Als het dan wordt zoals op onderstaande foto: doen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Help, ik ga vandaag en morgen de plinten een kleurtje geven, maar moet ik voor de andere kleur dan boven kiezen?
wat zouden jullie doen?
zo zou het dan wel worden jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:30 schreef Reese het volgende:
[..]
Als het dan wordt zoals op onderstaande foto: doen!Mooie warme kleur bij de overwegend koelere kleuren (paars, grijs, en je lichte vloer)
[ afbeelding ]
Dat is de vraag hequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:47 schreef RanTheMan het volgende:
je gaat die plinten niet nog een kleurtje geven? Zo nee, tsja over smaak valt te twisten
Misschien een van de kleuren van het patroon in je behang?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik neig eerder naar lichter, richting grijs, zwart lijkt me toch te somber worden.
Een kleur terug laten komen lijkt mij ook het mooistequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:20 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik denk dat dezelfde kleur als die stopcontact (RAL 9010 waarschijnlijk)? ook mooi wordt. Maar ik hou niet van teveel kleuren in 1 plek, dus vandaar mijn voorkeur om een "bestaande" kleur opnieuw te gebruiken.
Dezelfde kleur als de kozijnen, net niet witquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En welke kleur is het geworden?
En vannacht er gewoon geslapen.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Beneden staan de meubels erin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag het bed verhuizen
Yes zo'n eentje had ik vroeger ook. Europalletje, zwenkwieltjes en de bovenzijde voorzien van een glasplaatje. Real design, prachtig gewoon.quote:
Ik zal van de week nog een foto van de slaapkamer maken. Verder nog eisen?quote:Op zondag 1 januari 2012 11:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik ben stiekem best nieuwsgierig naar de rest van de inrichting van jou woning !
Heb je nog meer foto's die je met ons wilt delen ?
ook voor 23 euro?quote:
Vast nietquote:
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 2 januari 2012 12:16 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik vind het heel mooi geworden. Voel je je er al een beetje thuis?
Dank jequote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
mooi geworden Markie, heb je topic zo af en toe gevolgd maar prachtig gedaan.
zeker omdat het natuurlijk een huisje is met beperkte ruimte dus dat vraagt creativiteitquote:
Dank je.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:33 schreef Oddy het volgende:
Hoi TM,
Gefeliciteerd met je huis en je geweldige renovatie.
Ik ben momenteel bezig met de voorbereidingen van een nogal grondige verbouwing en ik heb ff een vraag over je trap (zag hem al eerder in dit topic langskomen maar je hebt via pm geantwoord)
Ik heb exact zo'n zelfde trap nodig als jij hebt geplaatst. Kun je me vertellen waar je die vandaan hebt, en is dit een maatwerktrap of een bouwpakket?
Top! dank je wel!quote:Dank je.
Ik heb hem bij De Vries trappen vandaan. Het is een standaard trap en ik heb hem laten plaatsen, dus dat is gewoon een bouwpakketje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |