je kan bij mij komen kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:41 schreef Allegretto het volgende:
OHHH IK HEB JERSEY SHORE NOG NIET GEKEKEN!!!
Linkje?
http://alturl.com/4vcqmquote:Op zondag 20 maart 2011 23:41 schreef Allegretto het volgende:
OHHH IK HEB JERSEY SHORE NOG NIET GEKEKEN!!!
Linkje?
Waarom per se in bed?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je kan bij mij komen kijkenin bed
Dat klopt i guess..quote:Op zondag 20 maart 2011 23:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
We maken allemaal fouten als we jong zijn.
Kun je lekker relaxed liggen ipv zitten?quote:
Tja, het lijkt me wel riskant in verband met eventuele seksuele spanningen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je lekker relaxed liggen ipv zitten?
Ik nietquote:
mensen die zich niet kunnen inhoudenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, het lijkt me wel riskant in verband met eventuele seksuele spanningen.
http://www.megavideo.com/?v=AYDFVRVQquote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Allegretto het volgende:
Heel leuk deze small talk, maar iemand geef me die fucking link.
Ik zit mobiel vriend, het ligt buiten mijn macht.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Allegretto het volgende:
Heel leuk deze small talk, maar iemand geef me die fucking link.
Dankje schatje. Nu mag je in mijn bed komen liggenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.megavideo.com/?v=AYDFVRVQ
mensen die in de kroeg staan te fokkenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zit mobiel vriend, het ligt buiten mijn macht.
Dit bericht krijg ik als ik Windows Live profiel van dat meisje dat in de bajes zit probeer te bekijken.quote:Sorry, we are unable to complete your task at this time. The Windows Live Profile service is experiencing difficulties. Please try your task again later.
Mensen die nooit naar de kroeg gaan en alleen maar FOK!kenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mensen die in de kroeg staan te fokken
lol, jij durft niet eens naar de kroeg te gaan :Squote:Op zondag 20 maart 2011 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
mensen die in de kroeg staan te fokken
Mensen die op fok gaan ijsberen of ze SMSjes naar hun boi moeten sturenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:56 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Mensen die nooit naar de kroeg gaan en alleen maar FOK!ken.
Wat is er mis met liefdesadvies vragen aan mijn FOK! vrinden?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die op fok gaan ijsberen of ze SMSjes naar hun boi moeten sturen
Het valt teveel in de categorie "MouzurX, Japsnars, Madridista".quote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Wat is er mis met liefdesadvies vragen aan mijn FOK! vrinden?
Je weet zelf ook dat ik mensenschuw ben. Beetje een rotstreek van je om daar hier grappen over te maken.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, jij durft niet eens naar de kroeg te gaan :S
WOW OH SH-quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die op fok gaan ijsberen of ze SMSjes naar hun boi moeten sturen
Wanneer smsen zij iemand dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het valt teveel in de categorie "MouzurX, Japsnars, Madridista".
Naar Jamba, als ze een nieuwe ringtone nodig hebben?quote:
Ik word superhitsig van Aziatische boys met een sociale stoornisquote:Op maandag 21 maart 2011 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat ik mensenschuw ben. Beetje een rotstreek van je om daar hier grappen over te maken.
Wtfquote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naar Jamba, als ze een nieuwe ringtone nodig hebben?
O_oquote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik word superhitsig van Aziatische boys met een sociale stoornis.
Mijn struggles vallen daar niet onder, assholequote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naar Jamba, als ze een nieuwe ringtone nodig hebben?
Jonge wat nou, dat jullie problemen met 'm hadden. Ik kan 't gewoon goed met hem vindenquote:
Wat ik bedoelde, mijn waarde Allegruto, dat zij (met name Madridista) om liefdesadvies komen hengelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:05 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Mijn struggles vallen daar niet onder, asshole.
Madridista is gewoon een troll, kan niet andersquote:Op maandag 21 maart 2011 00:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde, mijn waarde Allegruto, dat zij (met name Madridista) om liefdesadvies komen hengelen.
Aan wie moet ik het anders vragenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde, mijn waarde Allegruto, dat zij (met name Madridista) om liefdesadvies komen hengelen.
Jonge wat maakt mij het nou uit, ik zocht alleen iets om je op terug te pakken nav je sneer naar mij toequote:Op maandag 21 maart 2011 00:08 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Aan wie moet ik het anders vragen? Mijn vriendinnen gaan als hyena's op jongens af en dat werkt niet bij mijn crush
.
Wat was je daarvoor dan?quote:
Nee hoor, je bent gewoon iemand die gisteren tien verschillende soorten drank heeft gehad.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:13 schreef Chriz2k het volgende:
LoL, ik heb gisteren tien verschillende soorten drank gehad.
Nu ben ik eindelijk een man.
Aan jouw pussy?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:17 schreef Crack_ het volgende:
Daar zou jij kapot aan gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan/
Neequote:
quote:
Ik raak er enorm opgewonden van. Hoe onschuldiger het meisje, hoe geiler.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:24 schreef BobbyB het volgende:
ik vind het gewoon walgelijk om zoiets tegen crack te zeggen.
Oh ik ben onschuldig is goedquote:Op maandag 21 maart 2011 00:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik raak er enorm opgewonden van. Hoe onschuldiger het meisje, hoe geiler.
Oh.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik raak er enorm opgewonden van. Hoe onschuldiger het meisje, hoe geiler.
wat is dat?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
We waren er al over uit dat jij zeer naughty bent.
Nee, dat je seksueel open minded bentquote:Op maandag 21 maart 2011 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat je wel eens stiekem een snoepje uit de snoeppot pakt enzo?
? :Squote:Op maandag 21 maart 2011 00:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, dat je seksueel open minded bent.
Niet?quote:
Godver, schaapjequote:Op maandag 21 maart 2011 00:44 schreef Dqod het volgende:
Welterusten Bobbyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
[..]
Niet?
Wol van blije scharrelschaapjesquote:
Vanwaar deze uiting van liefde?quote:
hmmm, vertel meer spannende dingenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een keukenrolhouder voor mn verjaardag gevraagd![]()
die bestaan nietquote:
Vrijdag ga ik uit eten met mn vriendinnen en daar waren we vorige maand ook en toen was er zo'n turk die ons ging versierenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vanwaar deze uiting van liefde?
[..]
hmmm, vertel meer spannende dingen
Jawel, we hebben ze hier naast u_uquote:Op maandag 21 maart 2011 00:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die bestaan niet
[..]
Vrijdag ga ik uit eten met mn vriendinnen en daar waren we vorige maand ook en toen was er zo'n turk die ons ging versieren. En toen kregen we tegoed bonnen voor nog keer eten, dus dat gaan we vrijdag doen. Onbeperkt eten en drinken ohgoddd
MOET JE MAAR KOME KIJKUHHHHquote:
Vind jij Turkse mannen aantrekkelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 00:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die bestaan niet
[..]
Vrijdag ga ik uit eten met mn vriendinnen en daar waren we vorige maand ook en toen was er zo'n turk die ons ging versieren. En toen kregen we tegoed bonnen voor nog keer eten, dus dat gaan we vrijdag doen. Onbeperkt eten en drinken ohgoddd
neequote:Op maandag 21 maart 2011 00:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vind jij Turkse mannen aantrekkelijk?
Wel in de buurt jaquote:
Nu heb ik zin om te dansenquote:
Wil ie wel wat voor terug natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 00:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die bestaan niet
[..]
Splutje! Waar zit jee?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wil ie wel wat voor terug natuurlijk
T kan wel.. Sommige zijn wel tam genoeg jaquote:
Ik flikkerde gisteren van een podium af tijdens het dansen, nu weet ik hoe al die sletjes zich voelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:07 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om te dansen. Gisteren kwam ook weer mr. boombastic en no diggity voorbij. Mijn ultieme nummers
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |