Geeft niksquote:Op maandag 21 maart 2011 01:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Down under in het regenachtige Australië
Zo vet joh, autootje gekocht in Sydney en nu met 3 vrienden beetje toeren en elke avond flinke party. Wat wil een mens nog meer. Hoe is het in Den Haag?quote:
Ahhh, klinkt lekkerrrquote:Op maandag 21 maart 2011 01:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zo vet joh, autootje gekocht in Sydney en nu met 3 vrienden beetje toeren en elke avond flinke party. Wat wil een mens nog meer. Hoe is het in Den Haag?
Waarom zou mij dat niet zoveel doen?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, klinkt lekkerrr!
Ja ehh, hier is het nog steeds gewoon haags? Wel heel lekker weer. En der was iemand neergestoken op hs maar dat doet jou volgens mij niet zo veel
.
Oh ik dacht dat jij dat wel "normaal" vond ofzo, mn excusesquote:Op maandag 21 maart 2011 01:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waarom zou mij dat niet zoveel doen?Het is misschien niet zo verrassend, HS is wel een beetje een ghetto, vooral 's nachts
Mooi zo! Nog een van mijn stamkroegen bezocht?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij dat wel "normaal" vond ofzo, mn excuses.
Verder is hier echt niksss verandert :/ behalve dat ik nu wel een beetje wen aan den haag
Was de danzig ook een stramkroeg van je? Dan ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 01:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Mooi zo! Nog een van mijn stamkroegen bezocht?
Ja danzig, heerlijke tent joh!quote:Op maandag 21 maart 2011 01:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was de danzig ook een stramkroeg van je? Dan ja!
En weet je nog die blonde vriendin van mij met die irritante vriend die om de vijf minuten terug kwam!? Die komt hier miss ook wonen
Zegt me niks, waar/wat is dat?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:53 schreef Crack_ het volgende:
Oh en ben je ooit bij die shit van intac geweest? Op vrijdag avond
Huh, zij komt híér naar toe hequote:Op maandag 21 maart 2011 01:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja danzig, heerlijke tent joh!
Haha mooi balen, is ze daar zelf wel blij mee of wat?
Intac zelf is een studentenvereninging maar op vrijdag kan iedereen gewoon daarnaar toe en is het meer uitgaan.. zit bij hs?quote:
Oh ik dacht die gozerquote:Op maandag 21 maart 2011 01:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, zij komt híér naar toe he.
Maar zij vindt die gast zelf helemaal niet zooo.. dus kweet niet eigenlijk. We zullen zien.
Misschien dat ze toch naar utrecht ging.. want ze wil sph doen ofzo? Maar die opleiding zit overrralll.. en der vader moet der wel financieren en daar had ie eigenlijk niet zo veel zin in als het ook gewoon in eindhoven kon
Ahh, geniet er vanquote:Op maandag 21 maart 2011 02:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Oh ik dacht die gozerMaar ik ga even op het strand chillen, zonnetje schijnt weereens! Direct 30 graden ook weer, heerlijk
Ik denk dat alleen jij dat kan vertellenquote:Op maandag 21 maart 2011 02:13 schreef Chriz2k het volgende:
Harde hallucinaties als ik mijn ogen sluit, wat gebeurt er
Zeer gedetailleerde beelden van mensen die ik nog nooit heb gezienquote:Op maandag 21 maart 2011 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen jij dat kan vertellen
kun je der ook gesprekken mee voeren?quote:Op maandag 21 maart 2011 02:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zeer gedetailleerde beelden van mensen die ik nog nooit heb gezien.
Nee, dat zou een beetje raar zijn, nietwaar?quote:Op maandag 21 maart 2011 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je der ook gesprekken mee voeren?
Daarom jaquote:Op maandag 21 maart 2011 02:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, dat zou een beetje raar zijn, nietwaar?
Als ik tegen niet-levende dingen begin te praten mag je me in een dwangbuis zetten en als speeltje gebruiken.quote:
Je gaat 't wel halen?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben de koelheid zelve.
Die Kut Mac Heeft Kuren. Zo Maar Ff Opnieuw Opstarten.quote:
Ik heb geen ideequote:
Hebben ze bij jou niet van die oude tentamens?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb wel geleerd maar ik kan dat nooit zeggen over mezelf
Neequote:Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou niet van die oude tentamens?
Ohquote:Op maandag 21 maart 2011 09:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Ze maken wel oefententamens maar die bestaan uit 6 vragen en het echte tentamen uit 40?
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die Kut Mac Heeft Kuren. Zo Maar Ff Opnieuw Opstarten.
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit arrest. http://nl.wikipedia.org/wiki/Arrest_Slagkwikpijpjes
Een luitenant neemt onderdelen van een granaat per ongeluk mee, bergt ze op, verhuist, laat het huis opruimen maar die dingen blijven liggen, komen in de keuken terecht, nieuwe bewoner gebruikt de onderdelen als raampin, verhuist ook, huis wordt gerepareerd, werklui halen de onerdelen uit het raam en BOEM.
En dan willen ze die luitenant vervolgen.
Donald Duck zou het niet kunnen verzinnen.
Ja echt super hoor, die Maccies. Loopt ook nooit vast en zo.quote:
niks mis met Macquote:Op maandag 21 maart 2011 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja echt super hoor, die Maccies. Loopt ook nooit vast en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |