Er was al gescoord hoor, jij was nu even die voetballer die de bal dan even oppakt en nog een keer voor de leuk tegen het net schopt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:07 schreef Catbert het volgende:
Weet ik, maar als die bal op de stip ligt kan ik 't niet laten
Praten en vooral géén dingen doen met de mogelijke conclusiesquote:Op maandag 21 maart 2011 14:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Labiel wil ik niet zeggen, maar de meeste vrouwen zijn gewoon niet pragmatisch. Teamissues die bij ons team gewoon opgelost worden (met in het ergste geval afscheid van het 'probleem') blijven in een damesteam doorsudderen. Als een kerel te maken krijgt met issues in bijvoorbeeld z'n relatie kijkt 'ie waar de pijnpunten zitten en gaat dat oplossen. Vrouwen willen dan vooral heel... veel... praten...
Jongens niet zo sexistisch.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Praten en vooral géén dingen doen met de mogelijke conclusiesMaar niet praten met je vriend hoor, want die begrijpt je toch niet
Gun me dat pleziertje! Ik kan voor geen meter voetballen dus ik moet het daar een beetje van hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef Silenus het volgende:
Er was al gescoord hoor, jij was nu even die voetballer die de bal dan even oppakt en nog een keer voor de leuk tegen het net schopt.
Niks sexistisch aan; veel vrouwen geven 't zelf toe dat wat betreft hoe mannen en vrouwen in groepen samenwerken je veel beter een man kan zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:10 schreef Godshand het volgende:
Jongens niet zo sexistisch.
Het verschil tussen man en vrouwen is bewust. Vul elkaar aan op de punten waar je een gebrek hebt (vrouwen rationeel denken, mannen verzorgen en beschermen) en alles komt goed
Ik vraag mij af in hoeverre vrouwen dat over zichzelf kunnen zeggen. Denk toch dat we de mening daarover moeten over laten aan een man/mannen.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:12 schreef Seven. het volgende:
Dit zal iedereen verbazen maar buiten relaties ben ik dus heel pragmatisch en rationeel voor een vrouw.
Nee, serieus. Ik ben rationeler dan de meeste vrouwen. Niet zo rationeel als de gemiddelde man. En hoezo zouden wij dat zelf niet kunnen beoordelen?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag mij af in hoeverre vrouwen dat over zichzelf kunnen zeggen. Denk toch dat we de mening daarover moeten over laten aan een man/mannen.
Want volgens mij vinden veel vrouwen dat namelijk van zichzelf
Dat!! Ik denk dat geen enkele vrouw toe zal geven dat ze een emotionele miep is die urenlang over niks door kan zagen, terwijl we het allemaal wel eens doen, we hebben dan alleen niet zo door ofzoquote:Op maandag 21 maart 2011 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag mij af in hoeverre vrouwen dat over zichzelf kunnen zeggen. Denk toch dat we de mening daarover moeten over laten aan een man/mannen.
Pragmatisch en rationeelquote:Op maandag 21 maart 2011 14:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, serieus. Ik ben rationeler dan de meeste vrouwen. Niet zo rationeel als de gemiddelde man. En hoezo zouden wij dat zelf niet kunnen beoordelen?
Het enige waarover ik zeur is dat het in de liefde maar niet wil lukkenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat!! Ik denk dat geen enkele vrouw toe zal geven dat ze een emotionele miep is die urenlang over niks door kan zagen, terwijl we het allemaal wel eens doen, we hebben dan alleen niet zo door ofzo
Punt is dat vrouwen het van andere vrouwen niet accepteren als ze zich opstellen zoals een man dat zou doen. Damesteams hebben ook een mannelijke coach nodig. Ik snap dat het seksistisch overkomt maar meiden nemen van een kerel veel makkelijker opdrachten aan ("tackle-back lopen met je luie donder!") dan van vrouwen. Krijg je altijd discussies van.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:13 schreef Cue_ het volgende:
Goed punt. Maar er zijn dan ook niet zo veel dingen waar ik me emotioneel bij betrokken voel.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Pragmatisch en rationeelMisschien voor dingen die je niet na aan het hart liggen, maar dat geldt voor iedere vrouw. Zodra er echter emoties bij komen kijken, is iedere vrouw hetzelfde. De één een heel stuk achterbakser dan de ander, maar we blijven een stelletje kijvende harentrekkers bij elkaar
Jah, voor mijn werk MOET ik ook pragmatisch zijn, daarom zeg ik ook: wat betreft zaken die je niet na aan het hart liggen. Overigens kan ik me topics herinneren waarin je behoorlijk miept over de aandacht van jouw collegas en mannen dit en mannen zusquote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het enige waarover ik zeur is dat het in de liefde maar niet wil lukken. Verder ben ik transportplanner, dat betekent dat je wel pragmatisch MOET zijn.
Ghe. Right on. Mannen accepteren dat ook niet van vrouwen trouwens.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Punt is dat vrouwen het van andere vrouwen niet accepteren als ze zich opstellen zoals een man dat zou doen. Damesteams hebben ook een mannelijke coach nodig. Ik snap dat het seksistisch overkomt maar meiden nemen van een kerel veel makkelijker opdrachten aan ("tackle-back lopen met je luie donder!") dan van vrouwen. Krijg je altijd discussies van.
Maar wel van mannenquote:Op maandag 21 maart 2011 14:18 schreef Seven. het volgende:
Ghe. Right on. Mannen accepteren dat ook niet van vrouwen trouwens.
Exáct. En zodra je dan ná dat ellenlange, inefficiënte gelul éindelijk richting een oplossing gaat werken, krijg je alsnóg het verwijt dat je niet geluisterd hebt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:07 schreef Catbert het volgende:
Labiel wil ik niet zeggen, maar de meeste vrouwen zijn gewoon niet pragmatisch. Teamissues die bij ons team gewoon opgelost worden (met in het ergste geval afscheid van het 'probleem') blijven in een damesteam doorsudderen. Als een kerel te maken krijgt met issues in bijvoorbeeld z'n relatie kijkt 'ie waar de pijnpunten zitten en gaat dat oplossen. Vrouwen willen dan vooral heel... veel... praten...
De mijne begon volledig te flippen omdat ik het pas na een week verteld had en heeft binnen een uur ook direct maar even haar ouders gebeld om het te melden.quote:Mannen kunnen er volgens mij ook beter mee overweg als hun vriendin vreemdgaat dan vice versa. M'n ex bleef maar doorzagen, maanden later nog.
Dan tel je kennelijk de slager en de bakker ook als zijnde een relatie.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:12 schreef Seven. het volgende:
Dit zal iedereen verbazen maar buiten relaties ben ik dus heel pragmatisch en rationeel voor een vrouw.
Ik ben redelijk anti-vrouw (om het maar even zo te noemen). Dus mbt het seksistische ben ik het alleen maar met je eens.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef Catbert het volgende:
Punt is dat vrouwen het van andere vrouwen niet accepteren als ze zich opstellen zoals een man dat zou doen. Damesteams hebben ook een mannelijke coach nodig. Ik snap dat het seksistisch overkomt maar meiden nemen van een kerel veel makkelijker opdrachten aan ("tackle-back lopen met je luie donder!") dan van vrouwen. Krijg je altijd discussies van.
Yep.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef Catbert het volgende:
Welnee, ik kom binnen en ik weet precies wat ik wil hebben hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 14:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan tel je kennelijk de slager en de bakker ook als zijnde een relatie.
Ugh, ja. En het herhalen van zetten. Als ik ergens naar vraag, en daar antwoord op krijg, dan accepteer ik dat antwoord ja of nee. Maar dat gaat dan wel van het vragenlijstje af. Maar ik ga niet elke dag weer exact diezelfde vraag ("was ze mooier dan ik" "nee schat" "maar waarom ben je dan met d'r naar bed gegaan" "ik voelde me alleen lieverd" (gelul overigens, dat wijf was echt enorm lekker)) stellen!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef kastanova het volgende:
Exáct. En zodra je dan ná dat ellenlange, inefficiënte gelul éindelijk richting een oplossing gaat werken, krijg je alsnóg het verwijt dat je niet geluisterd hebt.
Want hey, als je écht had geluisterd en je je écht in haar had verplaatst, dan had je het niet eens in je hóófd gehaald om nu al aan eventuele oplossing te denken.
Oh, dat klinkt labieler dan die van mij in ieder geval. Ik ben helemaal in het begin van de relatie vreemdgegaan, en daar is ze 2 jaar later achter gekomen. Dat ging ook ongeveer zo, maar iets minder extreem. Wel van "rot op" naar "ik wil het proberen" naar "je moet 't huis uit" naar "ik wil je toch blijven zien" naar "dit werkt zo niet" naar "ik heb zin in je ik wil je" naar opeens volledige radiostiltequote:De mijne begon volledig te flippen omdat ik het pas na een week verteld had en heeft binnen een uur ook direct maar even haar ouders gebeld om het te melden.
Twee weken daarna was ik weer welkom en ben ik 3 uur bezig geweest met het fixen van haar telefoon.
Twee weken daarna haatte ze me en wilde me nooit meer zien.
Weer twee weken later smste ze dat ze me miste in bed.
Vervolgens wilde ze tijd omdat ze nog niet over me heen was.
En inmiddels ziet me als anti-christ en wordt m'n post op straat gegooid onder een stuk hout.
Zou allemaal op zich nog wel te verklaren kunnen zijn, klein detail is echter dat ik haar in al die weken slechts 1 keer daadwerkelijk gesproken en dat ik dus ook geen flauw idee heb waar die stemmingswisselingen telkens überhaupt vandaan komen.
Komt omdat we te lang niet meer over Fokkers hebben geroddeldquote:Op maandag 21 maart 2011 09:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend een mailtje dat je automatisch uit m'n lijst zou verdwijnen!
Aha. Dus je hebt die chick gewoon bedonderd. Nee OK. Weer wat geleerd, ik vroeg het mij al af.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Exáct. En zodra je dan ná dat ellenlange, inefficiënte gelul éindelijk richting een oplossing gaat werken, krijg je alsnóg het verwijt dat je niet geluisterd hebt.
Want hey, als je écht had geluisterd en je je écht in haar had verplaatst, dan had je het niet eens in je hóófd gehaald om nu al aan eventuele oplossing te denken.
[..]
De mijne begon volledig te flippen omdat ik het pas na een week verteld had en heeft binnen een uur ook direct maar even haar ouders gebeld om het te melden.
Twee weken daarna was ik weer welkom en ben ik 3 uur bezig geweest met het fixen van haar telefoon.
Twee weken daarna haatte ze me en wilde me nooit meer zien.
Weer twee weken later smste ze dat ze me miste in bed.
Vervolgens wilde ze tijd omdat ze nog niet over me heen was.
En inmiddels ziet me als anti-christ en wordt m'n post op straat gegooid onder een stuk hout.
Zou allemaal op zich nog wel te verklaren kunnen zijn, klein detail is echter dat ik haar in al die weken slechts 1 keer daadwerkelijk gesproken en dat ik dus ook geen flauw idee heb waar die stemmingswisselingen telkens überhaupt vandaan komen.
Ik heb ooit voor hun een keepster geregeld, en die was echt HEEL erg goed. Een 6e klasse damesteam meet een keepster niveau 2e klasse. Daar win je dus wedstrijden mee. Maarja, een 2e klasse keepster verwacht dat als je zegt "Carine, dek die spits op de kop" je dat ook gewoon gaat doen (sowieso is in hockey de wil van de keeper wet, klaar) en niet met de keep in discussie gaat over de "toon" van haar opdracht en dat ze dat ook best vriendelijk kan vragen. Die was dus binnen een paar weken weer weg.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:21 schreef kastanova het volgende:
Yep.
Kun je als vrouwelijke coach bij elke tactische aanpassing of wissel weer uitleggen dat je écht niets persoonlijks tegen haar hebt.
Niks mis mee.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:32 schreef Seven. het volgende:
Ey trouwens, alsof het coachen van een team met 'rennen met die luie donder!!!!' lekker rationeel is.
Ik heb het zelfs eens meegemaakt dat ik ál haar vragen had beantwoord. Meerdere keren zelfs.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:24 schreef Catbert het volgende:
Ugh, ja. En het herhalen van zetten. Als ik ergens naar vraag, en daar antwoord op krijg, dan accepteer ik dat antwoord ja of nee. Maar dat gaat dan wel van het vragenlijstje af. Maar ik ga niet elke dag weer exact diezelfde vraag ("was ze mooier dan ik" "nee schat" "maar waarom ben je dan met d'r naar bed gegaan" "ik voelde me alleen lieverd" (gelul overigens, dat wijf was echt enorm lekker)) stellen!
Oh, al die "ga weg, blijf, oprotten, wil je me troosten, oh nee opdonderen"-fase kreeg ik de avond zelf al over me heen.quote:Oh, dat klinkt labieler dan die van mij in ieder geval. Ik ben helemaal in het begin van de relatie vreemdgegaan, en daar is ze 2 jaar later achter gekomen. Dat ging ook ongeveer zo, maar iets minder extreem. Wel van "rot op" naar "ik wil het proberen" naar "je moet 't huis uit" naar "ik wil je toch blijven zien" naar "dit werkt zo niet" naar "ik heb zin in je ik wil je" naar opeens volledige radiostilte
Best bizar dat de beste seks de seks was nadat we definitief uit elkaar gingen. Ze ging opeens een stuk beter d'r best doen, zeker om iets te bewijzen
Niet zozeer bedonderd in de normale zin van het woord.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:27 schreef Seven. het volgende:
Aha. Dus je hebt die chick gewoon bedonderd. Nee OK. Weer wat geleerd, ik vroeg het mij al af.
Tampons injecteren met sambal levert inderdaad een beter resultaat en minder gezeik op.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:32 schreef Seven. het volgende:
Ey trouwens, alsof het coachen van een team met 'rennen met die luie donder!!!!' lekker rationeel is.
Briljant, deze ga ik onthouden.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef kastanova het volgende:
Laten we het er maar op houden dat ik op zoek ga naar creatieve oplossingen zodra zaken onbespreekbaar worden gemaakt binnen een relatie.
Wat is daar niet rationeel aan? Als ik vaststel dat een van de meiden niet haar fouten compenseert geef ik dat aan. Als ik roep "rennen met dat kadaver" weten ze ook wel dat dat niet beledigend is.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:32 schreef Seven. het volgende:
Oh, zo herkenbaar. Mijn ex had dat ook. En dan gaan liggen snikken in bed als ik 't in m'n hoofd haalde te gaan slapen zonder dat we gingen praten. En dan ging het weer "wat is er schat" "dat weet je wel" " ik heb het idee dat je ergens mee zit" "hoe heb je dit kunnen doe-hoe-hoeeen?". Zucht.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef kastanova het volgende:
Ik heb het zelfs eens meegemaakt dat ik ál haar vragen had beantwoord. Meerdere keren zelfs.
En toen zág ik echt iets in haar knappen... Een soort verbazing die langzaam overging in frustratie en eindigde met "En tóch ben ik hier nog niet over uitgepraat!!!"
Ik:... ...okay, wat wilde je nog bespreken dan?
Zij: Op dit moment weet ik nog even niks...
No shit.
Ik weet nog wel toen ze zei dat ze het echt niet meer wist enzo, bla bla bla. Ik heb m'n sportkleding aangetrokken en ben ff 5 km gaan joggen. Kwam doodop maar kristalhelder thuis, heb m'n belangrijkste spullen gepakt en weggegaan.Voelde me wel treurig maar niet extreem rot. En toen zat ze dus te miepen dat het me te weinig kon schelen.quote:Oh, al die "ga weg, blijf, oprotten, wil je me troosten, oh nee opdonderen"-fase kreeg ik de avond zelf al over me heen.
Meest bizarre van die hele avond vond ik echter de continue benadering die volledig toegespitst leek op mijn emoties.
Was ik rustig, werd zij pislink.
Werd ik emotioneel, dan ademde zij een soort gelatenheid.
En zodra ik dan weer rustig werd, ging zij weer met pijnlijke opmerkingen gooien.
Ik zag ook echt de woede in haar ogen wanneer ik te kalm of rationeel reageerde.
Een woede die alleen gesust werd als ik zelf ook weer emoties toonde en het leek haar niet uit te maken welke middelen ze daarvoor moest gebruiken.
Bizar om mee te maken.
Idd. Wat denk je als vrouw dat er gebeurt als je een kerel hebt die goed in de markt ligt, en die maximaal een keer per week er doodsaai een keer op en af mag. Alle mannen gaan in princiepe vreemd behalve die er de kans niet voor krijgen.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef kastanova het volgende:
Niet zozeer bedonderd in de normale zin van het woord.
Laten we het er maar op houden dat ik op zoek ga naar creatieve oplossingen zodra zaken onbespreekbaar worden gemaakt binnen een relatie.
Heb ik hier ook al eens geroepen, maar daar was wat weerstand tegen geloof ikquote:Op maandag 21 maart 2011 14:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd. Wat denk je als vrouw dat er gebeurt als je een kerel hebt die goed in de markt ligt, en die maximaal een keer per week er doodsaai een keer op en af mag. Alle mannen gaan in princiepe vreemd behalve die er de kans niet voor krijgen.
Vergeet ook vooral het:quote:Op maandag 21 maart 2011 14:45 schreef Catbert het volgende:
Oh, zo herkenbaar. Mijn ex had dat ook. En dan gaan liggen snikken in bed als ik 't in m'n hoofd haalde te gaan slapen zonder dat we gingen praten. En dan ging het weer "wat is er schat" "dat weet je wel" " ik heb het idee dat je ergens mee zit" "hoe heb je dit kunnen doe-hoe-hoeeen?". Zucht.
En tja, dat is dus het nadeel hé...quote:Helaas had ik toen nog de hoop dat het goed ging komen (dat vreemdgaan was gebeurd in het begin van de relatie toen ik nogal een dip had) en niet de ballen gehad om haar duidelijk te vertellen waarom ik dat precies gedaan had.
[..]
Ik weet nog wel toen ze zei dat ze het echt niet meer wist enzo, bla bla bla. Ik heb m'n sportkleding aangetrokken en ben ff 5 km gaan joggen. Kwam doodop maar kristalhelder thuis, heb m'n belangrijkste spullen gepakt en weggegaan.Voelde me wel treurig maar niet extreem rot. En toen zat ze dus te miepen dat het me te weinig kon schelen.
En terecht.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb ik hier ook al eens geroepen, maar daar was wat weerstand tegen geloof ik
Vrouwen...quote:Op maandag 21 maart 2011 15:03 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje wat een hoop mannelijke frustratie komt hier ineens naar boven omdat de vrouw niet begrijpt waarom de man is vreemdgegaan. Ik snap het, maar vind het toch ergens zeer apart om te lezen...
Hoe meer je actief aanwezig bent hoe vaker je een nieuwe match krijgt.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef eenzameman het volgende:
Ik zit tegenwoordig ook op paiq.nl
Op 3 weken tijd heb ik nog niet veel resultaat geboekt
Heb nu 1 contact waar ik heel af en toe meepraat, maar voor de rest niks. En ik krijg maar 1x per 1,5 week een nieuwe search ofzo. Wat doe ik verkeerd?
Maar, als jou 1 keer verteld wordt wat de reden is, waarom ga je er dan dag in dag uit opnieuw naar vragen? Ik snap gewoon niet waar het voor nodig is om alles tot in den treure uit te kauwen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:03 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje wat een hoop mannelijke frustratie komt hier ineens naar boven omdat de vrouw niet begrijpt waarom de man is vreemdgegaan. Ik snap het, maar vind het toch ergens zeer apart om te lezen...
Ik chargeerde ook nogal, in princiepe ga je als het in je relatie niet goed zit niet vreemd. Maar als ik over een paar jaar een paar kinderen heb en m'n vriendin wil dan gewoon geen seks meer, dan ga ik het waarschijnlijk ergens anders halen ja. Zo goed ken ik mezelf wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef kastanova het volgende:
En terecht.
Vreemd gaan is nog altijd een keuze en ben dan ook slechts 1 keer echt vreemd gegaan.
En dat was dan ook direct een bewuste keuze waar ik uitgebreid over na heb gedacht.
En nee, geen 2e liefde ofzo, de vrouwen waarmee het gebeurde waren slechts bijzaak.
Gewoon een kwestie van opgebouwde frustratie met het vreemd gaan als vreemdsoortige maar weldoordachte "oplossing."
Ik bedoel ook niet dat een kerel elke keer op de eerste de beste vrouw zal duiken. Sowieso zou ik nooit vreemdgaan met een meid die minder is dan m'n vriendin. Wa's daar de lol van?quote:En geloof me maar dat ik echt wel wat vaker de gelegenheid heb gehad.
Ik ben enkel actief met matches en die krijg ik bijna om de dagquote:Op maandag 21 maart 2011 15:09 schreef eenzameman het volgende:
Maar hoe kun je meer actief bezig zijn als er niks is?
Laf. Wat dacht je van gewoon opstappen. Toch minder ruggengraat dan ik dacht.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niet zozeer bedonderd in de normale zin van het woord.
Ik vermoed dat de balans mannen / vrouwen daar ook gewoon scheef is. Ze zullen mannen wel minder matches aanbieden omdat vrouwen anders helemaal gek worden.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben enkel actief met matches en die krijg ik bijna om de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |