dat heeft ze idd wel gezegd, dan wordt het flip en aafke. Stervio krijgt toch wel stemmenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:47 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Laura gaat flipje standaard nomineren en ik denk dat stervio het erger heeft verpest dan aafke
waarom?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef mYsca het volgende:
Gerard krijgt iig 3 stemmen.
Aafke, Jo, Flip.
Bedoelt denk ik ook dat Gerard servio en joanna gaat nomineren...quote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die staat al automatisch genomineerd.
Je hebt niet opgelet.....quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef mYsca het volgende:
Aafke, Jo, Flip.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef mYsca het volgende:
Aafke, Jo, Flip.
Tuurlijk Servio ook. voor Gerardquote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef mYsca het volgende:
Aafke, Jo, Flip.
Vergeet de stem van Sharon nietquote:Op maandag 21 maart 2011 16:44 schreef henkvandetillaart het volgende:
Help me met invullen
Karim: Servio, Joanna
Gerard: Servio, Joanna
Flipje: Laura Servio
Maik: Aafke?, Servio
Mo: ?
Alex: Servio, ?
Servio: Alex, ?
Laura: Servio, Flipje
Aafke: Sharon, Servio
Joanna: Laura, Aafke?
Nee, want ze mogen niet op hem stemmen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef mYsca het volgende:
Aafke, Jo, Flip.
dat zou kunnen, dan heeft hij alleen 1 stem van de stem.... en de rest kan meer stemmen krijgen,quote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef Spooky4u het volgende:
De nominaties:
Joanna, Servio en Alex
Gerard ontkomt omdat niets is wat het lijkt
Staat ie al genomineerd ?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, want ze mogen niet op hem stemmen.
Of.Stientje Sorbo weer wil haar zin hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:49 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
WAAR HET NOMINEREN GAAT BEGINNEN?
1 stem???quote:Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat zou kunnen, dan heeft hij alleen 1 stem van de stem.... en de rest kan meer stemmen krijgen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |