Ik geloof hem niet....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Nee hij gaat mo niet nomineren .... hij zei dat om laura's stem te ontlopen
Goeie!quote:Laura.. ik weet al wie.. nu nog argumenten bedenken...
Bedenk je dan niet eerst waarom en dan wie? Er wordt niet gespeeld maar gevoeld
Ik denk niet dat Mo veel stemmen gaat krijgen nu het gemixt wordtquote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk Aafke, Servio en Mo staan genomineerd.
Ze stemt om niet op de bank te komen. Dus als ze goed lusitert en zich bij Flip en Mo aansluit komt ze er niet opquote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bewijs dat ze niet eerlijk is. Ze durft niet eerlijk te zeggen wie ze met welke reden nomineert.
Inderdaad,, dat denk ik ook. Een uitgesproken mening hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bewijs dat ze niet eerlijk is. Ze durft niet eerlijk te zeggen wie ze met welke reden nomineert.
We gaan het zien .... het zou me verbazen iig.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik geloof hem niet....
Hij nomineert Mo wel
Je vergeet Gerard, die al genomineerd is.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:57 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk Aafke, Servio en Mo staan genomineerd.
quote:SST_Guido SST Guido
Hoop dat mijn beste maatjes in het huis worden gespaard met de nominatie! Laura, Monique, Joanna, Gerard, Kareem, Alex en Servio! #sstnl
Dat is correct.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef Breda_1 het volgende:
Maar iedereen kan genomineerd worden dus? Zowel M als V?
Ze draaien de nominaties zo dat Jo weer niet genomineerd word, let maar opquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Zie liever Jo dan Servio.
Hhmmm dat rijmt.
hehe
Ze doet niet andersquote:Op maandag 21 maart 2011 16:59 schreef Toverheks het volgende:
Stientje Sorbo heeft voor haar zelf gekozen en niet voor de groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |