wat let jeżquote:
quote:
nederland is gemd. 15cm.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:38 schreef Otis2.0 het volgende:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
je klinkt teleurgesteldquote:Op maandag 21 maart 2011 10:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die cijfers dus totaal niet boeiend.
Ik bedoel dat het me gewoon niet kan schelen of het nou 10 of 15 is bij iemand :pquote:
Bij jou gaat het om het innerlijk zeker?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het me gewoon niet kan schelen of het nou 10 of 15 is bij iemand :p
als hij maar weet hoe je em moet gebruikenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het me gewoon niet kan schelen of het nou 10 of 15 is bij iemand :p
wat is dat voor UIquote:Op maandag 21 maart 2011 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij jou gaat het om het innerlijk zeker?
Er is meer dan een piemel jaquote:Op maandag 21 maart 2011 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij jou gaat het om het innerlijk zeker?
waar hou je zowaar nog meer vanquote:
quote:
Ik ben die meisjes als UI een beetje zat.quote:
Een kikkerr wat mooi bobbyyyy een kikkerrr..quote:Op maandag 21 maart 2011 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ik ben die meisjes als UI een beetje zat.Dit is een Fringe glyph. Staat voor de "R"
Haha jij hebt een kleine.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:49 schreef wise het volgende:
[..]
als hij maar weet hoe je em moet gebruiken
10cm en veel houden van fastfood en magnatronmaaltijdenżquote:Op maandag 21 maart 2011 10:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja 17 cm en koken is nou net niet wat ik zoek
17cmquote:
ik zie een vagina erinquote:Op maandag 21 maart 2011 10:58 schreef BobbyB het volgende:
Ik wilde eerst deze doen, maar dat zie je toch niet.
[ afbeelding ]
Ik hou wel van de mac en pizza's hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 10:58 schreef wise het volgende:
[..]
10cm en veel houden van fastfood en magnatronmaaltijdenż
Dan moet je bij C_n zijn
Dat is niet echt hoor bobjequote:Op maandag 21 maart 2011 10:58 schreef BobbyB het volgende:
Ik wilde eerst deze doen, maar dat zie je toch niet.
[ afbeelding ]
lucky c_Nquote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hou wel van de mac en pizza's hoor
Rare vriendinnetjes heb jij gehad.quote:
Succesquote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Ok even de baas uithangen op een tentamen nu. Ajuu.
Oh.quote:
quote:
MSN/e-mail/ping/06?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef Crack_ het volgende:
Der zitten nog meisjes bij mij in de klas die nog nooit een vriendje hebben gehad. Snap niet waarom tho, want ze zijn lief
Wat?quote:
Niemand pakt mn vriendinnen afquote:
Mja is vaker zo, als ze een relatie krijgen zijn vrienden/vriendinnen ineens minder belangrijk. Bij meisjes wel meer dan bij jongens volgens mij.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niemand pakt mn vriendinnen af.
Nee das niet zo maar ik vind het wel kut dat bijna al mn vriendinnen een vriendje hebben. Niet adt ik ze het niet gun ofzo maar ze willen altijd alles samen doen en bijna nooit meer met mij alleen. Snap ik echt niet maar okeeee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |