Mensen die op fok gaan ijsberen of ze SMSjes naar hun boi moeten sturenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:56 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Mensen die nooit naar de kroeg gaan en alleen maar FOK!ken.
Wat is er mis met liefdesadvies vragen aan mijn FOK! vrinden?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die op fok gaan ijsberen of ze SMSjes naar hun boi moeten sturen
Het valt teveel in de categorie "MouzurX, Japsnars, Madridista".quote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Wat is er mis met liefdesadvies vragen aan mijn FOK! vrinden?
Je weet zelf ook dat ik mensenschuw ben. Beetje een rotstreek van je om daar hier grappen over te maken.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, jij durft niet eens naar de kroeg te gaan :S
WOW OH SH-quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die op fok gaan ijsberen of ze SMSjes naar hun boi moeten sturen
Wanneer smsen zij iemand dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het valt teveel in de categorie "MouzurX, Japsnars, Madridista".
Naar Jamba, als ze een nieuwe ringtone nodig hebben?quote:
Ik word superhitsig van Aziatische boys met een sociale stoornisquote:Op maandag 21 maart 2011 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat ik mensenschuw ben. Beetje een rotstreek van je om daar hier grappen over te maken.
Wtfquote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naar Jamba, als ze een nieuwe ringtone nodig hebben?
O_oquote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik word superhitsig van Aziatische boys met een sociale stoornis.
Mijn struggles vallen daar niet onder, assholequote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naar Jamba, als ze een nieuwe ringtone nodig hebben?
Jonge wat nou, dat jullie problemen met 'm hadden. Ik kan 't gewoon goed met hem vindenquote:
Wat ik bedoelde, mijn waarde Allegruto, dat zij (met name Madridista) om liefdesadvies komen hengelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:05 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Mijn struggles vallen daar niet onder, asshole.
Madridista is gewoon een troll, kan niet andersquote:Op maandag 21 maart 2011 00:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde, mijn waarde Allegruto, dat zij (met name Madridista) om liefdesadvies komen hengelen.
Aan wie moet ik het anders vragenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde, mijn waarde Allegruto, dat zij (met name Madridista) om liefdesadvies komen hengelen.
Jonge wat maakt mij het nou uit, ik zocht alleen iets om je op terug te pakken nav je sneer naar mij toequote:Op maandag 21 maart 2011 00:08 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Aan wie moet ik het anders vragen? Mijn vriendinnen gaan als hyena's op jongens af en dat werkt niet bij mijn crush
.
Wat was je daarvoor dan?quote:
Nee hoor, je bent gewoon iemand die gisteren tien verschillende soorten drank heeft gehad.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:13 schreef Chriz2k het volgende:
LoL, ik heb gisteren tien verschillende soorten drank gehad.
Nu ben ik eindelijk een man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |