denk zowiezo servio na de K*nker opmerking waarmee hij laura aan het huilen kreegquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je vergeet Gerard, die al genomineerd is.
Ik hoop, Gerard, Servio en Jo
alleen niet op gerard die is al genomineerd door de stemquote:
echt naar meisje zal nooit mijn vriendin wordenquote:
daar ben ik ook bang voor ja, maar die vieze takketrol mag van mij zo snel mogelijk weg...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze draaien de nominaties zo dat Jo weer niet genomineerd word, let maar op
Ik dnek niet dat daar nog waarde aan wordt gehecht. Het gaat nu echt bij de meeste erom wie ze echt niet mogen en wie het handje boven het hand moet worden gehouden.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
denk zowiezo servio na de K*nker opmerking waarmee hij laura aan het huilen kreeg
Sharon, Mo en Aafke blijkbaar niet.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
daar ben ik ook bang voor ja, maar die vieze takketrol mag van mij zo snel mogelijk weg...
Oh ja, daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef Capt1caveman het volgende:
Ze draaien de nominaties zo dat Jo weer niet genomineerd word, let maar op
Die houdt zich altijd koest net voor de nomi'squote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Ik dnek niet dat daar nog waarde aan wordt gehecht. Het gaat nu echt bij de meeste erom wie ze echt niet mogen en wie het handje boven het hand moet worden gehouden.
Servio is zo koest geweest dat ze hem misschien al zijn vergeten
De mijne al helemaal niet ......quote:Op maandag 21 maart 2011 17:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt naar meisje zal nooit mijn vriendin worden
Zekerquote:Op maandag 21 maart 2011 17:02 schreef danilel het volgende:
[..]
Die houdt zich altijd koest net voor de nomi's
Yep. Ware aardjes. Maar weer met fluwelen handschoentjes omkleden.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:02 schreef mootie het volgende:
En dan is iedereen zo weer gepikeerd omdat ze een nominatie te pakken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |