Dat heb ik al geprobeerd, maar helaas toch net te klein!quote:Je kunt door je houding, jezelf groter maken
Haha, ik had dat gehoord ja, helaas heb ik om 12;40 intakegesprek xdquote:Zorgen dat je op een bed er naartoe gedragen word, na slapen ben je een paar centimeter groter. Zo kwamen ook een hoop ongewassen hippies onder de dienstplicht uit in de 70'
Goede rede om de hele dag in bed te liggen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef mellie26 het volgende:
[..]
Haha, ik had dat gehoord ja, helaas heb ik om 12;40 intakegesprek xd
Dan ben je nu te laat.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef mellie26 het volgende:
[..]
Haha, ik had dat gehoord ja, helaas heb ik om 12;40 intakegesprek xd
Bhahahahaha, TS denkt dat het alleen s'ochtends is!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Goede rede om de hele dag in bed te liggen.
Lagen watten in je sokken doen, net zolang je die ene centimeter hebtquote:
Dit dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:24 schreef RitseB het volgende:
Zorgen dat je op een bed er naartoe gedragen word, na slapen ben je een paar centimeter groter. Zo kwamen ook een hoop ongewassen hippies onder de dienstplicht uit in de 70'
Het werkt dan ook het beste als je 3 dagen plat ligt.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef mellie26 het volgende:
hahahaa,
die reacties zijn allemaal best grappig.
en alle dingetjes ben ik gelijk aan het uitproberen,
er is er alleen nog geen 1 gelukt.
Ja ik heb hierover nagedacht,maar vanuit deze school hebben ze dit kunnen regelen allemaal dat de minimum lengte 1.58 is geworden.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef Naamah het volgende:
Watten onder je voeten lijkt me het meest potentie hebben. En misschien een klein beetje smokkelen met een beetje op je tenen staan én medewerker overhalen om een klein tekort door de vingers zien.
Maar misschien ook zelf even goed bedenken of dit wel handig is voor je. Is dit een interne opleiding waar een baan aan vast zit? Of een losse opleiding? 1,58 is namelijk echt het minimum, veel maatschappijen hanteren 1,60 of zelfs 1,62 of 1,65.
Dat betekent dat je best wel beperkt bent als je een baan gaat zoeken of ooit van baan wil veranderen. Als je dat niet erg vindt, prima, maar ik hoop dat je daar wel over hebt nagedacht.
jep dat is 'tquote:Op maandag 21 maart 2011 15:47 schreef El_Borracho het volgende:
Domme vraag misschien, maar die 1m58, zou dat een vereiste zijn om dingen te kunnen wegleggen of nemen uit het bagagerek?
ik hoop het niet , want ik ga nog groeien. Verder zij deze lerares dat voorderest alles goed zat kwa uiterlijk en beschaafd Nederlands en dat 't met mij wel goedkomt. Maar ik baal toch wel van die ene cm!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:47 schreef Chicolate het volgende:
Blaarpleister op je hak doen? Desnoods 2 over elkaar. Die dingen zijn best dik ... maar ze kunnen je toch niet afkeuren vanwege 1 cm?
Je bent nu geen 26 dan..? Want groeien doe je niet meer in de lengte op je 26e.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef mellie26 het volgende:
[..]
ik hoop het niet , want ik ga nog groeien. Verder zij deze lerares dat voorderest alles goed zat kwa uiterlijk en beschaafd Nederlands en dat 't met mij wel goedkomt. Maar ik baal toch wel van die ene cm!
jaa klopt de maximum lengte is 1.95 , maar die haal ik bij lange niet! haha!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:50 schreef Naamah het volgende:
Oooh, dat je nog gaat groeien lijkt me eenMoet wel goedkomen!
El_Borracho is inderdaad om bij de bagagerekken te kunnen, maar ook bij alle veiligheidsdingen en bij alles in de pantry. Er is trouwens ook een maximumlengte.. als je te lang bent pas je niet meer relaxed in zo'n vliegtuig
ieeeeelk, maar toch 't is m'n droombaan. dusja ik ga er echt voor!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Wilde er toen ook eens voor gaan toen..
totdat ik dit bericht vlak voor het gesprek onder mijn neus kreeg.
http://www.depers.nl/binnenland/176884/Muizen-in-vliegtuigen.html
Gelijk afgezegd.
Is dat wat je bedoelt misschien bij de GGD?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:53 schreef Naamah het volgende:
Als je dat prettig vindt, zou je nog van die groeicurves op kunnen vragen van de schoolarts ofzo. Daar staat ook in welke lengte er bij je verwacht wordt. Mocht het nou problemen opleveren, kan je dat misschien nog proberen.
wat moet ze bereikt hebben in 1 uur als ze pas over 10 dagen moet meten?quote:
tegroot voor dienstplicht?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:24 schreef RitseB het volgende:
Zorgen dat je op een bed er naartoe gedragen word, na slapen ben je een paar centimeter groter. Zo kwamen ook een hoop ongewassen hippies onder de dienstplicht uit in de 70'
alsof je gaat meten met schoenen of sokken aanquote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
meerdere dikke sokken over elkaar heen dragen, bijvoorbeeld skisokken.
Oh, ik dacht vandaag om 12.40.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
wat moet ze bereikt hebben in 1 uur als ze pas over 10 dagen moet meten?
groeit je bips nog wel in de rondte?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:25 schreef bluejean het volgende:
Ik ben na mijn 16e niet meer gegroeid. Zou me er, als ik jou was, ook niet echt blind op staren.
Als je van dikke billen houdt moet ik je helaas teleurstellen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:28 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
groeit je bips nog wel in de rondte?
ik bedoel rondingen, geen platbipsquote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef bluejean het volgende:
[..]
Als je van dikke billen houdt moet ik je helaas teleurstellen.
Best een gare baan hoor. Net zoiets als treinconducteur.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:53 schreef mellie26 het volgende:
[..]
ieeeeelk, maar toch 't is m'n droombaan. dusja ik ga er echt voor!
Ja, of te breed, daar is iemand ook wel op geweigerd weet ik.. Heeft te maken dat ze dan geen uniform voor je hebben.quote:
de ggd heeft gezegd dat ik rond de 1.65 m wordt, dus hopen dat dit gaat lukken. Maar op dit moment zit ik ook nog met een heup die niet helemaal goedstaat, maar daar krijg ik binnenkort een operatie voor en dat is dan verholpen, en er is kans dat ik daar ook nog groter uitkom!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Naamah het volgende:
Ja, volgens mij wel. Weet niet precies hoe dat geregeld is, maar volgens mij komen schoolartsen via de GGD en houden die die groeicurve bij. Of dat gaat eerst via het consultatiebureau en daarna via schoolartsen ofzo, weet niet precies hoe dat werkt. Maar je zou eens na kunnen gaan of er zo'n curve van jou is ergens, misschien weten je ouders dat?
hahaa 5 cm hoeft ook niet, 1 cm is genoeg (aa')quote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef ralfie het volgende:
Veel meer dan 5 cm ga je niet meer groeien hoor. En staar je niet blind op een groeispurt, ik wacht er ook nog steeds op en ben nu 26 ...
Er is een Luchtvaartdienstverlening opleiding in Rotterdam die je wel degelijk opleid, zo krijg je alvast alle dingen te weten en hoe je alles moet reserveren en alle talen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
Als je net 16 bent kun je toch nog geen stewardess worden? Wat is dat voor opleiding? Word je niet opgelicht? Bij KLM moet je 21 zijn... en bij andere 18 volgens mij.
Waar maak je dan druk om. die CM groei je er wel bij toch zeg je dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:37 schreef mellie26 het volgende:
[..]
Er is een Luchtvaartdienstverlening opleiding in Rotterdam die je wel degelijk opleid, zo krijg je alvast alle dingen te weten en hoe je alles moet reserveren en alle talen.
Dit is opgeleid tot grondstewardess, daarna kan je vervolgopleiding doen voor de lucht in te gaan.
Maar ik wordt nu al gemeten , dit doen ze expres omdat je anders misschien de opleiding voor niks doet
wat is dat nou voor een onzinquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:04 schreef Phantomesse het volgende:
Meid, niet om je hoop weg te slaan maar als je 16 bent dan groei je niet meer hoor. Je stopt met groeien na je menstruatie namelijk.
Veel meer tips dan dat hier zijn gegeven kan ik niet bedenken. Wat ik je wel mee kan geven is om gewoon een goede attitude te hebben, beetje genuanceerd bijdehand en je niet uit het veld laten slaan of onzekerheid tonen door die ene cm.
Zeg bij het meten dat je er vanuit bent gegaan dat je 1.58 bent en dit best wel een shock voor je is.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:04 schreef Phantomesse het volgende:
Meid, niet om je hoop weg te slaan maar als je 16 bent dan groei je niet meer hoor. Je stopt met groeien na je menstruatie namelijk.
Klopt, na je menstruatie zitten je oestrogenen gem. op het hoogste niveau, deze spelen een belangrijke rol bij het sluiten van de groeischijven. Acuut stoppen met groeien doe je dus iig. niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hooguit 5 cm, meer is echt heel ongebruikelijk.
Groeischijven zijn toch te zien op een rontgenfoto? Dan zou TS dat dus mee kunnen nemen als bewijs dat ze nog wat langer zal worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:35 schreef Diabox het volgende:
[..]
Klopt, na je menstruatie zitten je oestrogenen gem. op het hoogste niveau, deze spelen een belangrijke rol bij het sluiten van de groeischijven. Acuut stoppen met groeien doe je dus iig. niet.
Omdat het handig is dat je bij de cabine bagage bak komt bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:10 schreef Justinn het volgende:
Waarom is er eigenlijk een minimale lengte om stewardess te zijn? Is het bewezen dat iemand kleiner dan 1,58 m het werk niet kan uitvoeren of een probleem is voor de veiligheid o.i.d.?
edit:
Als TS pas 16 is dan kan ze nog best wat groeien, het is sowieso geen hopeloze zaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |