Ze doen niet zo aan logisch, ze doen aan 'die vind ik echt stom jonguh'!! Op een enkeling na.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zou het wel zo gedaan hebben, dat lijkt me het meest logisch. Maar goed, de meeste bewoners weten niet eens wat dat is, logisch denken.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef Capt1caveman het volgende:
Flipje gaat Mo nomineren..... Hij blijft dreigen ....
Nee hij gaat mo niet nomineren .... hij zei dat om laura's stem te ontlopenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef Capt1caveman het volgende:
Flipje gaat Mo nomineren..... Hij blijft dreigen ....
Nee, morgenavond pas in de dailyquote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef Chiara_StaR het volgende:
Worden de genomineerden zometeen bekend gemaakt?
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
Help me met invullen*update*
Karim: Servio, Joanna (eens met Gerard)
Gerard: Servio, Joanna (Lijkt me duidelijk?)
Flipje: Laura, Servio/Mo (misschien mo na het bedreigen)
Maik: Aafke (vorige keer ook genomineerd misschien nu anders na het boeien?), Servio
Mo: Flipje (of ze durft niet meer), ?
Alex: Servio, ?
Servio: Alex, LAURA
Laura: Servio (verpest na het weekend), Flipje (ze zei dat ze hem standaard ging nomineren)
Aafke: Sharon?, Servio?
Joanna: Laura?, Aafke?
Sharon: Servio?, Aafke?
Laat in godsnaam Maik ook genomineerd worden, of Mo. Of allebeiquote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
Maik: Aafke (vorige keer ook genomineerd misschien nu anders na het boeien?), Servio
Servio: Alex, ?
Laura: Servio (verpest na het weekend), Flipje (ze zei dat ze hem standaard ging nomineren)
Ik kreeg gezeur dat ik als lapo geopend had, dus open niet meer.....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over
(En vooral met grote drukte is het heel irritant als de lapo niet door heeft dat het de lapo was en er dus niet vlot doorgepost kan worden in een nieuwe).
Ik denk dat uiteindelijk Aafke, Servio en Mo staan genomineerd.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
Moet je het voor de camera nog altijd een vorm geven. (spreek: ik vind haar een trut vertalen naar "hele leuke meid, maar...blabla)quote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
Laura.. ik weet al wie.. nu nog argumenten bedenken...
Bedenk je dan niet eerst waarom en dan wie? Er wordt niet gespeeld maar gevoeld
nee, alleen de nominatiequote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Breda_1 het volgende:
Is dit nou een gemengde nominatieronde? (omdat Gerard al genomineerd is).
Heeft het hem ook nog geld gekost eigenlijk?
Bewijs dat ze niet eerlijk is. Ze durft niet eerlijk te zeggen wie ze met welke reden nomineert.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:56 schreef Sjalalamantha het volgende:
Laura.. ik weet al wie.. nu nog argumenten bedenken...
Bedenk je dan niet eerst waarom en dan wie? Er wordt niet gespeeld maar gevoeld
ik denk dat een hoop bewoners gerard gaan nomineren na de RA(E)T opmerkingquote:Op maandag 21 maart 2011 16:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |