wat moet ze bereikt hebben in 1 uur als ze pas over 10 dagen moet meten?quote:
tegroot voor dienstplicht?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:24 schreef RitseB het volgende:
Zorgen dat je op een bed er naartoe gedragen word, na slapen ben je een paar centimeter groter. Zo kwamen ook een hoop ongewassen hippies onder de dienstplicht uit in de 70'
alsof je gaat meten met schoenen of sokken aanquote:Op maandag 21 maart 2011 16:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
meerdere dikke sokken over elkaar heen dragen, bijvoorbeeld skisokken.
Oh, ik dacht vandaag om 12.40.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:46 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
wat moet ze bereikt hebben in 1 uur als ze pas over 10 dagen moet meten?
groeit je bips nog wel in de rondte?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:25 schreef bluejean het volgende:
Ik ben na mijn 16e niet meer gegroeid. Zou me er, als ik jou was, ook niet echt blind op staren.
Als je van dikke billen houdt moet ik je helaas teleurstellen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:28 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
groeit je bips nog wel in de rondte?
ik bedoel rondingen, geen platbipsquote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef bluejean het volgende:
[..]
Als je van dikke billen houdt moet ik je helaas teleurstellen.
Best een gare baan hoor. Net zoiets als treinconducteur.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:53 schreef mellie26 het volgende:
[..]
ieeeeelk, maar toch 't is m'n droombaan. dusja ik ga er echt voor!
Ja, of te breed, daar is iemand ook wel op geweigerd weet ik.. Heeft te maken dat ze dan geen uniform voor je hebben.quote:
de ggd heeft gezegd dat ik rond de 1.65 m wordt, dus hopen dat dit gaat lukken. Maar op dit moment zit ik ook nog met een heup die niet helemaal goedstaat, maar daar krijg ik binnenkort een operatie voor en dat is dan verholpen, en er is kans dat ik daar ook nog groter uitkom!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef Naamah het volgende:
Ja, volgens mij wel. Weet niet precies hoe dat geregeld is, maar volgens mij komen schoolartsen via de GGD en houden die die groeicurve bij. Of dat gaat eerst via het consultatiebureau en daarna via schoolartsen ofzo, weet niet precies hoe dat werkt. Maar je zou eens na kunnen gaan of er zo'n curve van jou is ergens, misschien weten je ouders dat?
hahaa 5 cm hoeft ook niet, 1 cm is genoeg (aa')quote:Op maandag 21 maart 2011 16:10 schreef ralfie het volgende:
Veel meer dan 5 cm ga je niet meer groeien hoor. En staar je niet blind op een groeispurt, ik wacht er ook nog steeds op en ben nu 26 ...
Er is een Luchtvaartdienstverlening opleiding in Rotterdam die je wel degelijk opleid, zo krijg je alvast alle dingen te weten en hoe je alles moet reserveren en alle talen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
Als je net 16 bent kun je toch nog geen stewardess worden? Wat is dat voor opleiding? Word je niet opgelicht? Bij KLM moet je 21 zijn... en bij andere 18 volgens mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |