Als het dan wordt zoals op onderstaande foto: doen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Help, ik ga vandaag en morgen de plinten een kleurtje geven, maar moet ik voor de andere kleur dan boven kiezen?
wat zouden jullie doen?
zo zou het dan wel worden jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:30 schreef Reese het volgende:
[..]
Als het dan wordt zoals op onderstaande foto: doen!Mooie warme kleur bij de overwegend koelere kleuren (paars, grijs, en je lichte vloer)
[ afbeelding ]
Dat is de vraag hequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:47 schreef RanTheMan het volgende:
je gaat die plinten niet nog een kleurtje geven? Zo nee, tsja over smaak valt te twisten
Misschien een van de kleuren van het patroon in je behang?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik neig eerder naar lichter, richting grijs, zwart lijkt me toch te somber worden.
Een kleur terug laten komen lijkt mij ook het mooistequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:20 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik denk dat dezelfde kleur als die stopcontact (RAL 9010 waarschijnlijk)? ook mooi wordt. Maar ik hou niet van teveel kleuren in 1 plek, dus vandaar mijn voorkeur om een "bestaande" kleur opnieuw te gebruiken.
Dezelfde kleur als de kozijnen, net niet witquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En welke kleur is het geworden?
En vannacht er gewoon geslapen.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Beneden staan de meubels erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag het bed verhuizen
Yes zo'n eentje had ik vroeger ook. Europalletje, zwenkwieltjes en de bovenzijde voorzien van een glasplaatje. Real design, prachtig gewoon.quote:
Ik zal van de week nog een foto van de slaapkamer maken. Verder nog eisen?quote:Op zondag 1 januari 2012 11:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik ben stiekem best nieuwsgierig naar de rest van de inrichting van jou woning !
Heb je nog meer foto's die je met ons wilt delen ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |