Dat heb ik al geprobeerd, maar helaas toch net te klein!quote:Je kunt door je houding, jezelf groter maken
Haha, ik had dat gehoord ja, helaas heb ik om 12;40 intakegesprek xdquote:Zorgen dat je op een bed er naartoe gedragen word, na slapen ben je een paar centimeter groter. Zo kwamen ook een hoop ongewassen hippies onder de dienstplicht uit in de 70'
Goede rede om de hele dag in bed te liggen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef mellie26 het volgende:
[..]
Haha, ik had dat gehoord ja, helaas heb ik om 12;40 intakegesprek xd
Dan ben je nu te laat.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef mellie26 het volgende:
[..]
Haha, ik had dat gehoord ja, helaas heb ik om 12;40 intakegesprek xd
Bhahahahaha, TS denkt dat het alleen s'ochtends is!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Goede rede om de hele dag in bed te liggen.
Lagen watten in je sokken doen, net zolang je die ene centimeter hebtquote:
Dit dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:24 schreef RitseB het volgende:
Zorgen dat je op een bed er naartoe gedragen word, na slapen ben je een paar centimeter groter. Zo kwamen ook een hoop ongewassen hippies onder de dienstplicht uit in de 70'
Het werkt dan ook het beste als je 3 dagen plat ligt.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef mellie26 het volgende:
hahahaa,
die reacties zijn allemaal best grappig.
en alle dingetjes ben ik gelijk aan het uitproberen,
er is er alleen nog geen 1 gelukt.
Ja ik heb hierover nagedacht,maar vanuit deze school hebben ze dit kunnen regelen allemaal dat de minimum lengte 1.58 is geworden.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef Naamah het volgende:
Watten onder je voeten lijkt me het meest potentie hebben. En misschien een klein beetje smokkelen met een beetje op je tenen staan én medewerker overhalen om een klein tekort door de vingers zien.
Maar misschien ook zelf even goed bedenken of dit wel handig is voor je. Is dit een interne opleiding waar een baan aan vast zit? Of een losse opleiding? 1,58 is namelijk echt het minimum, veel maatschappijen hanteren 1,60 of zelfs 1,62 of 1,65.
Dat betekent dat je best wel beperkt bent als je een baan gaat zoeken of ooit van baan wil veranderen. Als je dat niet erg vindt, prima, maar ik hoop dat je daar wel over hebt nagedacht.
jep dat is 'tquote:Op maandag 21 maart 2011 15:47 schreef El_Borracho het volgende:
Domme vraag misschien, maar die 1m58, zou dat een vereiste zijn om dingen te kunnen wegleggen of nemen uit het bagagerek?
ik hoop het niet , want ik ga nog groeien. Verder zij deze lerares dat voorderest alles goed zat kwa uiterlijk en beschaafd Nederlands en dat 't met mij wel goedkomt. Maar ik baal toch wel van die ene cm!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:47 schreef Chicolate het volgende:
Blaarpleister op je hak doen? Desnoods 2 over elkaar. Die dingen zijn best dik ... maar ze kunnen je toch niet afkeuren vanwege 1 cm?
Je bent nu geen 26 dan..? Want groeien doe je niet meer in de lengte op je 26e.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef mellie26 het volgende:
[..]
ik hoop het niet , want ik ga nog groeien. Verder zij deze lerares dat voorderest alles goed zat kwa uiterlijk en beschaafd Nederlands en dat 't met mij wel goedkomt. Maar ik baal toch wel van die ene cm!
jaa klopt de maximum lengte is 1.95 , maar die haal ik bij lange niet! haha!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:50 schreef Naamah het volgende:
Oooh, dat je nog gaat groeien lijkt me eenMoet wel goedkomen!
El_Borracho is inderdaad om bij de bagagerekken te kunnen, maar ook bij alle veiligheidsdingen en bij alles in de pantry. Er is trouwens ook een maximumlengte.. als je te lang bent pas je niet meer relaxed in zo'n vliegtuig
ieeeeelk, maar toch 't is m'n droombaan. dusja ik ga er echt voor!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Wilde er toen ook eens voor gaan toen..
totdat ik dit bericht vlak voor het gesprek onder mijn neus kreeg.
http://www.depers.nl/binnenland/176884/Muizen-in-vliegtuigen.html
Gelijk afgezegd.
Is dat wat je bedoelt misschien bij de GGD?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:53 schreef Naamah het volgende:
Als je dat prettig vindt, zou je nog van die groeicurves op kunnen vragen van de schoolarts ofzo. Daar staat ook in welke lengte er bij je verwacht wordt. Mocht het nou problemen opleveren, kan je dat misschien nog proberen.
wat moet ze bereikt hebben in 1 uur als ze pas over 10 dagen moet meten?quote:
tegroot voor dienstplicht?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:24 schreef RitseB het volgende:
Zorgen dat je op een bed er naartoe gedragen word, na slapen ben je een paar centimeter groter. Zo kwamen ook een hoop ongewassen hippies onder de dienstplicht uit in de 70'
alsof je gaat meten met schoenen of sokken aanquote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
meerdere dikke sokken over elkaar heen dragen, bijvoorbeeld skisokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |