je kan bij mij komen kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:41 schreef Allegretto het volgende:
OHHH IK HEB JERSEY SHORE NOG NIET GEKEKEN!!!
Linkje?
http://alturl.com/4vcqmquote:Op zondag 20 maart 2011 23:41 schreef Allegretto het volgende:
OHHH IK HEB JERSEY SHORE NOG NIET GEKEKEN!!!
Linkje?
Waarom per se in bed?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je kan bij mij komen kijkenin bed
Dat klopt i guess..quote:Op zondag 20 maart 2011 23:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
We maken allemaal fouten als we jong zijn.
Kun je lekker relaxed liggen ipv zitten?quote:
Tja, het lijkt me wel riskant in verband met eventuele seksuele spanningen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je lekker relaxed liggen ipv zitten?
Ik nietquote:
mensen die zich niet kunnen inhoudenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, het lijkt me wel riskant in verband met eventuele seksuele spanningen.
http://www.megavideo.com/?v=AYDFVRVQquote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Allegretto het volgende:
Heel leuk deze small talk, maar iemand geef me die fucking link.
Ik zit mobiel vriend, het ligt buiten mijn macht.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Allegretto het volgende:
Heel leuk deze small talk, maar iemand geef me die fucking link.
Dankje schatje. Nu mag je in mijn bed komen liggenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.megavideo.com/?v=AYDFVRVQ
mensen die in de kroeg staan te fokkenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zit mobiel vriend, het ligt buiten mijn macht.
Dit bericht krijg ik als ik Windows Live profiel van dat meisje dat in de bajes zit probeer te bekijken.quote:Sorry, we are unable to complete your task at this time. The Windows Live Profile service is experiencing difficulties. Please try your task again later.
Mensen die nooit naar de kroeg gaan en alleen maar FOK!kenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mensen die in de kroeg staan te fokken
lol, jij durft niet eens naar de kroeg te gaan :Squote:Op zondag 20 maart 2011 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mensen die in de kroeg staan te fokken
Mensen die op fok gaan ijsberen of ze SMSjes naar hun boi moeten sturenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:56 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Mensen die nooit naar de kroeg gaan en alleen maar FOK!ken.
Wat is er mis met liefdesadvies vragen aan mijn FOK! vrinden?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die op fok gaan ijsberen of ze SMSjes naar hun boi moeten sturen
Het valt teveel in de categorie "MouzurX, Japsnars, Madridista".quote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Wat is er mis met liefdesadvies vragen aan mijn FOK! vrinden?
Je weet zelf ook dat ik mensenschuw ben. Beetje een rotstreek van je om daar hier grappen over te maken.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, jij durft niet eens naar de kroeg te gaan :S
WOW OH SH-quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die op fok gaan ijsberen of ze SMSjes naar hun boi moeten sturen
Wanneer smsen zij iemand dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het valt teveel in de categorie "MouzurX, Japsnars, Madridista".
Naar Jamba, als ze een nieuwe ringtone nodig hebben?quote:
Ik word superhitsig van Aziatische boys met een sociale stoornisquote:Op maandag 21 maart 2011 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat ik mensenschuw ben. Beetje een rotstreek van je om daar hier grappen over te maken.
Wtfquote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naar Jamba, als ze een nieuwe ringtone nodig hebben?
O_oquote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik word superhitsig van Aziatische boys met een sociale stoornis.
Mijn struggles vallen daar niet onder, assholequote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naar Jamba, als ze een nieuwe ringtone nodig hebben?
Jonge wat nou, dat jullie problemen met 'm hadden. Ik kan 't gewoon goed met hem vindenquote:
Wat ik bedoelde, mijn waarde Allegruto, dat zij (met name Madridista) om liefdesadvies komen hengelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:05 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Mijn struggles vallen daar niet onder, asshole.
Madridista is gewoon een troll, kan niet andersquote:Op maandag 21 maart 2011 00:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde, mijn waarde Allegruto, dat zij (met name Madridista) om liefdesadvies komen hengelen.
Aan wie moet ik het anders vragenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde, mijn waarde Allegruto, dat zij (met name Madridista) om liefdesadvies komen hengelen.
Jonge wat maakt mij het nou uit, ik zocht alleen iets om je op terug te pakken nav je sneer naar mij toequote:Op maandag 21 maart 2011 00:08 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Aan wie moet ik het anders vragen? Mijn vriendinnen gaan als hyena's op jongens af en dat werkt niet bij mijn crush
.
Wat was je daarvoor dan?quote:
Nee hoor, je bent gewoon iemand die gisteren tien verschillende soorten drank heeft gehad.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:13 schreef Chriz2k het volgende:
LoL, ik heb gisteren tien verschillende soorten drank gehad.
Nu ben ik eindelijk een man.
Aan jouw pussy?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:17 schreef Crack_ het volgende:
Daar zou jij kapot aan gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan/
Neequote:
quote:
Ik raak er enorm opgewonden van. Hoe onschuldiger het meisje, hoe geiler.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:24 schreef BobbyB het volgende:
ik vind het gewoon walgelijk om zoiets tegen crack te zeggen.
Oh ik ben onschuldig is goedquote:Op maandag 21 maart 2011 00:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik raak er enorm opgewonden van. Hoe onschuldiger het meisje, hoe geiler.
Oh.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik raak er enorm opgewonden van. Hoe onschuldiger het meisje, hoe geiler.
wat is dat?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
We waren er al over uit dat jij zeer naughty bent.
Nee, dat je seksueel open minded bentquote:Op maandag 21 maart 2011 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat je wel eens stiekem een snoepje uit de snoeppot pakt enzo?
? :Squote:Op maandag 21 maart 2011 00:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, dat je seksueel open minded bent.
Niet?quote:
Godver, schaapjequote:Op maandag 21 maart 2011 00:44 schreef Dqod het volgende:
Welterusten Bobbyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
[..]
Niet?
Wol van blije scharrelschaapjesquote:
Vanwaar deze uiting van liefde?quote:
hmmm, vertel meer spannende dingenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een keukenrolhouder voor mn verjaardag gevraagd![]()
die bestaan nietquote:
Vrijdag ga ik uit eten met mn vriendinnen en daar waren we vorige maand ook en toen was er zo'n turk die ons ging versierenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vanwaar deze uiting van liefde?
[..]
hmmm, vertel meer spannende dingen
Jawel, we hebben ze hier naast u_uquote:Op maandag 21 maart 2011 00:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die bestaan niet
[..]
Vrijdag ga ik uit eten met mn vriendinnen en daar waren we vorige maand ook en toen was er zo'n turk die ons ging versieren. En toen kregen we tegoed bonnen voor nog keer eten, dus dat gaan we vrijdag doen. Onbeperkt eten en drinken ohgoddd
MOET JE MAAR KOME KIJKUHHHHquote:
Vind jij Turkse mannen aantrekkelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 00:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die bestaan niet
[..]
Vrijdag ga ik uit eten met mn vriendinnen en daar waren we vorige maand ook en toen was er zo'n turk die ons ging versieren. En toen kregen we tegoed bonnen voor nog keer eten, dus dat gaan we vrijdag doen. Onbeperkt eten en drinken ohgoddd
neequote:Op maandag 21 maart 2011 00:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vind jij Turkse mannen aantrekkelijk?
Wel in de buurt jaquote:
Nu heb ik zin om te dansenquote:
Wil ie wel wat voor terug natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 00:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die bestaan niet
[..]
Splutje! Waar zit jee?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wil ie wel wat voor terug natuurlijk
T kan wel.. Sommige zijn wel tam genoeg jaquote:
Ik flikkerde gisteren van een podium af tijdens het dansen, nu weet ik hoe al die sletjes zich voelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:07 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om te dansen. Gisteren kwam ook weer mr. boombastic en no diggity voorbij. Mijn ultieme nummers
.
Geeft niksquote:Op maandag 21 maart 2011 01:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Down under in het regenachtige Australië
Zo vet joh, autootje gekocht in Sydney en nu met 3 vrienden beetje toeren en elke avond flinke party. Wat wil een mens nog meer. Hoe is het in Den Haag?quote:
Ahhh, klinkt lekkerrrquote:Op maandag 21 maart 2011 01:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zo vet joh, autootje gekocht in Sydney en nu met 3 vrienden beetje toeren en elke avond flinke party. Wat wil een mens nog meer. Hoe is het in Den Haag?
Waarom zou mij dat niet zoveel doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, klinkt lekkerrr!
Ja ehh, hier is het nog steeds gewoon haags? Wel heel lekker weer. En der was iemand neergestoken op hs maar dat doet jou volgens mij niet zo veel
.
Oh ik dacht dat jij dat wel "normaal" vond ofzo, mn excusesquote:Op maandag 21 maart 2011 01:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waarom zou mij dat niet zoveel doen?Het is misschien niet zo verrassend, HS is wel een beetje een ghetto, vooral 's nachts
Mooi zo! Nog een van mijn stamkroegen bezocht?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij dat wel "normaal" vond ofzo, mn excuses.
Verder is hier echt niksss verandert :/ behalve dat ik nu wel een beetje wen aan den haag
Was de danzig ook een stramkroeg van je? Dan ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 01:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Mooi zo! Nog een van mijn stamkroegen bezocht?
Ja danzig, heerlijke tent joh!quote:Op maandag 21 maart 2011 01:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was de danzig ook een stramkroeg van je? Dan ja!
En weet je nog die blonde vriendin van mij met die irritante vriend die om de vijf minuten terug kwam!? Die komt hier miss ook wonen
Zegt me niks, waar/wat is dat?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:53 schreef Crack_ het volgende:
Oh en ben je ooit bij die shit van intac geweest? Op vrijdag avond
Huh, zij komt híér naar toe hequote:Op maandag 21 maart 2011 01:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja danzig, heerlijke tent joh!
Haha mooi balen, is ze daar zelf wel blij mee of wat?
Intac zelf is een studentenvereninging maar op vrijdag kan iedereen gewoon daarnaar toe en is het meer uitgaan.. zit bij hs?quote:
Oh ik dacht die gozerquote:Op maandag 21 maart 2011 01:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, zij komt híér naar toe he.
Maar zij vindt die gast zelf helemaal niet zooo.. dus kweet niet eigenlijk. We zullen zien.
Misschien dat ze toch naar utrecht ging.. want ze wil sph doen ofzo? Maar die opleiding zit overrralll.. en der vader moet der wel financieren en daar had ie eigenlijk niet zo veel zin in als het ook gewoon in eindhoven kon
Ahh, geniet er vanquote:Op maandag 21 maart 2011 02:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Oh ik dacht die gozerMaar ik ga even op het strand chillen, zonnetje schijnt weereens! Direct 30 graden ook weer, heerlijk
Ik denk dat alleen jij dat kan vertellenquote:Op maandag 21 maart 2011 02:13 schreef Chriz2k het volgende:
Harde hallucinaties als ik mijn ogen sluit, wat gebeurt er
Zeer gedetailleerde beelden van mensen die ik nog nooit heb gezienquote:Op maandag 21 maart 2011 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen jij dat kan vertellen
kun je der ook gesprekken mee voeren?quote:Op maandag 21 maart 2011 02:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zeer gedetailleerde beelden van mensen die ik nog nooit heb gezien.
Nee, dat zou een beetje raar zijn, nietwaar?quote:Op maandag 21 maart 2011 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je der ook gesprekken mee voeren?
Daarom jaquote:Op maandag 21 maart 2011 02:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, dat zou een beetje raar zijn, nietwaar?
Als ik tegen niet-levende dingen begin te praten mag je me in een dwangbuis zetten en als speeltje gebruiken.quote:
Je gaat 't wel halen?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben de koelheid zelve.
Die Kut Mac Heeft Kuren. Zo Maar Ff Opnieuw Opstarten.quote:
Ik heb geen ideequote:
Hebben ze bij jou niet van die oude tentamens?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb wel geleerd maar ik kan dat nooit zeggen over mezelf
Neequote:Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou niet van die oude tentamens?
Ohquote:Op maandag 21 maart 2011 09:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Ze maken wel oefententamens maar die bestaan uit 6 vragen en het echte tentamen uit 40?
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die Kut Mac Heeft Kuren. Zo Maar Ff Opnieuw Opstarten.
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit arrest. http://nl.wikipedia.org/wiki/Arrest_Slagkwikpijpjes
Een luitenant neemt onderdelen van een granaat per ongeluk mee, bergt ze op, verhuist, laat het huis opruimen maar die dingen blijven liggen, komen in de keuken terecht, nieuwe bewoner gebruikt de onderdelen als raampin, verhuist ook, huis wordt gerepareerd, werklui halen de onerdelen uit het raam en BOEM.
En dan willen ze die luitenant vervolgen.
Donald Duck zou het niet kunnen verzinnen.
Ja echt super hoor, die Maccies. Loopt ook nooit vast en zo.quote:
niks mis met Macquote:Op maandag 21 maart 2011 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja echt super hoor, die Maccies. Loopt ook nooit vast en zo.
wat let jeżquote:
quote:
nederland is gemd. 15cm.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:38 schreef Otis2.0 het volgende:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
je klinkt teleurgesteldquote:Op maandag 21 maart 2011 10:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die cijfers dus totaal niet boeiend.
Ik bedoel dat het me gewoon niet kan schelen of het nou 10 of 15 is bij iemand :pquote:
Bij jou gaat het om het innerlijk zeker?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het me gewoon niet kan schelen of het nou 10 of 15 is bij iemand :p
als hij maar weet hoe je em moet gebruikenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het me gewoon niet kan schelen of het nou 10 of 15 is bij iemand :p
wat is dat voor UIquote:Op maandag 21 maart 2011 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij jou gaat het om het innerlijk zeker?
Er is meer dan een piemel jaquote:Op maandag 21 maart 2011 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij jou gaat het om het innerlijk zeker?
waar hou je zowaar nog meer vanquote:
quote:
Ik ben die meisjes als UI een beetje zat.quote:
Een kikkerr wat mooi bobbyyyy een kikkerrr..quote:Op maandag 21 maart 2011 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ik ben die meisjes als UI een beetje zat.Dit is een Fringe glyph. Staat voor de "R"
Haha jij hebt een kleine.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:49 schreef wise het volgende:
[..]
als hij maar weet hoe je em moet gebruiken
10cm en veel houden van fastfood en magnatronmaaltijdenżquote:Op maandag 21 maart 2011 10:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja 17 cm en koken is nou net niet wat ik zoek
17cmquote:
ik zie een vagina erinquote:Op maandag 21 maart 2011 10:58 schreef BobbyB het volgende:
Ik wilde eerst deze doen, maar dat zie je toch niet.
[ afbeelding ]
Ik hou wel van de mac en pizza's hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 10:58 schreef wise het volgende:
[..]
10cm en veel houden van fastfood en magnatronmaaltijdenż
Dan moet je bij C_n zijn
Dat is niet echt hoor bobjequote:Op maandag 21 maart 2011 10:58 schreef BobbyB het volgende:
Ik wilde eerst deze doen, maar dat zie je toch niet.
[ afbeelding ]
lucky c_Nquote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hou wel van de mac en pizza's hoor
Rare vriendinnetjes heb jij gehad.quote:
Succesquote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Ok even de baas uithangen op een tentamen nu. Ajuu.
Oh.quote:
quote:
MSN/e-mail/ping/06?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef Crack_ het volgende:
Der zitten nog meisjes bij mij in de klas die nog nooit een vriendje hebben gehad. Snap niet waarom tho, want ze zijn lief
Wat?quote:
Niemand pakt mn vriendinnen afquote:
Mja is vaker zo, als ze een relatie krijgen zijn vrienden/vriendinnen ineens minder belangrijk. Bij meisjes wel meer dan bij jongens volgens mij.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niemand pakt mn vriendinnen af.
Nee das niet zo maar ik vind het wel kut dat bijna al mn vriendinnen een vriendje hebben. Niet adt ik ze het niet gun ofzo maar ze willen altijd alles samen doen en bijna nooit meer met mij alleen. Snap ik echt niet maar okeeee.
Ja dat ze minder tijd hebben voor mij snap ik wel maar ik vind dit gewoon overdreven. Met een jongen derbij is toch heel anders dan gewoon gezellig met een vriendinquote:Op maandag 21 maart 2011 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja is vaker zo, als ze een relatie krijgen zijn vrienden/vriendinnen ineens minder belangrijk. Bij meisjes wel meer dan bij jongens volgens mij.
Sommige kunnen niet combineren. Naja mijn vriendin ging ook altijd wel voor, maar ik verwaarloosde mijn vrienden niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat ze minder tijd hebben voor mij snap ik wel maar ik vind dit gewoon overdreven. Met een jongen derbij is toch heel anders dan gewoon gezellig met een vriendin.
Mja, als je hun vraagt van "wie is belangrijker voor je, je vriendje of je vriendinnen?" dan zeggen ze meteen zonder na te denken "MN VRIENDJE!". Hoe kunnen ze dat nou zeggen
, en sommige hebben echt pas net een half jaar ofzo
hmhmm..quote:Op maandag 21 maart 2011 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige kunnen niet combineren. Naja mijn vriendin ging ook altijd wel voor, maar ik verwaarloosde mijn vrienden niet.
Nou lekker danquote:Op maandag 21 maart 2011 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmhmm..
Eentje is echt heeeel erg.. die had gewoon noooit meer tijd voor ons echt nooittt meer. En die heeft nu serieus echt nog maar 2 vriendinnen.. weet niet of ze het zelf erg vindt maarrrr
der vriendje was dus vreemd gegaan met 1 van die vriendinnen :/
Mja, ze vergeeft het wel. Maarja wat moet ze anders.. heeft ze helemaal niemand meerquote:Op maandag 21 maart 2011 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou lekker danOok lekker van die vriendinnen.
Nja niet iets aandoen, maar ik zou er niks meer mee te maken willen hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou mn vriendje en mn vriendinnen echt iets aandoen, k zou echt gek worden
Mja, dat zou ik ook denken maar of ik dat dan zou kunnen.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja niet iets aandoen, maar ik zou er niks meer mee te maken willen hebben.
halloquote:Op maandag 21 maart 2011 11:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap mensen echt niet man, misschien vind ik vreemdgaan niet zo erg maar dat jongens gewoon nooit eerlijk kunnen zijn. k word er echt gek van.
EEN KEER EEN EERLIJKE JONGEN ALSJEBLIEFT
Zal eens een move op jou makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik heb geen idee wat ik zou doen.. ik denk dat ik eerlijkheid belangrijker vind maarja.. in zulke situaties weet je het eigenlijk nooitquote:Op maandag 21 maart 2011 11:24 schreef BobbyB het volgende:
En ik vind vreemdgaan sowieso wel erg, ook al zegt ze het eerlijk. Het vertrouwen is dan gewoon weg. Tenminste, zo was dat bij mij.
Dit dus.. Vreemdgaan is een no-goquote:Op maandag 21 maart 2011 11:24 schreef BobbyB het volgende:
En ik vind vreemdgaan sowieso wel erg, ook al zegt ze het eerlijk. Het vertrouwen is dan gewoon weg. Tenminste, zo was dat bij mij.
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:24 schreef BobbyB het volgende:
En ik vind vreemdgaan sowieso wel erg, ook al zegt ze het eerlijk. Het vertrouwen is dan gewoon weg.
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal eens een move op jou makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoi
![]()
![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
OPTIEFEN MOETEN ZEquote:
Ik heb wel ooit gezegd "als je ooit met een ander meisje gaat zoenen, sms me dan alsjeblieft dat het uit is omdat je met een ander wijf gaat zoenen zodat je niet bent vreemd gegaan?!quote:
Nee da's een ontzettende lame-ass excuus.. Dan mag diegene wel ladderzat zijn geweest.. En als je ladderzat bent, ben je niet eens meer in staat om met iemand vreemd te gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Maar als die persoon zegt "ik was dronken kon er niks aan doen" dan grr
quote:
alsnog een kutexcuusquote:Op maandag 21 maart 2011 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Als ik ladderzat ben wil ik heel graag bij mn vriendje zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 11:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee da's een ontzettende lame-ass excuus.. Dan mag diegene wel ladderzat zijn geweest.. En als je ladderzat bent, ben je niet eens meer in staat om met iemand vreemd te gaan
Ahhh ja.. Daar ga ik dus sowieso al vanuit.. Ik bedoel: Ik vind dat ze DAT idd moeten doen.. Als ze zo graag willen zoenen met een andere chick.. Sja.. Maar maak het dan eerst uit met mij.. Daarna kunnen ze hun eigen ding gaan doen..quote:Op maandag 21 maart 2011 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit gezegd "als je ooit met een ander meisje gaat zoenen, sms me dan alsjeblieft dat het uit is omdat je met een ander wijf gaat zoenen zodat je niet bent vreemd gegaan?!"
Dat is helemaal een waardeloos excuus ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Nja weet ook niet of je dat wel wilt hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:27 schreef Crack_ het volgende:
En ik zei altijd dat wanneer hij vreemd zou gaan, één keer.. en hij zou zich zelf al helemaal schuldig voelen en spijt hebben en shit.. dat hij het dan niet tegen mij moest vertellen
Zelfbescherming jwz
Ik lig dan alleen maar met een lamme kop op de grondquote:Op maandag 21 maart 2011 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik ladderzat ben wil ik heel graag bij mn vriendje zijn. Echt heel erg
.
Ik ook niet, maar ik ben bang dat ik dan te zwak ben om het uit te maken dus als ik het gewoon niet weet..quote:Op maandag 21 maart 2011 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is helemaal een waardeloos excuus ja.
[..]
Nja weet ook niet of je dat wel wilt hoor.
Ik heb d'r al gevonden. Moet het haar alleen nog vertellen.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef Crack_ het volgende:
Op een dag zullen we allemaal ons liefje vinden.
Ander onderwerp nu
echt?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb d'r al gevonden. Moet het haar alleen nog vertellen.
Het ziet er mooi uit ja, maar het is best wel fris nog.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef Allegretto het volgende:
Jongens, is het eigenlijk wel lekker weer? Ik heb het ijskoud.
Joah .quote:
vanmiddag is het lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef Allegretto het volgende:
Jongens, is het eigenlijk wel lekker weer? Ik heb het ijskoud.
Haaaaaaaaaaaaiquote:
quote:
quote:
Eigenlijk ben jij het, Crack_quote:
Ze is er stil van...quote:
Nou en ofquote:
lucky youquote:
Dat wil ik zien.. ZO al rollend het terras opquote:
quote:
quote:
Welke?quote:
ace of basequote:
Ace of Basequote:
Haten op Ace Of Base, ben je wel lekker?quote:
Echt hequote:Op maandag 21 maart 2011 11:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haten op Ace Of Base, ben je wel lekker?
ja die blijft ook super jaquote:
ik heb heerlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 11:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haten op Ace Of Base, ben je wel lekker?
watquote:
quote:
zij heeft wel watquote:Op maandag 21 maart 2011 11:56 schreef Dqod het volgende:
I'VE BEEN A BAD BAD GIRL, I'VE BEEN CARELESS WITH A DELICATE MAN (8)
Zekerrrrrrrrrrrr wel.. Fiona Applequote:
Zij mag wel een beschuitje met mij zingenquote:
quote:
NOTHING'S GONNA CHANGE MY WORLD LALALALAquote:
Succes crackjen!quote:
I wish you all the luck in the worldquote:
Doen!! ALTIJD checken als je nieuwsgierig bent!!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:04 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hoewel het niet helemaal mijn muziek is ben ik wel benieuwd naar de rest.
quote:
Er is nog niks uit verder! Ze releasen iedere week nieuwe teasers. Hoewel ik het wel jammer vind dat Skye haar stem zo verkrachtquote:Op maandag 21 maart 2011 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doen!! ALTIJD checken als je nieuwsgierig bent!!
Oh hihi op die fietsquote:Op maandag 21 maart 2011 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is nog niks uit verder! Ze releasen iedere week nieuwe teasers. Hoewel ik het wel jammer vind dat Skye haar stem zo verkracht
wtf am i readingquote:Op maandag 21 maart 2011 12:09 schreef Dqod het volgende:
Ok ik luister.. Op zich niet verkeerd, maar ook niet helemaal mijn ding idd..
"NIET EENS DQOD?????"
-"Nee schatjes" u_u
Wtf are you readingquote:
dan is deze dichtquote:Op maandag 21 maart 2011 12:16 schreef Dqod het volgende:
Nou, hier nog eentje peepz.. Nu ga ik deze afluisterenen dan eten
Tot straks wellicht![]()
Het zij zoquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |