Tof, schiet al aardig op! En ik zie een bekertje staan...quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Water en vuur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer lekker opgeschoten gister
riep er iemand koffie?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, schiet al aardig op! En ik zie een bekertje staan...
quote:
nou ja koffie...senseo, maar je bent welkomquote:
Dat vind ik ook koffie, heb zelf ook zo'n apparaatquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
nou ja koffie...senseo, maar je bent welkom
Dank je, ik ben er ook erg blij meequote:Op maandag 14 november 2011 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
Wow, wat een mooie keuken.![]()
Ik had de foto nog niet eerder gezien.
Het mag wel, en het kan ook bijna niet anders in deze keuken. Als het anders had gekund dan had het ook zo verkocht moeten worden...quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:28 schreef Freddeh het volgende:
Mooie keuken![]()
Begonnen ze bij Ik En Anderen niet te jammeren dat die kookplaat niet langs dat randje mocht? Deden ze bij ons wel.
Ja, als ik meer werkblad had gehad, dan had ik inderdaad de kookplaat niet zo op de hoek gezetquote:Op maandag 14 november 2011 17:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het mag wel, en het kan ook bijna niet anders in deze keuken. Als het anders had gekund dan had het ook zo verkocht moeten worden...
(zo deden wij in Hengelo dat tenminste)
quote:Op maandag 14 november 2011 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, als ik meer werkblad had gehad, dan had ik inderdaad de kookplaat niet zo op de hoek gezet
Nu je hier toch bent, jij als ikea expert, ik heb voor dat kastje met de 2 glazen deurtjes 2 glasplaten gekregen ipv planken, maar hier zitten geen bevestigingspinnetjes/voetjes bijgeleverd. Hoe moet ik die platen in het kastje monteren?
Eh... Dat zijn zwevende planken!quote:Op maandag 14 november 2011 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, als ik meer werkblad had gehad, dan had ik inderdaad de kookplaat niet zo op de hoek gezet
Nu je hier toch bent, jij als ikea expert, ik heb voor dat kastje met de 2 glazen deurtjes 2 glasplaten gekregen ipv planken, maar hier zitten geen bevestigingspinnetjes/voetjes bijgeleverd. Hoe moet ik die platen in het kastje monteren?
Het glas zat alleen in folie, verder niks erbij. Bij de deurtjes zaten ze ook niet dacht ik, maar daar verwacht ik ze ook niet bij natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 17:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[..]
Eh... Dat zijn zwevende planken!
Nee, die horen gewoon in het kunststof verpakt te zijn. Aan de (meestal) korte zijden. Zo niet kun je via de site plankdragers nabestellen.
Wel vreemd...quote:Op maandag 14 november 2011 17:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het glas zat alleen in folie, verder niks erbij. Bij de deurtjes zaten ze ook niet dacht ik, maar daar verwacht ik ze ook niet bij natuurlijk.
Dan ga ik maar eens zoeken hoe ik dat na kan bestellen, dank je
now we're talkingquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Gisteravond al het afgetimmerde werk in de grondverf gezet, dan kan morgen de eerste ronde met de definitieve kleur erop
[ afbeelding ]
Dat kan ik nu al maken als ik wil, het overgrote deel van de inrichting is al gekocht/gekregenquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
now we're talking![]()
binnenkort het "hoe richt TM zijn nieuwe huis in" topic?
nog een paar weken geduld danquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je had al wat dingen geshowed ja
Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien
quote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
En toen lag er ook laminaat, incl. plinten, op de overloop
[ afbeelding ]
En de pomp voor het warme tapwater in de ketel stond vast, nu niet meer
productief dagje gehad vandaag.
Ik zou voor iets heel anders gaan, maar dat heeft ook met persoonlijke smaak te maken. Ik hou van kleur en van anders dan "normaal". Wij hebben wit, zwart en oranje tegels in de keuken. En wat drukte betreft, valt het heel erg mee. Jouw keuken is ook nadrukkelijker aanwezig in de woonkamer, dat hebben wij niet. Keuken is apart van de woonkamer.quote:Op maandag 28 november 2011 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Jep
En nu moet ik deze week eigenlijk tegels voor de keuken uitzoeken, maar weet niet zo goed wat ik moet. Een metro tegel lijkt me wel wat, maar dan ecru, net als de keuken? of zwart? past weer bij het blad.
Of heel iets anders?
help
ja he, best leuk speelgoedquote:
Tof speelgoedquote:Op donderdag 8 december 2011 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Geleend van m'n werkgever
want kopen is een dure bezigheid
Ik kan inderdaad binnenkort wel over, daar kijk ik wel naar uit nuquote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef MaJo het volgende:
Wow TM, ik zie dit allemaal nu voor het eerst (snap ook niet waarom) en dat ziet er echt goed uit
Je kan nu binnenkort wel over neem ik aan? En heb je echt alles zelf gedaan? Knap hoor
Je zou inderdaad zo mee kunnen doen aan Het Blok
Ik ga het topic in ieder geval in de gaten houden
Heb je al een idee wanneer je over gaat? En nog steeds geen samenwoonplannen?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad binnenkort wel over, daar kijk ik wel naar uit nu
En ik heb bijna alles zelf gedaan, met veel hulp natuurlijk. Alleen de trap en de kozijnen/deuren buitenom heb ik laten doen. Oh ja en het stucwerk ook.
Misschien begin ik volgende week zaterdag al te verhuizenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je al een idee wanneer je over gaat? En nog steeds geen samenwoonplannen?Het lijkt me wel handig zo'n vent die alles zelf kan
Wat dat betreft heb ik aan G. geen goeie
Als het dan wordt zoals op onderstaande foto: doen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Help, ik ga vandaag en morgen de plinten een kleurtje geven, maar moet ik voor de andere kleur dan boven kiezen?
wat zouden jullie doen?
zo zou het dan wel worden jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:30 schreef Reese het volgende:
[..]
Als het dan wordt zoals op onderstaande foto: doen!Mooie warme kleur bij de overwegend koelere kleuren (paars, grijs, en je lichte vloer)
[ afbeelding ]
Dat is de vraag hequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:47 schreef RanTheMan het volgende:
je gaat die plinten niet nog een kleurtje geven? Zo nee, tsja over smaak valt te twisten
Misschien een van de kleuren van het patroon in je behang?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik neig eerder naar lichter, richting grijs, zwart lijkt me toch te somber worden.
Een kleur terug laten komen lijkt mij ook het mooistequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:20 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik denk dat dezelfde kleur als die stopcontact (RAL 9010 waarschijnlijk)? ook mooi wordt. Maar ik hou niet van teveel kleuren in 1 plek, dus vandaar mijn voorkeur om een "bestaande" kleur opnieuw te gebruiken.
Dezelfde kleur als de kozijnen, net niet witquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En welke kleur is het geworden?
En vannacht er gewoon geslapen.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Beneden staan de meubels erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag het bed verhuizen
Yes zo'n eentje had ik vroeger ook. Europalletje, zwenkwieltjes en de bovenzijde voorzien van een glasplaatje. Real design, prachtig gewoon.quote:
Ik zal van de week nog een foto van de slaapkamer maken. Verder nog eisen?quote:Op zondag 1 januari 2012 11:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik ben stiekem best nieuwsgierig naar de rest van de inrichting van jou woning !
Heb je nog meer foto's die je met ons wilt delen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |