komt steeds meer uit dat het een soap serie is en geen reallife progamma. Alles is gescript jammer maar begrijp het soms wel met sommige bewoners in het huis.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Gerard heeft het over nomineren, heeft een jongen en een meisje in zijn hoofd, maar is misschien niet verstandig ivm eieren.
Hoezo altijd 3? Als er nou 5 met 2 stemmen zitten, dan zitten er toch gewoon 5 op de bank?quote:
Wat dacht je van de dames. Aafke zeker, denk Monique ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze krijgt 2 stemmen, van Karim en Gerard. Wie zal haar verder nog nomineren dan?
Denk dat Stervio en Laura meer kans maken...
Preciesquote:
Gerard, Joanna, Servio als het er 3 zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef mYsca het volgende:
Nou wie durft een gokje te wagen wat de nominaties zijn
Bart, Phonske en Hummie....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef mYsca het volgende:
Nou wie durft een gokje te wagen wat de nominaties zijn
gemengdquote:Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef Day het volgende:
[..]
Wat dacht je van de dames. Aafke zeker, denk Monique ook.
Wacht even, is het gemengd nomineren, je mag het helemaal zelf weten (dus mag ook 2 mannen of 2 vrouwen), of is het gemengd nomineren, 1 man, 1 vrouw?
helemaal vrij, mag dus ook 2 mannen of 2 vrouwenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef Day het volgende:
[..]
Wacht even, is het gemengd nomineren, je mag het helemaal zelf weten (dus mag ook 2 mannen of 2 vrouwen), of is het gemengd nomineren, 1 man, 1 vrouw?
Iedereen mag je nomineren.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ja en gerard komt op zeker weer terug ..... van die andere twee is het mij om het even. Mogen ook alletwee wegquote:Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gerard, Joanna, Servio als het er 3 zijn.
Den Haagquote:Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef Chiara_StaR het volgende:
Waar woont Philip dan? Beetje rust in de tent zegt ie....
verslaafd??quote:Op maandag 21 maart 2011 16:41 schreef mazaru het volgende:
Ik heb geen idee wie wie gaat nomineren
Dat ellendige sociale leven slokt ook veel te veel tijd op die ik eigenlijk aan SST hoor te besteden.
te veel om op te noemenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:42 schreef ieniemieniee het volgende:
kom net terug van zonnebadenkan iemand me uitleggen waarom er trubble is in paradise?
Hmmmm, dan hoef ze er inderdaad niet op te zitten.quote:
Snakey?quote:
Dit vraag ik mij ook af.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:42 schreef Capt1caveman het volgende:
Waarom allemaal in de verkeerde COS door?
Omdat de mijne gesloten is.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:42 schreef Capt1caveman het volgende:
Waarom allemaal in de verkeerde COS door?
Maar deze is open en de ander is dichtquote:Op maandag 21 maart 2011 16:44 schreef Capt1caveman het volgende:
Dit is de tweede die werd geopend, en nog fout geopend ook......
Maakt toch niet uit?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:44 schreef Capt1caveman het volgende:
Niet meer te veranderen ckers?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:44 schreef Capt1caveman het volgende:
Nope, de goeie is gesloten, en deze foute gaat door nu......quote:
Dit #+TT is dezelfde als de vorige. De goede COS werd net gesloten door Snakey.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
Help me met invullen
Karim: Servio, Joanna
Gerard: Servio, Joanna
Flipje: Laura Servio
Maik: Aafke?, Servio
Mo: ?stervio?
Alex: Servio, ?
Servio: Alex, ?
Laura: Servio, Flipje
Aafke: Sharon, Servio
Joanna: Laura, Aafke?
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nope, de goeie is gesloten, en deze foute gaat door nu......
Nummering klopt niet meer, en TT slaat ook nergens meer op...
mensen hebben om onduidelijke redenen het idee dat flipje en jo een relatie hebben en daar is jo pissed over en wil niet meer met flipje omgaanquote:Op maandag 21 maart 2011 16:42 schreef ieniemieniee het volgende:
kom net terug van zonnebadenkan iemand me uitleggen waarom er trubble is in paradise?
Met jouw keuze van Joanna zou ze wel weer goed bezig zijn met beksteppen -> Lauquote:Op maandag 21 maart 2011 16:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
Help me met invullen
Mo: ?
Help me met invullen
Flipje: Laura Servio Gerard
Servio: Alex, Gerard
Joanna: Laura, Aafke? Gerard
Vergeet niet dat de nummering nu ook niet meer bijgehouden hoeft te wordenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef mootie het volgende:
Krijgen de Cossen na allemaal dezelfde Op nu ook allemaal dezelfde titel?
Dan hebben ze vette pech. Gooi Jo, Servio of Flip er maar uit.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef mazaru het volgende:
Ze hopen allemaal dat Gerard eruit wordt gestemd.
Lekker makkelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de nummering nu ook niet meer bijgehouden hoeft te worden
Help me met invullen
Mo: ?Jo: Servio
Laura: Servio, Flipjeaafke
Uiteraard vergeet ze heel per ongeluk dat ze samen met Herr Flipp Monique heeft aangevallen en afgebrand......quote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef delfse het volgende:
Je moet toch kotsen van die Jo. Ze weet genoeg na dat ze zaterdagnacht aangevallen werd?????????? Ze werd helemaal niet aangevallen Gerard trok alleen maar de boeien af omdat de RAT hem verraden had. Ze dook zelf inmekaar dacht dat ze geslagen werd dit zegt genoeg over haar leven gerard hefte zijn hand niet naar haar op.
Bij gesloten topics wordt toch niet meer naar om gekeken.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de nummering nu ook niet meer bijgehouden hoeft te worden
kun je nummer even aan passen ??????[COS#669]= [COS#670]quote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef mootie het volgende:
Krijgen de Cossen na allemaal dezelfde Op nu ook allemaal dezelfde titel?
Met haar vreselijk schelle stem...quote:Sharon is ook niet goed zeg ze tegen Jo waarom zou jij genomineerd worden
Gerard mag niet genomineerd worden, die staat al genomineerd.quote:
Laura gaat flipje standaard nomineren en ik denk dat stervio het erger heeft verpest dan aafkequote:
Ze heeft het er zelf naar gemaakt .... teasende muts dat ze isquote:Op maandag 21 maart 2011 16:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
mensen hebben om onduidelijke redenen het idee dat flipje en jo een relatie hebben en daar is jo pissed over en wil niet meer met flipje omgaan
Ik ben die Flip heel erg zat, met zijn schijnheilige hoofd.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan hebben ze vette pech. Gooi Jo, Servio of Flip er maar uit.
Gelijk ff originele TT verzinnen als je toch bezig bent....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
kun je nummer even aan passen ??????[COS#669]= [COS#670]
hahaha.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Als joanna genomineerd wordt gaat ze ook naakt douchen.
En maar volhouden dat ze niet als geil chickie wil overkomen.
duhquote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ze heeft het er zelf naar gemaakt .... teasende muts dat ze is
Afstand van Joanna houden.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Wat doet Phillip nou weer in die dames slaapkamer?
nee, die mag niet genoemd worden.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef mYsca het volgende:
Gerard krijgt iig 3 stemmen.
Aafke, Jo, Flip.
WAAR HET NOMINEREN GAAT BEGINNEN?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gelijk ff originele TT verzinnen als je toch bezig bent....
dat heeft ze idd wel gezegd, dan wordt het flip en aafke. Stervio krijgt toch wel stemmenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:47 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Laura gaat flipje standaard nomineren en ik denk dat stervio het erger heeft verpest dan aafke
waarom?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef mYsca het volgende:
Aafke, Jo, Flip.
Bedoelt denk ik ook dat Gerard servio en joanna gaat nomineren...quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die staat al automatisch genomineerd.
Je hebt niet opgelet.....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef mYsca het volgende:
Aafke, Jo, Flip.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef mYsca het volgende:
Aafke, Jo, Flip.
Tuurlijk Servio ook. voor Gerardquote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef mYsca het volgende:
Aafke, Jo, Flip.
Vergeet de stem van Sharon nietquote:Op maandag 21 maart 2011 16:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
Help me met invullen
Nee, want ze mogen niet op hem stemmen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef mYsca het volgende:
Aafke, Jo, Flip.
dat zou kunnen, dan heeft hij alleen 1 stem van de stem.... en de rest kan meer stemmen krijgen,quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef Spooky4u het volgende:
De nominaties:
Joanna, Servio en Alex
Gerard ontkomt omdat niets is wat het lijkt
Staat ie al genomineerd ?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, want ze mogen niet op hem stemmen.
Of.Stientje Sorbo weer wil haar zin hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
WAAR HET NOMINEREN GAAT BEGINNEN?
1 stem???quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat zou kunnen, dan heeft hij alleen 1 stem van de stem.... en de rest kan meer stemmen krijgen,
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of.Stientje Sorbo weer wil haar zin hebben
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of.Stientje Sorbo wil weer haar zin hebben
Ik geloof joannaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef suzi1 het volgende:
met wie zei sharon om te kunnen gaan buiten het huis?
kwam net binnenstappen toen
Dan moet ze iedereen, behalve Flip nomineren.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:51 schreef beequeen het volgende:
Jo gaat nomineren op hoe iedereen haar behandeld heeft.
Ik denk dat Alex/Maik niet op de bank komen, al zie ik het graag gebeuren dat ze naar huis gaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef Day het volgende:
ik denk dat er weer veel stemmen naar servio en alex/maik zullen gaan.
Servio, omdat de meeste hem echt niet meer moeten. Alex en maik omdat ze niet echt iets toevoegen in het huis. Genomineerden dan: Servio, Gerard, Alex/Maik. Naar huis: Alex/Maik.
Toch maar weer lapo laten openen?quote:
flip ook want die komt te dichtbijquote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Day het volgende:
[..]
Dan moet ze iedereen, behalve Flip nomineren.
Mijn TT was Gemengd nomineren, maar deze is ook goed.quote:
nee was geintje is een goeie TT van jou, kom net binnen vallen en zie miss pruillip weer op der nest liggen.....echt geef dat kind een sopdoekje dan lacht ze weer een beetjequote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe je die als volgende, deze is toch zo weer vol
Als je jeuk hebt moet je krabnquote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
oei... heb ik nu ook al last van schaamluis.
2quote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef mYsca het volgende:
Nu is de vraag hoeveel komen bij Gerard te zitten 2 of 1
Vervelend, hoewel ik van de cos e.a. niet goed begrijp wat de bedoeling is.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Toch maar weer lapo laten openen?
Anders hou je dit gezeur steeds....
dat zou een heerlijke reaktie geven in het huis jaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
Wie er ook naast Gerard genomineerd komen, ik hoop dat Gerard in elk geval met 96% van de stemmen weer terug het huis in mag donderdag. En dat hij dat percentage dan ook gewoon te horen krijgt en mag noemen
Daar ga ik niet overquote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Toch maar weer lapo laten openen?
Anders hou je dit gezeur steeds....
Dan is er nog 15% te verdelen voor de andere 2quote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
Wie er ook naast Gerard genomineerd komen, ik hoop dat Gerard in elk geval met 96% van de stemmen weer terug het huis in mag donderdag. En dat hij dat percentage dan ook gewoon te horen krijgt en mag noemen
Ik zou het wel zo gedaan hebben, dat lijkt me het meest logisch. Maar goed, de meeste bewoners weten niet eens wat dat is, logisch denken.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik denk dat Alex/Maik niet op de bank komen, al zie ik het graag gebeuren dat ze naar huis gaan.
juistquote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
Ik ben het zoooooooo met je eens. Geer is EINDBAAS.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
Maakt Sharon ook nog een kans?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het zoooooooo met je eens. Geer is EINDBAAS.![]()
![]()
![]()
zijn we voor dezelfde winnaar BQquote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het zoooooooo met je eens. Geer is EINDBAAS.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het zoooooooo met je eens.![]()
![]()
Geer is EINDBAAS.
![]()
![]()
![]()
Het is allebei kut, enerzijds lang wachten, anderzijds topichunters.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over
(En vooral met grote drukte is het heel irritant als de lapo niet door heeft dat het de lapo was en er dus niet vlot doorgepost kan worden in een nieuwe).
jaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Gaan ze nu net doen alsof ze niet eerder over de nominatie hebben nagedacht?
Ze doen niet zo aan logisch, ze doen aan 'die vind ik echt stom jonguh'!! Op een enkeling na.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zou het wel zo gedaan hebben, dat lijkt me het meest logisch. Maar goed, de meeste bewoners weten niet eens wat dat is, logisch denken.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef Capt1caveman het volgende:
Flipje gaat Mo nomineren..... Hij blijft dreigen ....
Nee hij gaat mo niet nomineren .... hij zei dat om laura's stem te ontlopenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef Capt1caveman het volgende:
Flipje gaat Mo nomineren..... Hij blijft dreigen ....
Nee, morgenavond pas in de dailyquote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef Chiara_StaR het volgende:
Worden de genomineerden zometeen bekend gemaakt?
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
Help me met invullen*update*
Karim: Servio, Joanna (eens met Gerard)
Gerard: Servio, Joanna (Lijkt me duidelijk?)
Flipje: Laura, Servio/Mo (misschien mo na het bedreigen)
Maik: Aafke (vorige keer ook genomineerd misschien nu anders na het boeien?), Servio
Mo: Flipje (of ze durft niet meer), ?
Servio: Alex, LAURA
Laura: Servio (verpest na het weekend), Flipje (ze zei dat ze hem standaard ging nomineren)
Aafke: Sharon?, Servio?
Joanna: Laura?, Aafke?
Sharon: Servio?, Aafke?
Laat in godsnaam Maik ook genomineerd worden, of Mo. Of allebeiquote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
Maik: Aafke (vorige keer ook genomineerd misschien nu anders na het boeien?), Servio
Laura: Servio (verpest na het weekend), Flipje (ze zei dat ze hem standaard ging nomineren)
Ik kreeg gezeur dat ik als lapo geopend had, dus open niet meer.....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over
(En vooral met grote drukte is het heel irritant als de lapo niet door heeft dat het de lapo was en er dus niet vlot doorgepost kan worden in een nieuwe).
Ik denk dat uiteindelijk Aafke, Servio en Mo staan genomineerd.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
Moet je het voor de camera nog altijd een vorm geven. (spreek: ik vind haar een trut vertalen naar "hele leuke meid, maar...blabla)quote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
Laura.. ik weet al wie.. nu nog argumenten bedenken...
Bedenk je dan niet eerst waarom en dan wie? Er wordt niet gespeeld maar gevoeld
nee, alleen de nominatiequote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Breda_1 het volgende:
Is dit nou een gemengde nominatieronde? (omdat Gerard al genomineerd is).
Heeft het hem ook nog geld gekost eigenlijk?
Bewijs dat ze niet eerlijk is. Ze durft niet eerlijk te zeggen wie ze met welke reden nomineert.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
Laura.. ik weet al wie.. nu nog argumenten bedenken...
ik denk dat een hoop bewoners gerard gaan nomineren na de RA(E)T opmerkingquote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik geloof hem niet....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Nee hij gaat mo niet nomineren .... hij zei dat om laura's stem te ontlopen
Goeie!quote:Laura.. ik weet al wie.. nu nog argumenten bedenken...
Ik denk niet dat Mo veel stemmen gaat krijgen nu het gemixt wordtquote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk Aafke, Servio en Mo staan genomineerd.
Ze stemt om niet op de bank te komen. Dus als ze goed lusitert en zich bij Flip en Mo aansluit komt ze er niet opquote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bewijs dat ze niet eerlijk is. Ze durft niet eerlijk te zeggen wie ze met welke reden nomineert.
Inderdaad,, dat denk ik ook. Een uitgesproken mening hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bewijs dat ze niet eerlijk is. Ze durft niet eerlijk te zeggen wie ze met welke reden nomineert.
We gaan het zien .... het zou me verbazen iig.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik geloof hem niet....
Hij nomineert Mo wel
Je vergeet Gerard, die al genomineerd is.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk Aafke, Servio en Mo staan genomineerd.
quote:SST_Guido SST Guido
Hoop dat mijn beste maatjes in het huis worden gespaard met de nominatie! Laura, Monique, Joanna, Gerard, Kareem, Alex en Servio! #sstnl
Dat is correct.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef Breda_1 het volgende:
Maar iedereen kan genomineerd worden dus? Zowel M als V?
Ze draaien de nominaties zo dat Jo weer niet genomineerd word, let maar opquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Zie liever Jo dan Servio.
Hhmmm dat rijmt.
hehe
Ze doet niet andersquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef Toverheks het volgende:
Stientje Sorbo heeft voor haar zelf gekozen en niet voor de groep
denk zowiezo servio na de K*nker opmerking waarmee hij laura aan het huilen kreegquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je vergeet Gerard, die al genomineerd is.
Ik hoop, Gerard, Servio en Jo
alleen niet op gerard die is al genomineerd door de stemquote:
echt naar meisje zal nooit mijn vriendin wordenquote:
daar ben ik ook bang voor ja, maar die vieze takketrol mag van mij zo snel mogelijk weg...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze draaien de nominaties zo dat Jo weer niet genomineerd word, let maar op
Ik dnek niet dat daar nog waarde aan wordt gehecht. Het gaat nu echt bij de meeste erom wie ze echt niet mogen en wie het handje boven het hand moet worden gehouden.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
denk zowiezo servio na de K*nker opmerking waarmee hij laura aan het huilen kreeg
Sharon, Mo en Aafke blijkbaar niet.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
daar ben ik ook bang voor ja, maar die vieze takketrol mag van mij zo snel mogelijk weg...
Oh ja, daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef Capt1caveman het volgende:
Ze draaien de nominaties zo dat Jo weer niet genomineerd word, let maar op
Die houdt zich altijd koest net voor de nomi'squote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Ik dnek niet dat daar nog waarde aan wordt gehecht. Het gaat nu echt bij de meeste erom wie ze echt niet mogen en wie het handje boven het hand moet worden gehouden.
Servio is zo koest geweest dat ze hem misschien al zijn vergeten
De mijne al helemaal niet ......quote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt naar meisje zal nooit mijn vriendin worden
Zekerquote:Op maandag 21 maart 2011 17:02 schreef danilel het volgende:
[..]
Die houdt zich altijd koest net voor de nomi's
Yep. Ware aardjes. Maar weer met fluwelen handschoentjes omkleden.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:02 schreef mootie het volgende:
En dan is iedereen zo weer gepikeerd omdat ze een nominatie te pakken hebben.
Die gaat niet, ze weten dat ik zo moet werken :pquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Die gaat niet, ze weten dat ik zo moet werken :p
100.0000.000...fakking% zekerquote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef freaky40 het volgende:
Zou er door de productie ook met de genomineerde gerommeld worden om het zo te keren in hun voordeel?
Stientje sorbo moet vaak op haar knietjes voor * de stem* bedoel je datquote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef freaky40 het volgende:
Zou er door de productie ook met de genomineerde gerommeld worden om het zo te keren in hun voordeel?
korte blok, tot 22:30 en Morgen om 7 uur weer beginnen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:04 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
![]()
suc6 met werken tot hoelaat moet je werken ?
quote:
maar je noemt toch niet 70% van de groep je beste maatje? dat het maatjes zijn ok maar beste maatjes zijn er toch wel minder lijkt mequote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon, Mo en Aafke blijkbaar niet.
De enige officiele manier om mensen weg te werken is de nominatie.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
daar ben ik ook bang voor ja, maar die vieze takketrol mag van mij zo snel mogelijk weg...
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
korte blok, tot 22:30 en Morgen om 7 uur weer beginnen.
Die kijkt niet verder dan haar eigen tieten naar voren staan.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:04 schreef danilel het volgende:
IK heb een paar rumoerige dagen gehad......(stientje sorbo)
kan iemand mij uberhaupt uitleggen wat die kudtsnol van een Joan bedoelt?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:04 schreef NenaLois het volgende:
Joanna probeert de anderen te beinvloeden door steeds te zeggen "ZE hebben emoties laten zien"...
Ik bedoel wié er genomineerd zijn, niet wie er uiteindelijk genomineerd zijn. Dat weten we inmiddels hoe dat gaat. Degene die gaat is het minst interessant voor de show, dus exit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |