Ja dat ze minder tijd hebben voor mij snap ik wel maar ik vind dit gewoon overdreven. Met een jongen derbij is toch heel anders dan gewoon gezellig met een vriendinquote:Op maandag 21 maart 2011 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja is vaker zo, als ze een relatie krijgen zijn vrienden/vriendinnen ineens minder belangrijk. Bij meisjes wel meer dan bij jongens volgens mij.
Sommige kunnen niet combineren. Naja mijn vriendin ging ook altijd wel voor, maar ik verwaarloosde mijn vrienden niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat ze minder tijd hebben voor mij snap ik wel maar ik vind dit gewoon overdreven. Met een jongen derbij is toch heel anders dan gewoon gezellig met een vriendin.
Mja, als je hun vraagt van "wie is belangrijker voor je, je vriendje of je vriendinnen?" dan zeggen ze meteen zonder na te denken "MN VRIENDJE!". Hoe kunnen ze dat nou zeggen
, en sommige hebben echt pas net een half jaar ofzo
hmhmm..quote:Op maandag 21 maart 2011 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige kunnen niet combineren. Naja mijn vriendin ging ook altijd wel voor, maar ik verwaarloosde mijn vrienden niet.
Nou lekker danquote:Op maandag 21 maart 2011 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmhmm..
Eentje is echt heeeel erg.. die had gewoon noooit meer tijd voor ons echt nooittt meer. En die heeft nu serieus echt nog maar 2 vriendinnen.. weet niet of ze het zelf erg vindt maarrrr
der vriendje was dus vreemd gegaan met 1 van die vriendinnen :/
Mja, ze vergeeft het wel. Maarja wat moet ze anders.. heeft ze helemaal niemand meerquote:Op maandag 21 maart 2011 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou lekker danOok lekker van die vriendinnen.
Nja niet iets aandoen, maar ik zou er niks meer mee te maken willen hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou mn vriendje en mn vriendinnen echt iets aandoen, k zou echt gek worden
Mja, dat zou ik ook denken maar of ik dat dan zou kunnen.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja niet iets aandoen, maar ik zou er niks meer mee te maken willen hebben.
halloquote:Op maandag 21 maart 2011 11:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap mensen echt niet man, misschien vind ik vreemdgaan niet zo erg maar dat jongens gewoon nooit eerlijk kunnen zijn. k word er echt gek van.
EEN KEER EEN EERLIJKE JONGEN ALSJEBLIEFT
Zal eens een move op jou makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik heb geen idee wat ik zou doen.. ik denk dat ik eerlijkheid belangrijker vind maarja.. in zulke situaties weet je het eigenlijk nooitquote:Op maandag 21 maart 2011 11:24 schreef BobbyB het volgende:
En ik vind vreemdgaan sowieso wel erg, ook al zegt ze het eerlijk. Het vertrouwen is dan gewoon weg. Tenminste, zo was dat bij mij.
Dit dus.. Vreemdgaan is een no-goquote:Op maandag 21 maart 2011 11:24 schreef BobbyB het volgende:
En ik vind vreemdgaan sowieso wel erg, ook al zegt ze het eerlijk. Het vertrouwen is dan gewoon weg. Tenminste, zo was dat bij mij.
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:24 schreef BobbyB het volgende:
En ik vind vreemdgaan sowieso wel erg, ook al zegt ze het eerlijk. Het vertrouwen is dan gewoon weg.
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal eens een move op jou makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoi
![]()
![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
OPTIEFEN MOETEN ZEquote:
Ik heb wel ooit gezegd "als je ooit met een ander meisje gaat zoenen, sms me dan alsjeblieft dat het uit is omdat je met een ander wijf gaat zoenen zodat je niet bent vreemd gegaan?!quote:
Nee da's een ontzettende lame-ass excuus.. Dan mag diegene wel ladderzat zijn geweest.. En als je ladderzat bent, ben je niet eens meer in staat om met iemand vreemd te gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Maar als die persoon zegt "ik was dronken kon er niks aan doen" dan grr
quote:
alsnog een kutexcuusquote:Op maandag 21 maart 2011 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Als ik ladderzat ben wil ik heel graag bij mn vriendje zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 11:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee da's een ontzettende lame-ass excuus.. Dan mag diegene wel ladderzat zijn geweest.. En als je ladderzat bent, ben je niet eens meer in staat om met iemand vreemd te gaan
Ahhh ja.. Daar ga ik dus sowieso al vanuit.. Ik bedoel: Ik vind dat ze DAT idd moeten doen.. Als ze zo graag willen zoenen met een andere chick.. Sja.. Maar maak het dan eerst uit met mij.. Daarna kunnen ze hun eigen ding gaan doen..quote:Op maandag 21 maart 2011 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit gezegd "als je ooit met een ander meisje gaat zoenen, sms me dan alsjeblieft dat het uit is omdat je met een ander wijf gaat zoenen zodat je niet bent vreemd gegaan?!"
Dat is helemaal een waardeloos excuus ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Nja weet ook niet of je dat wel wilt hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:27 schreef Crack_ het volgende:
En ik zei altijd dat wanneer hij vreemd zou gaan, één keer.. en hij zou zich zelf al helemaal schuldig voelen en spijt hebben en shit.. dat hij het dan niet tegen mij moest vertellen
Zelfbescherming jwz
Ik lig dan alleen maar met een lamme kop op de grondquote:Op maandag 21 maart 2011 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik ladderzat ben wil ik heel graag bij mn vriendje zijn. Echt heel erg
.
Ik ook niet, maar ik ben bang dat ik dan te zwak ben om het uit te maken dus als ik het gewoon niet weet..quote:Op maandag 21 maart 2011 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is helemaal een waardeloos excuus ja.
[..]
Nja weet ook niet of je dat wel wilt hoor.
Ik heb d'r al gevonden. Moet het haar alleen nog vertellen.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef Crack_ het volgende:
Op een dag zullen we allemaal ons liefje vinden.
Ander onderwerp nu
echt?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb d'r al gevonden. Moet het haar alleen nog vertellen.
Het ziet er mooi uit ja, maar het is best wel fris nog.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef Allegretto het volgende:
Jongens, is het eigenlijk wel lekker weer? Ik heb het ijskoud.
Joah .quote:
vanmiddag is het lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef Allegretto het volgende:
Jongens, is het eigenlijk wel lekker weer? Ik heb het ijskoud.
Haaaaaaaaaaaaiquote:
quote:
quote:
Eigenlijk ben jij het, Crack_quote:
Ze is er stil van...quote:
Nou en ofquote:
lucky youquote:
Dat wil ik zien.. ZO al rollend het terras opquote:
quote:
quote:
Welke?quote:
ace of basequote:
Ace of Basequote:
Haten op Ace Of Base, ben je wel lekker?quote:
Echt hequote:Op maandag 21 maart 2011 11:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haten op Ace Of Base, ben je wel lekker?
ja die blijft ook super jaquote:
ik heb heerlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 11:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haten op Ace Of Base, ben je wel lekker?
watquote:
quote:
zij heeft wel watquote:Op maandag 21 maart 2011 11:56 schreef Dqod het volgende:
I'VE BEEN A BAD BAD GIRL, I'VE BEEN CARELESS WITH A DELICATE MAN (8)
Zekerrrrrrrrrrrr wel.. Fiona Applequote:
Zij mag wel een beschuitje met mij zingenquote:
quote:
NOTHING'S GONNA CHANGE MY WORLD LALALALAquote:
Succes crackjen!quote:
I wish you all the luck in the worldquote:
Doen!! ALTIJD checken als je nieuwsgierig bent!!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:04 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hoewel het niet helemaal mijn muziek is ben ik wel benieuwd naar de rest.
quote:
Er is nog niks uit verder! Ze releasen iedere week nieuwe teasers. Hoewel ik het wel jammer vind dat Skye haar stem zo verkrachtquote:Op maandag 21 maart 2011 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doen!! ALTIJD checken als je nieuwsgierig bent!!
Oh hihi op die fietsquote:Op maandag 21 maart 2011 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is nog niks uit verder! Ze releasen iedere week nieuwe teasers. Hoewel ik het wel jammer vind dat Skye haar stem zo verkracht
wtf am i readingquote:Op maandag 21 maart 2011 12:09 schreef Dqod het volgende:
Ok ik luister.. Op zich niet verkeerd, maar ook niet helemaal mijn ding idd..
"NIET EENS DQOD?????"
-"Nee schatjes" u_u
Wtf are you readingquote:
dan is deze dichtquote:Op maandag 21 maart 2011 12:16 schreef Dqod het volgende:
Nou, hier nog eentje peepz.. Nu ga ik deze afluisterenen dan eten
Tot straks wellicht![]()
Het zij zoquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |