quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of.Stientje Sorbo weer wil haar zin hebben
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of.Stientje Sorbo wil weer haar zin hebben
Ik geloof joannaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef suzi1 het volgende:
met wie zei sharon om te kunnen gaan buiten het huis?
kwam net binnenstappen toen
Dan moet ze iedereen, behalve Flip nomineren.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:51 schreef beequeen het volgende:
Jo gaat nomineren op hoe iedereen haar behandeld heeft.
Ik denk dat Alex/Maik niet op de bank komen, al zie ik het graag gebeuren dat ze naar huis gaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef Day het volgende:
ik denk dat er weer veel stemmen naar servio en alex/maik zullen gaan.
Servio, omdat de meeste hem echt niet meer moeten. Alex en maik omdat ze niet echt iets toevoegen in het huis. Genomineerden dan: Servio, Gerard, Alex/Maik. Naar huis: Alex/Maik.
Toch maar weer lapo laten openen?quote:
flip ook want die komt te dichtbijquote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Day het volgende:
[..]
Dan moet ze iedereen, behalve Flip nomineren.
Mijn TT was Gemengd nomineren, maar deze is ook goed.quote:
nee was geintje is een goeie TT van jou, kom net binnen vallen en zie miss pruillip weer op der nest liggen.....echt geef dat kind een sopdoekje dan lacht ze weer een beetjequote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan doe je die als volgende, deze is toch zo weer vol
Als je jeuk hebt moet je krabnquote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
oei... heb ik nu ook al last van schaamluis.
2quote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef mYsca het volgende:
Nu is de vraag hoeveel komen bij Gerard te zitten 2 of 1
Vervelend, hoewel ik van de cos e.a. niet goed begrijp wat de bedoeling is.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Toch maar weer lapo laten openen?
Anders hou je dit gezeur steeds....
dat zou een heerlijke reaktie geven in het huis jaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
Wie er ook naast Gerard genomineerd komen, ik hoop dat Gerard in elk geval met 96% van de stemmen weer terug het huis in mag donderdag. En dat hij dat percentage dan ook gewoon te horen krijgt en mag noemen
Daar ga ik niet overquote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Toch maar weer lapo laten openen?
Anders hou je dit gezeur steeds....
Dan is er nog 15% te verdelen voor de andere 2quote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
Wie er ook naast Gerard genomineerd komen, ik hoop dat Gerard in elk geval met 96% van de stemmen weer terug het huis in mag donderdag. En dat hij dat percentage dan ook gewoon te horen krijgt en mag noemen
Ik zou het wel zo gedaan hebben, dat lijkt me het meest logisch. Maar goed, de meeste bewoners weten niet eens wat dat is, logisch denken.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik denk dat Alex/Maik niet op de bank komen, al zie ik het graag gebeuren dat ze naar huis gaan.
juistquote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
Ik ben het zoooooooo met je eens. Geer is EINDBAAS.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
Maakt Sharon ook nog een kans?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het zoooooooo met je eens. Geer is EINDBAAS.![]()
![]()
![]()
zijn we voor dezelfde winnaar BQquote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het zoooooooo met je eens. Geer is EINDBAAS.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben het zoooooooo met je eens.![]()
![]()
Geer is EINDBAAS.
![]()
![]()
![]()
Het is allebei kut, enerzijds lang wachten, anderzijds topichunters.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over
(En vooral met grote drukte is het heel irritant als de lapo niet door heeft dat het de lapo was en er dus niet vlot doorgepost kan worden in een nieuwe).
jaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Gaan ze nu net doen alsof ze niet eerder over de nominatie hebben nagedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |